89 Reacties

één maand geleden

Haha die had ik idd ook gevonden!

één maand geleden

Vind het echt pittig een 3e, heb er een van 3 en 1,5 en ze maken alleen maar ruzie en ik zit er zo naast🤢🤢

één maand geleden

Hier ook zwanger van de 3e, 2 dochters van 6 en 3. De oudste heeft een syndroom dus het is al best intens bij ons thuis:) en ook erg gezellig

één maand geleden

Ik ben ook in verwachting van 3e kindje! 1 dochtertje van bijna 1 en 1 zoontje van 3,5. Blijf toch altijd weer spannend he! Het is waar wat je zegt...ik heb bijvoorbeeld al zoveel speelgoed dat ik echt boos wordt als mensen nogmeer speelgoed kopen bijvoorbeeld🤣 ons dochtertje gaat al naar een peuterkamer rond december zodat de baby de babykamer krijgt dus ben meer bezig met wat zij nodig heeft voor haar nieuwe kamer ipv voor de baby😅 verder even bedenken wat handig is qua kinderwagen en hoeveel plek de oudste heeft die straks in het midden moet zitten in de auto😃

één maand geleden

Ik maak me tot nu toe alleen nog maar druk om het geslacht 🫢 Ik heb al twee jongens van bijna 4 en bijna 1,5 en nóg een jongen lijkt me wel intens 😅 Begrijp me niet verkeerd hoor, we gingen voor een derde kindje maar ik zal het wel een moeilijk besef vinden als ik nooit een dochter zal krijgen. Aangezien ik wel zeker weet dat dit de laatste is ben ik daar de hele tijd mee bezig. Al die praktische dingen moeten nog komen.

één maand geleden

Reactie op Bitterbal

Ik maak me tot nu toe alleen nog maar druk om het geslacht 🫢 Ik heb al twe ...
Dit is zo herkenbaar! Ik heb 2 dochters en het verlangen naar een zoontje is echt groot!

één maand geleden

Reactie op Bitterbal

Ik maak me tot nu toe alleen nog maar druk om het geslacht 🫢 Ik heb al twe ...
Hier ook heel herkenbaar 🙈. 2 jongens , en zou een meisje toch stiekem ook erg leuk vinden

één maand geleden

Hier ook zwanger van een derde! Mijn zoontje Siem wordt in december 5 en mijn dochtertje Fenne is in mei 2 geworden. Ik heb beide al, dus maakt niet uit wat het wordt! Kan mij heel goed voorstellen dat anderen wel stiekeme voorkeuren hebben 🩵🩷. Wat zijn dingen waar jullie tegenop zien met 3 kids? Het overvalt me soms ineens dat ik straks gewoon 3 (!) kinderen heb haha.

één maand geleden

Dit is zo herkenbaar! Ik heb 2 dochters en het verlangen naar een zoontje i ...
Haha ik heb juist andersom 🤣 meisjes heb ik nu door hoe zou een jongen zijn? Maar verder maakt het me niet uit!

één maand geleden

Reactie op Bitterbal

Ik maak me tot nu toe alleen nog maar druk om het geslacht 🫢 Ik heb al twe ...
Zo herkenbaar! Hier ook een grote wens voor een dochter. En al zou ik helemaal verliefd zijn op een derde zoontje, het is dan tegelijkertijd ook afscheid nemen van het idee dat je ook moeder bent van een dochter. Ik vind het ook heel moeilijk dat ik ergens een sterk voorgevoel heb dat t een meisje is dit keer, durf er nauwelijks naar te luisteren, want is dit een wens of echt een gevoel? Herkennen jullie dat?😊 Zullen we elkaar op de hoogte houden? Wanneer kunnen jullie een pret echo doen?

één maand geleden

Reactie op jasmijnbloemheuvel

Hier ook zwanger van een derde! Mijn zoontje Siem wordt in december 5 en mi ...
Ik kan nu aan elke hand een kindje hebben, of op elke knie. Maar hoe moet dat straks?? Zo bang dat de oudste te weinig aandacht gaat krijgen omdat ze al zo zelfstandig is🥲

één maand geleden

Reactie op KL88

Zo herkenbaar! Hier ook een grote wens voor een dochter. En al zou ik helem ...
Vorige zwangerschap was ik overtuigt dat het een jongen was ipv meisje dus durf nu niet meer op m'n gevoel te rekenen! Heb nog niet gevraagd naar een pretecho, zie er wel tegenop, gaat echt een teleurstelling worden als het opnieuw een meisje is. Klinkt heel ondankbaar, dat besef ik! Maar zo'n grote wens voor een jongetje, ook omdat het wss de laatste zwangerschap is

één maand geleden

Ik kan nu aan elke hand een kindje hebben, of op elke knie. Maar hoe moet d ...
Ja dit ook inderdaad! Al is mijn oudste nu al druk met de baby en aait regelmatig over mijn buik. Dus moet vast goed komen, maar vrees inderdaad ook voor te weinig handen 😅

één maand geleden

Reactie op Bitterbal

Ik maak me tot nu toe alleen nog maar druk om het geslacht 🫢 Ik heb al twe ...
Hier hetzelfde! Ook erg nieuwsgierig 😄

één maand geleden

Goeie tip van dat kussentje. Al vanaf 4 jaar? Maar dat telt niet naast een maxi cosi toch? Alleen tussen 2 autostoelen in?

één maand geleden

Reactie op simone3

Goeie tip van dat kussentje. Al vanaf 4 jaar? Maar dat telt niet naast een ...
Lijkt me toch naast een maxi cosi 🤔

één maand geleden

Voor mij ook de 3e. Oudste zal bijna 8 zijn en de tweede bijna 5 jaar. Benieuwd hoe dit leeftijdsverschil zal zijn.

één maand geleden

Hier ook zwanger van de derde. Wij hebben al twee meiden van 2,5 en 8 maanden. En toch hebben we allebei geen voorkeur voor geslacht. Wat je wel zou verwachten met twee meiden. Denk dat onze omgeving daar straks anders over denkt 😜 wij zitten alleen met hoe we dat gaan doen in de auto. Op de achterbank passen geen drie kinderstoelen en 1 van ons er tussen past ook niet..

één maand geleden

Reactie op Carieniepienie

Lijkt me toch naast een maxi cosi 🤔
Oja. Maar ik had gelezen dat je vanaf 4 jaar op stoelverhoger mag als hij tussen 2 hoofdsteunen in zit. Anders moet je dacht ik wat ouder zijn?

één maand geleden

Reactie op KL88

Zo herkenbaar! Hier ook een grote wens voor een dochter. En al zou ik helem ...
Precies dit. Ik denk dat de band met je dochter uiteindelijk anders is dan met je zoons. En niet zozeer als ze kind zijn, maar juist later ook. Ik kan het eigenlijk niet goed omschrijven waarom ik zo graag een meisje zou hebben, maar is een gevoel wat ik anders zou missen. Hoop stiekem donderdag met de 13-weken echo al wat te zien. Ik weet dat ze niks mogen zeggen, maar kan zelf wel beetje echo's aflezen en ben dan 13+5 dus zie het wellicht wel. En anders wordt het denk pas met de 20-weken echo gezien we daarna de hele maand op vakantie zijn.