89 Reacties

één maand geleden

Reactie op Carieniepienie

Lijkt me toch naast een maxi cosi 🤔
Ik mijn oudste zo nog niet zitten 😅 arm kind zo in het midden gevouwen. Ik moet dit ook nog even bekijken allemaal.

één maand geleden

Ik vind het wel een leuk topic om elkaar op de hoogte te houden en alles 😊 zitten toch in hetzelfde schuitje met 3 kids straks! Dingen waar ik tegenop zie: - Aandacht verdelen over alle 3 - Drukte thuis - Uiteindelijk lastiger oppas/logeren regelen als het er 3 zijn voor als je een keer een feestje oid hebt. - De nooit eindigende was 🧺 Waar ik heel veel zin in heb: - De dynamiek met 3 🧡 - Heerlijk babytje die slaapt op mn borst 🧡

één maand geleden

Ik ben ook in verwachting van de 3e. Zoontje van 5 en dochtertje van 2.. de auto jaa dat wordt hier ook nog een dingetje ;o dit is een goed idee!? Ben alleen benieuwd vanaf welke leeftijd dit mag 😁

één maand geleden

Hier ook de derde op komst! Dochter van 3,5 en zoon van net 1. Van alles wat, dus geslacht maakt me niet zoveel uit. Al vind ik het ergens wel sneu dat bij een jongetje m'n dochter straks buiten de boot valt, en bij een meisje m'n zoon. Sowieso eentje gaat zich straks meer alleen voelen vrees ik. We overwegen nog een nieuwe auto te kopen: Peugeot 5008. Die heeft ook drie volwaardige stoelen op de achterbank + twee extra klapstoelen.

één maand geleden

Reactie op KL88

Zo herkenbaar! Hier ook een grote wens voor een dochter. En al zou ik helem ...
Ja heel herkenbaar, ik denk dit keer ook echt dat het een meisje is. Heel lastig te bepalen of het inderdaad door wens of echt door voorgevoel is. Deze zwangerschap is bij mij ook echt heel anders, bij mn 2 zoontjes hg gehad en nu gelukkig niet. Maar in andere topics lees je dat het soms bij hetzelfde geslacht ook een heel andere zwangerschap kan zijn 🤪. Ik zal dus nog moeten wachten tot de geslachtsecho op 21 sep. Wanneer heb jij deze?

één maand geleden

Hier zwanger van nr 5 en mrt de bonus kindjes erbij komen we op 9 kinderen. Maken al grapjes dat we maar voor een lijnbus moeten gaan kijken 🤣

één maand geleden

Reactie op CaringLove

Ja heel herkenbaar, ik denk dit keer ook echt dat het een meisje is. Heel l ...
Oh super spannend 21 sept! En ik had idd ook hele andere zwangerschappen bij mn 2 jongens, maar vorige keer voelde ik ondanks totaal andere zwangerschap toch echt heel duidelijk dat t een 2e jongetje was. Ik heb nog geen pret echo gepland staan. We twijfelen of we pret echo doen of dat we willen wachten tot de 20 weken echo. Ook wel heel fijn om het nog even 'open' te laten 😊

één maand geleden

Geld een tweeling krijgen als je al een kind hebt ook, wennen per kind zit er bij mij niet in😂

één maand geleden

Ik zit ook te denken hoe te doen met de auto. En vooral met op vakantie gaan. Want nu zetten we vaak een koffer tussen onze zoontjes in op de achterbank, maar straks kan dat ook niet meer.

één maand geleden

Reactie op KL88

Zo herkenbaar! Hier ook een grote wens voor een dochter. En al zou ik helem ...
Precies dit. We moeten afwachten en hopen dat ons wens in vervulling gaat. En zo niet, krijgen we vast lieve schoondochters 🤣

één maand geleden

Reactie op CaringLove

Ja heel herkenbaar, ik denk dit keer ook echt dat het een meisje is. Heel l ...
Wij hebben toevallig ook de pret echo gepland op 21 sept!! 😄

één maand geleden

Ik ben verblijd met een Zoon ( uit 2021) en dochter uit (2023) ik vroeg me af hoe doen jullie dat met school?als de baby geboren word gaat mijn zoon net een maand naar school?hoe doen jullie dat?

één maand geleden

Reactie op MMeellississaa

Ik ben verblijd met een Zoon ( uit 2021) en dochter uit (2023) ik vroeg me ...
Bij ons komt nu de 4e, maar bij nr 3 was de oudste ook net op school. In de ochtend haalde ik de jongste als hij nog sliep met slaapzak en al uit bed en legde hem zo in de kinderwagen. Echt op het laatste moment voor vertrek. Als hij wakker was, dan ging het nog makkelijker. En met ophalen 's middags net zo. Op de een of andere manier zat hij binnen no time in het ritme en verliep dat vlekkeloos. Onze derde draaide in vergelijking met zijn broer en zus veel makkelijker mee in het ritme. Dat gaat eigenlijk vanzelf. En hierdoor weet hij ook dat hij soms eventjes moet wachten.

één maand geleden

Hier zwanger van de 3 🩷 na twee jongen en nu 36 te zijn is deze zwangerschap wel heel anders vindt het leuk om mee te lezen en mee te denken wij hebben een 7 zitter gekocht dus ruimte zat

één maand geleden

Reactie op mama182022

Bij ons komt nu de 4e, maar bij nr 3 was de oudste ook net op school. In de ...
Hoe deed je dat als je met de auto weg ging?want ik breng mijn Kids met de auto naar school.

één maand geleden

Ik ga een bakfiets aanschaffen! Breng mijn zoontje eigenlijk altijd met de fiets naar school en dat gaat lastig met een baby. Zie wel eens moeders fietsen met een draagzak en dat vind ik echt niet oke qua veiligheid!

één maand geleden

Vind het echt pittig een 3e, heb er een van 3 en 1,5 en ze maken alleen maa ...
Zo herkenbaar, alleen ben ik niet misselijk. Mijn oudste wil heel graag mijn jongste met alles helpen, maar die zit daar helemaal niet op te wachten!! Ik ben regelmatig politieagent...

één maand geleden

Reactie op Bitterbal

Ik maak me tot nu toe alleen nog maar druk om het geslacht 🫢 Ik heb al twe ...
Gek genoegen maakt me dit niet uit. Ik heb al 2 dochters en zou nog een dochter fantastisch vinden. Ik weet dat mijn vriend heel graag wel een zoontje zou willen. Voor ons ook echt het laatste kindje. Ik zie mezelf wel met 3 meisjes lopen, maar zou me ook 'schuldig' voelen als mijn vriend zijn zoontje niet krijgt😶

één maand geleden

Reactie op MeneerBoefje

Ik zit ook te denken hoe te doen met de auto. En vooral met op vakantie gaa ...
Mijn vriend gaat vanaf volgend jaar een nieuwe auto rijden. We gaan zelf kijken voor een grotere dakkoffer. Dat zal je ook veel ruimte schelen. Verder hebben we 1 autostoel met isofix. Dat gaat hem even niet meer worden, dus we moeten 1 autostoel vervangen, dan pas alles als het goed is op de achterbank.

één maand geleden

Reactie op Deems1991

Mijn vriend gaat vanaf volgend jaar een nieuwe auto rijden. We gaan zelf ki ...
Een dakkoffer is ook wel een slimme oplossing. En een normale autostoel in plaats van een iso fix zal inderdaad ook wel weer ruimte schelen.