14 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb gedurende 9 dagen bloed verloren (lichtroze, 2 maal helder rood) na 5 dagen bloeden een echo gekregen en daarop kon ze wel degelijk een vruchtje zien in mijn baarmoeder! Kan dus wel positief zijn ook! Ik duim alvast voor je!

3 maanden geleden

Toen ik 5weken zwanger was had ik ook licht bloedverlies (lichte menstruatie) mijn testen waren ook ineens negatief. Bloed laten prikken bij de huisarts en de hcg bleek te laag dus helaas een 2e miskraam

3 maanden geleden

Ik hoop in ieder geval voor jou dat het goed afloopt!

3 maanden geleden

Ik heb helaas ook sinds afgelopen woensdag bloedverlies (wel oud bloed) en ook niet veel. Ik heb vandaag een echo gehad bij volgens mij 6 weken en ze zag wel een vruchtje, maar hartje klopte nog niet. Het blijft onzeker. Hopelijk is er bij jou morgen meer duidelijk.

3 maanden geleden

Ik heb ook een heel klein beetje bloedverlies gehad, vandaag echo met 5+3

3 maanden geleden

Hoi meiden, ik stond vanochtend op en verloor ineens bloed. Doordat ik geen slipje aan had, viel het dus op de grond. Sorry voor de foto, maar dat maakt misschien wat duidelijker hoeveel bloed en wat voor een bloed. Het was wel redelijk waterig en geen stolsels. Ik ben nu 4-5 weken (ik vermoed zelf 4+2). Omdat ik nog moest gaan plassen heb ik maar weer een testje gedaan en die was knallend positief (en dus ook opgelopen t.o.v. 2 dagen geleden). Heb het bloedverlies telefonisch gemeld bij de poli (want heb de eerste echo bij de gynacoloog) en die gaven aan dat ik morgen wel mag langskomen en dan kijken ze even (dus een echo). Ik vraag me af of ik dit moet doen, want het is natuurlijk ook erg vroeg om íets te kunnen zien. Ik heb de eerste echo al op 25 juli (6+4), dus ik zou ook kunnen afwachten tot dan. Weet even niet wat ik moet doen. Het helderrode bloedverlies lijkt nu ook gestopt. Heb een maandverbandje in en zie nu alleen nog een beetje bruin. Afwachten tot morgenochtend? Ik mag de afspraak morgenochtend ook afzeggen en er dus vandaag over nadenken.

3 maanden geleden

Reactie op johanna95

Hoi meiden, ik stond vanochtend op en verloor ineens bloed. Doordat ik geen ...
Wat vervelend zeg. Ik heb gisteren een echo gehad met denk ik 6 weken en ze konden wel een vruchtzakje zien,maar geen kloppend hartje. Ik heb er persoonlijk dus geen geruststelling van gekregen. Met 6+4 is al behoorlijk vroeg en dan heb je wellicht wel een kloppend hartje. Doe wat goed voelt voor jou. Succes!

3 maanden geleden

Wat vervelend bij iedereen. Bloedverlies maakt t zo spannend. Hier was het helaas weer een miskraam...

3 maanden geleden

Reactie op Mathildas

Wat vervelend bij iedereen. Bloedverlies maakt t zo spannend. Hier was het ...
Sterkte ❤️

3 maanden geleden

Hier bloed ik ook nog steeds, heb 1 kindje verloren (tweeling) andere zit er nog. Vrijdag pas weer een echo om te kijken of het hartje klopt of dat deze uiteindelijk ook verloren gaat het is zo zenuwslopend en de dagen kruipen voorbij ik hou stille hoop dat het 2de kindje blijft zitten al bereid ik me op voor het ergste

3 maanden geleden

Reactie op Mathildas

Wat vervelend bij iedereen. Bloedverlies maakt t zo spannend. Hier was het ...
Sterkte ❤️

3 maanden geleden

Wat vervelend om te horen. Hier hebben toch meer mensen last van dan je soms denkt. Ik heb dit weekend ook veel bloedverlies gehad. Helder en met stolsels. Vandaag een echo gehad en al een kloppend hartje gezien en ben waarschijnlijk pas net richting de 6 weken (bloedverlies blijft onverklaarbaar. Ik snap dat het helaas niet bij iedereen zo afloopt, maar ik wilde toch ook graag een positief verhaal laten horen betreft heftig bloedverlies. Sterkte voor iedereen die hier last van heeft en bij wie het anders is afgelopen.

3 maanden geleden

Reactie op Mathildas

Wat vervelend bij iedereen. Bloedverlies maakt t zo spannend. Hier was het ...
Heel veel sterkte gewenst ✨🤍

3 maanden geleden

Hier bloed ik ook nog steeds, heb 1 kindje verloren (tweeling) andere zit e ...
Aj sterkte en knuffel!