6 Reacties

3 maanden geleden

Ja volgens mij is dat innesteling dat heeft een 20/30% van de vrouwen Maar ik heb het zelf niet gehad

3 maanden geleden

Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap gehad, jammer genoeg met een slechte afloop. Bij mijn 2de zwangerschap niet gehad en een mooie dochter op de wereld gezet. Dit wil niet zeggen dat het bij jou niet ok is. Als je je zorgen maakt, zou ik een afspraak maken bij de gynaecoloog.. ❤

3 maanden geleden

Ik heb ‘t ook gehad gisteren. Zit rond mijn NOD. Las op een website van verloskundigen dat dit kan komen door de hormonen.

3 maanden geleden

Ja hoor, kan gewoon. Zolang je geen krampen hebt en bloedverlies is er geen reden tot paniek. Een beetje roze of bruine afscheiding is heel normaal

3 maanden geleden

Ik heb het aan en af gehad tot 9 weken bij de zwangerschap van m’n zoontje. Zelfs helderrood. Soms zonder reden, soms na een echo.

3 maanden geleden

Ik ben zelf nu ook 4 weken zwanger en heb vanochtend met de verloskundige praktijk gebeld. Het heeft met de innesteling te maken. Het komt bij veel vrouwen voor, bij mij ook. Voor mij is het overigens wel mijn 1e zwangerschap, dus zal echt nog niet alles er vanaf weten. Maar dit was wel iets waarin ik gerust gesteld ben geworden, hopelijk jij nu ook😘🙏🏼