6 Reacties

3 maanden geleden

Ik kan goed naar de wc, maar toch zie ik er ook uit alsof ik 20 weken zwanger ben ipv 5. Dus ik ben bang dat het daar niet aan ligt.

3 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Ik kan goed naar de wc, maar toch zie ik er ook uit alsof ik 20 weken zwang ...
Hahaha ja echt! Ik heb dat dus ook. Zo lastig om te verbergen en dit is m’n eerste zwangerschap. Bizar om nu al beetje vervreemd van mn lichaam te zijn. Is dit jouw eerste? Of heb je ervaring met dit gevoel? Alsin? Trekt dit weg?

3 maanden geleden

Ik heb het ook. Ik ben al stevig van me zelf. Maar nu heb ik meteen een rondere buik en voel me ook super opgeblazen. Iets wat ik normaal niet heb. ( bij mijn 2 vorige ‘goede’ zwangerschappen was dit ook vroeg het geval, kan me alleen niet herinneren dat het al zo vroeg was. Mijn schoonzus was hier vanmiddag en die zei meteen jij bent zwanger he, zie het aan je buik. Toen kon ik ook niet liegen.🙈

3 maanden geleden

Ik heb hetzelfde! Ik pas ook echt ff mn spijkerbroeken nu niet meer alles drukt zo mega op die buik. Ben ook al 3dagen niet naar de wc geweest alles zit verstopt haha verschrikkelijk & zoo misselijk. Komt meer boven er uit dan beneden 😅

3 maanden geleden

Reactie op Mm222

Ik heb hetzelfde! Ik pas ook echt ff mn spijkerbroeken nu niet meer alles d ...
Oh pffff het is wat! Ik ben zelf nog niet echt misselijk met overgeven. Weet ook niet of dat normaal is of niet. Enerzijds wel blij dat ik niet hoef te kotsen maar je hoort er iedereen altijd over

3 maanden geleden

Hahaha ja echt! Ik heb dat dus ook. Zo lastig om te verbergen en dit is m’n ...
Voor mij is dit mijn 5e zwangerschap (tot op heden 2 miskramen gehad) bij mijn 1e goede zwangerschap heeft het even geduurd, maar bij mijn laatste zwangerschap van mijn jongste was het ook al snel te zien en dit is niet meer weg getrokken😅