10 Reacties

2 maanden geleden

Als je zwanger bent ben je wel gevoeliger voor dingen zoals een schimmelinfectie of een vaginose. Zou voor de zekerheid even de huisarts of je verloskundige bellen erover.

2 maanden geleden

Klinkt bijna als vaginose inderdaad, zou het wel laten checken! Volgens mij zou afscheiding redelijk geurloos moeten zijn

2 maanden geleden

Ik heb wel last van meer afscheiding, maar het ruikt niet erger.

2 maanden geleden

Ik heb het van de week 2 dagen gehad dat het erg rook, maar nu is het al weer een paar dagen over. Hoe lang heb jij hier nu last van?

2 maanden geleden

Het zou bacteriele vaginose kunnen zijn, is iets anders dan schimmel. Als dat het is ruikt het een beetje naar vis. Kan je een middeltje voor halen bij de drogist.

2 maanden geleden

Ik heb vooral het idee dat m'n onderbroeken minder fris ruiken. De afscheiding zelf ruikt niet echt. Ook de kleur komt niet overeen met vaginose (heb het even opgezocht..).. Misschien komt het ook door het warmere weer of doordat de afscheiding je onderbroek wat nattig maakt en het daardoor wat gaat ruiken of zo? Ik zal het in de gaten houden. Thx voor de tips!!!!

2 maanden geleden

Ik heb veel meer afscheiding nu, het zelfde als rond mijn eisprong eigenlijk… maar het ruikt naar niks.

2 maanden geleden

100% Katoenen ondergoed dragen kan ook helpen. En liefst geen string of strak ondergoed.

2 maanden geleden

Voordat ik wist dat ik zwanger was, had ik opeens een schimmelinfectie! Maar ik had last van jeuk en een branderig gevoel.

2 maanden geleden

Ik heb zelf ook mega veel last van afscheiding vooral alleen maar slijmerige afscheiding Soms is het echt mega veel slijm met afvegen of het zit in me urine. Schijnt heel normaal te zijn hoor ik