15 Reacties

18 dagen geleden

Hi! Het is natuurlijk logisch dat je graag voorzichtig wil doen, maar ik herkende je naam van een aantal andere topics waar je je ook zorgen maakte. Misschien is het fijn om dit een keer met je verloskundige te bespreken? Zodat ze je kan geruststellen, misschien kun je er dan ook meer van genieten 😊

18 dagen geleden

Herken je naam van andere topics, denk echt dat je je niet zo druk moet maken. De lucht buiten is al 382920 malen erger dan een adempje allesreiniger, komt echt wel goed. Hoop dat je de rust kan vinden en kan gaan genieten!

18 dagen geleden

Reactie op lynnlena

Hi! Het is natuurlijk logisch dat je graag voorzichtig wil doen, maar ik he ...
Eens, bespreek je vele zorgen met de verloskundige. Ik denk dat de stress die je hebt van of je het wel goed doet potentieel schadelijker is dan alle dingen waarvan je bang bent dat het schadelijk is. Probeer wat relaxter er in te staan en te genieten van je zwangerschap.

18 dagen geleden

Hoihoi Ik herken je naam ook van eerdere topics. Ik denk dat t goed is om met je verloskundige te praten. Ik heb t idee dat je je wel heel erg snel zorgen maakt om dingen. Misschien iets te extreem. Dit is allemaal niks om je zorgen om te maken. Als je alleen let op wat je eet. En dan bedoel ik vooral rauw eten. Dan ben je al een heel eind. Dit is mijn advies

18 dagen geleden

Misschien is de pop poli iets voor je

18 dagen geleden

Wellicht is het fijn om met iemand over je zorgen te praten of even met je verloskundige. Het is harstikke goed van je dat je het allerbeste voor je baby wil maar het lijkt alsof je iets té voorzichtig bent. Probeer te genieten van deze bijzondere tijd! Mocht je het er over willen hebben kun je altijd een vriendschapsverzoek sturen.

18 dagen geleden

Reactie op Greidanus1991

Misschien is de pop poli iets voor je
Ik denk dat dit ook geen verkeerd idee is, je moet echt met iemand hierover gaan praten. Denk dat de stress die je op de baby veroorzaakt schadelijker is dan alles wat je eet, drinkt en inademt.

18 dagen geleden

Reactie op Greidanus1991

Misschien is de pop poli iets voor je
Misschien ook voor jou? ;-) Ik zie zo vaak reacties van je voorbijkomen waar de irritatie vanaf druipt… Niet echt helpend voor de ander en blijkbaar raak je zelf snel getriggerd?

18 dagen geleden

Reactie op tanniegie

Misschien ook voor jou? ;-) Ik zie zo vaak reacties van je voorbijkomen waa ...
Aaah thanks voor de tip 😉 zal ik doen!

18 dagen geleden

Reactie op Greidanus1991

Misschien is de pop poli iets voor je
Misschien ook voor jou inderdaad! Als je je zo irriteert elke keer, ga dan van dit forum af

18 dagen geleden

Reactie op GenereuzeOlijf675294

Misschien ook voor jou inderdaad! Als je je zo irriteert elke keer, ga dan ...
Er wordt gewoon een antwoord gegeven op wat je vraagt😅 Misschien is het een goed idee om met iemand te praten (verloskundige/POP poli/huisarts) aangezien jij je vreselijk zorgen maakt. Die zorgen, en dus de stress, zijn waarschijnlijk schadelijker dan het ‘mogelijk inademen van allerreiniger’. Misschien moet je iets minder panisch doen over alles en meer genieten van je zwangerschap. Je kindje voelt dit ook..

18 dagen geleden

Dames , Houden we het gezellig ? Wel zo leuk voor iedereen :)

15 dagen geleden

Ik ben misschien wat direct qua reacties maar als ik de andere reacties op je berichten lees komt het redelijk, alleen veel liever geschreven, overeen met wat ik zeg. Die directheid is het aard van het beestje maar ook zeker versterkt door hormonen. Dat klopt. Misschien niet altijd even tactisch maar ik blijf erbij dat je je echt teveel druk maakt en dat de stress die je hebt van alles slechter is dan een keer rood vlees eten, allesreiniger inademen of je fruit niet wassen. Laatste woorden; GENIET GEWOON VAN JE ZWANGERSCHAP!

15 dagen geleden

Reactie op Greidanus1991

Ik ben misschien wat direct qua reacties maar als ik de andere reacties op ...
Het gaat ook niet zozeer om wat je zegt, maar de manier waarop. Ik twijfel overigens ook niet aan jouw intenties, volgens mij ben je hartstikke lief en bedoel je het helemaal niet verkeerd. Maar je reacties komen op mij vaak niet zozeer direct, maar eerder passief agressief over. Beetje als een neerbuigende sneer, zeg maar. Misschien ook omdat ik je gezicht niet zie en je niet ken…dat is altijd een beetje een nadeel van online communicatie. Maar daarom is het denk ik juist belangrijk om je formulering zorgvuldig te kiezen. En je in te leven in de persoon die zo’n bericht schrijft. Misschien maakt ze zich te snel druk, maar dat is vooral voor haar zelf niet leuk, toch? Ze voelt zich dan waarschijnlijk onzeker (net als wij allemaal) en is dan waarschijnlijk gebaat bij wat liefde en steun. Wat overigens prima samen kan gaan met eerlijkheid/directheid, in de juiste woorden. En als je dat niet lukt, omdat het je gewoon heel erg irriteert, dan is dat ook niet erg, maar dan misschien beter even niet reageren?

14 dagen geleden

Nee