25 Reacties

2 maanden geleden

Veel te snel getypt. drollen moet deoleen zijn 🤣

2 maanden geleden

Niet gebruiken. De hoeveelheid aluminium in dit soort deodorants zijn (ook als je niet zwanger bent) extreem hormoonverstorend.

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar1234

Niet gebruiken. De hoeveelheid aluminium in dit soort deodorants zijn (ook ...
En heb je nog een tip voor een goed alternatief?

2 maanden geleden

Ik heb na mijn eerste bevalling ook vreselijk last gehad van stinkend zweet. Heel hormonaal en ik krijg er inderdaad nu weer last van. Ik gebruik deo van Loveli. Dat werkt bij mij heel goed. Maar omdat het een soort creme is, geeft het enorme witte vlekken. Dus voorzichtig met kleding.

2 maanden geleden

Reactie op Macy92

En heb je nog een tip voor een goed alternatief?
Ikzelf gebruik nuud. Je moet echt even afkicken van de aluminium deo overigens (even 2 weken doorbijten) maar daarna is het top 👌🏻

2 maanden geleden

Een aloë Vera stick

2 maanden geleden

Loveli!!!

2 maanden geleden

Ik gebruik wild refill. Heel erg blij mee!

2 maanden geleden

Ik gebruik die van incia! Zeer tevreden

2 maanden geleden

Reactie op Rojeba2022

Loveli!!!
Heb ik zojuist besteld! De testerset met alle geuren. Lijkt me handig voor op vakantie. Welke geur vind jij lekker?

2 maanden geleden

Loveli hielp hier heel goed.

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar1234

Ikzelf gebruik nuud. Je moet echt even afkicken van de aluminium deo overig ...
Ik denk dat ik daar nu middenin zit. Die afkickweken. Heb het ongeveer 2 weken voor het laatst gebruikt. En nu met dit warme weer, echt een vieze zweetlucht aan het eind van de dag. Heb nu deo balm van happy earth, maar dat houdt het niet de hele dag vol en vind de geur een beetje vreemd.

2 maanden geleden

Ik heb ruim 3 jaar allemaal alternatieven gebruikt en dat was 3 jaar pijnlijke oksels door allergische reacties. Echt een drama van uitslag, open wonden, gezwollen klieren én nooit eentje gevonden waar ik echt fris mee bleef ruiken. Ik gebruik nu sinds een half jaar odorex 0% parfum 0% alcohol en het is zoveel beter. Het heeft maanden geduurd voor mijn oksels er weer helemaal normaal uitzagen. Zit wel aluminium in maar daar maak ik me echt niet zo’n zorgen over, het is niet dat je er iedere dag een halve bus op spuit. Ik had liever een alternatief gevonden wat werkte maar het is nou eenmaal niet anders 🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op SleepingBakery

Ik heb ruim 3 jaar allemaal alternatieven gebruikt en dat was 3 jaar pijnli ...
Wow dat klinkt niet fijn. Goed al dat deze geen parfum en alcohol bevat. Is het gewoon de spray?

2 maanden geleden

Reactie op Macy92

Wow dat klinkt niet fijn. Goed al dat deze geen parfum en alcohol bevat. Is ...
Ja klopt! Ze hebben ook een roller er van geloof ik. Ik reageer dus heel heftig op alcohol en parfum. Ook baking soda gaat mijn huid niet goed op. Behalve bij Nuud zit dat in ALLE natuurlijke deodorant. Echt vreselijk.

2 maanden geleden

Hier ook fan van Loveli sinds mijn vorige zwangerschap!

2 maanden geleden

Reactie op saraak

Ik gebruik die van incia! Zeer tevreden
Ik ook, de sensitive. Heel fijn!

2 maanden geleden

Ik gebruik ook Loveli, heel tevreden over!

2 maanden geleden

Ik gebruik al heel lang crème van Rexona. De enige die mij geurvrij houdt 😅

2 maanden geleden

Ik gebruik al heel lang crème van Rexona. De enige die mij geurvrij houdt � ...
En welke heb je dan?