26 Reacties
één maand geleden
Ik riep toen de oudste 11 maanden was alsnog; ‘zou die nu kapot gaan, koop ik alsnog een nieuwe, ookal zijn dit z’n laatste flessen’ 😂 Ik vond het echt zo fijn! Je kan hem helemaal instellen en wij hebben hem heel vaak gecontroleerd qua afmetingen van de poeder.
Wel belangrijk om hem minimaal 1x in de maand even door te spoelen met azijn
één maand geleden
Ja, top product! Heel makkelijk, zeker in de avond als het allemaal snel snel moet.
één maand geleden
Ik heb er een gehad, maar snel weer weggedaan. Uiteindelijk ben je ook veel tijd kwijt aan het schoonmaken en onderhouden van het apparaat. Ook moet je goed de dosering checken. Bij ons bleek dat er minder melkpoeder in het flesje kwam. Daarna weer overgestapt op de magnetron.
één maand geleden
Ik heb hem en kan niet zonder het, zo makkelijk in gebruik. Qua instellingen voor de babyvoeding ga je naar hun website en selecteer dan die je hebt gekocht, dan geeft de website aan welke instellingen je moet gebruiken op het apparaat. Verder geeft het apparaat aan wanneer je het mondstuk moet reinigen, dat is even met warm water om spoelen en afdrogen. Zoals iemand anders al zei, het apparaat een keer per maand door spoelen met azijn tegen kalkaanslag. Verder lekker genieten dat alles zo snel gaat, ik gebruik hem straks weer bij de tweeling.
één maand geleden
Gewoon lekker ouderwets blijven scheppen. Wij deden de poeder al in een torentje zodat we alleen nog maar water hoefden te verwarmen en de poeder erbij doen. Voor de nacht een thermosfles heet water en de poedertoren. Werkt ook net zo snel! Nooit gebruikt, maar ik zie de meerwaarde er ook niet van in
één maand geleden
Ik heb hem via marktplaats! Stond voor 130 te koop en mocht hem voor 100€ overnemen. Dat vond ik het proberen wel waard. Verkoop ik hem wel weer als de kleine geen fles meer krijgt
één maand geleden
Wij gaan voor een flessenopwarmer dit keer.
Ik hoor ook vaak verhalen dat er in deze aparaten veel poeder blijft hangen waardoor je niet de juiste hoeveelheid in t flesje krijgt. Weet niet of t klopt hoor. Maar daarom nemen bij alleeen een verwarmer
één maand geleden
Nee bij alledrie niet gemist dus ook voor de vierde gewoon weer aan de gang met schepjes:)
één maand geleden
Reactie op Rexxies
Ik twijfelde er over en heb besloten het niet te doen. Alleen nog geen idee ...
Thermosfles met heet/warm water en fles met normaal water bij je bed neerzetten. En natuurlijk je melkpoeder