23 Reacties

16 dagen geleden

Ik riep toen de oudste 11 maanden was alsnog; ‘zou die nu kapot gaan, koop ik alsnog een nieuwe, ookal zijn dit z’n laatste flessen’ 😂 Ik vond het echt zo fijn! Je kan hem helemaal instellen en wij hebben hem heel vaak gecontroleerd qua afmetingen van de poeder. Wel belangrijk om hem minimaal 1x in de maand even door te spoelen met azijn

16 dagen geleden

Zelf geef ik borstvoeding, maar de moeders in mijn omgeving die m gebruiken, kunnen niet meer zonder. Lijkt mij ook een hele goeie aankoop.

16 dagen geleden

Ik heb hem. En ik vond hem ideaal. Hij ging voor de nachten mee naar boven. 1 druk op de knop en flesje was klaar. Het is wel luxe en gemak

16 dagen geleden

Ja, top product! Heel makkelijk, zeker in de avond als het allemaal snel snel moet.

16 dagen geleden

Ik kan echt niet zonder!!

8 dagen geleden

Ik heb er een gehad, maar snel weer weggedaan. Uiteindelijk ben je ook veel tijd kwijt aan het schoonmaken en onderhouden van het apparaat. Ook moet je goed de dosering checken. Bij ons bleek dat er minder melkpoeder in het flesje kwam. Daarna weer overgestapt op de magnetron.

8 dagen geleden

Ik heb hem en kan niet zonder het, zo makkelijk in gebruik. Qua instellingen voor de babyvoeding ga je naar hun website en selecteer dan die je hebt gekocht, dan geeft de website aan welke instellingen je moet gebruiken op het apparaat. Verder geeft het apparaat aan wanneer je het mondstuk moet reinigen, dat is even met warm water om spoelen en afdrogen. Zoals iemand anders al zei, het apparaat een keer per maand door spoelen met azijn tegen kalkaanslag. Verder lekker genieten dat alles zo snel gaat, ik gebruik hem straks weer bij de tweeling.

8 dagen geleden

Gewoon lekker ouderwets blijven scheppen. Wij deden de poeder al in een torentje zodat we alleen nog maar water hoefden te verwarmen en de poeder erbij doen. Voor de nacht een thermosfles heet water en de poedertoren. Werkt ook net zo snel! Nooit gebruikt, maar ik zie de meerwaarde er ook niet van in

7 dagen geleden

Wij twijfelen ook heel erg om dit te kopen. Maakt het veel geluid? Bijv. Net een koffieautomaat😂 die maakt best veel geluid bij ons

7 dagen geleden

Ik heb hem via marktplaats! Stond voor 130 te koop en mocht hem voor 100€ overnemen. Dat vond ik het proberen wel waard. Verkoop ik hem wel weer als de kleine geen fles meer krijgt

7 dagen geleden

Wij gaan voor een flessenopwarmer dit keer. Ik hoor ook vaak verhalen dat er in deze aparaten veel poeder blijft hangen waardoor je niet de juiste hoeveelheid in t flesje krijgt. Weet niet of t klopt hoor. Maar daarom nemen bij alleeen een verwarmer

7 dagen geleden

Wij hebben die van easybaby gebruikt met onze 2de, waren echt super over te spreken! Met telefoon verbinding en hoeveelheid qua schepjes super makkelijk in te stellen. En super goed schoon te houden. Echt een goede aankoop geweest.

7 dagen geleden

Wij hebben voor €35 een waterkoker van Blokker die je op temperatuur (o.a. 40 graden kan instellen). Poedertoren ernaast en je hebt ook zo een flesje klaar

7 dagen geleden

Nee, nooit gemist. Weeral een apparaat op mijn aanrecht, nee danku!

7 dagen geleden

Nee bij alledrie niet gemist dus ook voor de vierde gewoon weer aan de gang met schepjes:)

3 dagen geleden

Oooh ik vond dit echt goud waard! Ik zweer erbij 😍

3 dagen geleden

Ik twijfelde er over en heb besloten het niet te doen. Alleen nog geen idee hoe we dan snachts makkelijk flesjes maken. De waterkoker maakt lawaai en ik wil het graag op de slaapkamer kunnen maken.

3 dagen geleden

Wij hebben de baby brezza instandwarmer, een stuk goedkoper en met een poedertoren ernaast net zo snel klaar!

3 dagen geleden

Reactie op Rexxies

Ik twijfelde er over en heb besloten het niet te doen. Alleen nog geen idee ...
Thermosfles met heet/warm water en fles met normaal water bij je bed neerzetten. En natuurlijk je melkpoeder

3 dagen geleden

Reactie op Rexxies

Ik twijfelde er over en heb besloten het niet te doen. Alleen nog geen idee ...
Thermosfles heet water en een fles koud en mengen voor de perfecte temperatuur, wij doen dat altijd zo als we ‘on the go’ zijn en werkt keigoed.