26 Reacties
2 maanden geleden
Bij m'n vorige zwangerschap gingen we op babyfoon naar Griekenland. In een lekker luxe hotel met eigen zwembad bij de kamer. Dat was heerlijk! Ik was toen 16 weken zwanger.
Nu willen we weer, dit keer met peuter erbij, ongeveer tussen de 18 en 20 weken zwangerschap gaan. Alleen hebben we nog geen bestemming😁
2 maanden geleden
Ik ben met 23 weken samen met mijn partner naar Tenerife geweest. Was ook goed te doen qua eten en gezondheidszorg.
2 maanden geleden
Wij gaan onze laatste vakantie met z’n tweeën naar Japan, we gaan als ik 22 weken ben.
We gaan het rustig aan doen dus geen drukke reisschema’s en veel rust tussen de verschillende bestemmingen door.
Vooral doen waar je zin in hebt en je lekker bij voelt. In ieder geval alvast veel plezier!
2 maanden geleden
Onze baby moon was (onverwacht)de dag nadat we er achter kwamen dat we zwanger waren😂🙏🏻 We wilden nog heel graag een laatste grote reis maken ( niet wetende dat dit onze laatste grote reis zou zijn) naar Amerika. Prachtige reis gehad, en heel bijzonder om zo pril zwanger te zijn. Gelukkig werd ik de laatste week pas misselijk en moe, dus optimaal kunnen genieten.
Zou nog wel heel graag een weekendje weg willen, desnoods een mooi hotel in nl of iets over de grens. Vliegen ben ik zo ziek geworden terug naar huis van Amerika dat ik dat even niet aandurf.
2 maanden geleden
Wij willen in November een weekje (zonder kind) lekker naar een huisje in het zwarte woud of Frankrijk. Heerlijk in het bos met hottub etc. Daarnaast hebben wij bij mijn dochter in de laatste weken een paar keer een hotel overnachting gedaan. Zwemmen was zo’n verlichting met mijn grote buik en een warm bad (wat we thuis niet hebben) al helemaal.
2 maanden geleden
Wij gaan 5 oktober 1,5 week zonder kinderen naar Turkije!🙈
2 maanden geleden
Dit jaar met 13 weken naar zakynthos geweest. We hadden een airbnb lekker rustig en super relaxed. In alle restaurants helpen ze je hier met een keuze maken wat je wel en niet kan nemen.
2 maanden geleden
Wij gingen 10 dagen naar Mauritius! Was echt perfect, goede balans van lekker luieren in ons resort en makkelijk de mogelijkheid tripjes te maken. Alleen een erg lange vliegreis, dat was het nadeel.