26 Reacties

één maand geleden

Bij m'n vorige zwangerschap gingen we op babyfoon naar Griekenland. In een lekker luxe hotel met eigen zwembad bij de kamer. Dat was heerlijk! Ik was toen 16 weken zwanger. Nu willen we weer, dit keer met peuter erbij, ongeveer tussen de 18 en 20 weken zwangerschap gaan. Alleen hebben we nog geen bestemming😁

één maand geleden

Vorige zwangerschap zijn we naar zuid Afrika geweest en het deel waar geen malaria is. Echt top!! En daar heb je ‘s winters de zomer en nauwelijks tijdverschil. Kan het echt aanraden!

één maand geleden

Ik ben met 23 weken samen met mijn partner naar Tenerife geweest. Was ook goed te doen qua eten en gezondheidszorg.

één maand geleden

Ik ben nu 12 weken en ga morgen over precies n week naar Colombia.

één maand geleden

Wij gaan wanneer ik 20 weken ben naar Tunesië. Niet te lang vliegen, goede recensies: wel een hotel gezocht met top hygiëne en eten.

één maand geleden

Wij gaan onze laatste vakantie met z’n tweeën naar Japan, we gaan als ik 22 weken ben. We gaan het rustig aan doen dus geen drukke reisschema’s en veel rust tussen de verschillende bestemmingen door. Vooral doen waar je zin in hebt en je lekker bij voelt. In ieder geval alvast veel plezier!

één maand geleden

Wij zijn nu op Kreta en tijdens m’n vorige zwangerschap ben ik in Marrakesh geweest

één maand geleden

Mexico vorige keer met 23 weken. Rondreis van drie weken zonder planning of afgesproken overnachtingen. Was goed te doen.

één maand geleden

Wij zijn lekker naar centerparcs geweest 😃 ik was toen 30 week zwanger. Heerlijk gewandeld in de omgeving en spelletjes gedaan. Zwemmen niet want dat was me te koud 😅

één maand geleden

Wij gaan in januari een weekje naar de sneeuw 🥰

één maand geleden

Onze baby moon was (onverwacht)de dag nadat we er achter kwamen dat we zwanger waren😂🙏🏻 We wilden nog heel graag een laatste grote reis maken ( niet wetende dat dit onze laatste grote reis zou zijn) naar Amerika. Prachtige reis gehad, en heel bijzonder om zo pril zwanger te zijn. Gelukkig werd ik de laatste week pas misselijk en moe, dus optimaal kunnen genieten. Zou nog wel heel graag een weekendje weg willen, desnoods een mooi hotel in nl of iets over de grens. Vliegen ben ik zo ziek geworden terug naar huis van Amerika dat ik dat even niet aandurf.

één maand geleden

Wij willen in November een weekje (zonder kind) lekker naar een huisje in het zwarte woud of Frankrijk. Heerlijk in het bos met hottub etc. Daarnaast hebben wij bij mijn dochter in de laatste weken een paar keer een hotel overnachting gedaan. Zwemmen was zo’n verlichting met mijn grote buik en een warm bad (wat we thuis niet hebben) al helemaal.

één maand geleden

Wij gaan met 16 weken naar Bonaire voor 12 daagjes. En dan waarschijnlijk in januari nog paar nachtjes/weekendje weg, maar dat zien we dan wel weer!

één maand geleden

Vorig jaar met 9 weken naar Griekenland (Corfu). Deze week gaan we fijn citytrippen in eigen land (Brugge, Gent en Antwerpen). Corfu was héél fijn om te doen, beetje opletten met eten maarja, dat moet je overal doen denk ik dan 🤷‍♀️

één maand geleden

Wij gaan 5 oktober 1,5 week zonder kinderen naar Turkije!🙈

één maand geleden

Dit jaar met 13 weken naar zakynthos geweest. We hadden een airbnb lekker rustig en super relaxed. In alle restaurants helpen ze je hier met een keuze maken wat je wel en niet kan nemen.

één maand geleden

Wij gingen 10 dagen naar Mauritius! Was echt perfect, goede balans van lekker luieren in ons resort en makkelijk de mogelijkheid tripjes te maken. Alleen een erg lange vliegreis, dat was het nadeel.

één maand geleden

Wij gaan met 24 weken voor 8 dagen naar bonaire, heerlijk even uitwaaien op zee

één maand geleden

Wij gingen naar Florida voor 2 weken. Rondgereisd en in 4 verschillende accommodaties verbleven. Ga zeker niet te laat in je zwangerschap (voorkeur begin trimester 2), anders wordt t misschien te zwaar (met name vliegen/lang zitten en staan)

één maand geleden

Dit keer gaan we over een maand 1,5 week naar Noorwegen. Beetje zelfde verhaal.