10 Reacties

3 maanden geleden

Heel mooi streepje! Gewoon wachten dan tot de echo voor je weer seks hebt? Haha

3 maanden geleden

Hi, ik zit in hetzelfde schuitje, ik heb sinds gisteren ook een positieve test. Na 2x een miskraam dit jaar allebei met 5,3 wkn . Wij wachten tot we een goede echo hebben volgende week met 7 wkn.

3 maanden geleden

Ik snap je angst zeker maar ik denk niet dat seks een miskraam kan veroorzaken. Ik denk wel dat het het proces misschien kan versnellen eventueel als het sowieso al fout zit. Maar ik durf ook niet goed hoor dus ik snap je!

3 maanden geleden

Ook een miskraam verleden en wij wachten met seks tot ik in tweede trimester zit. Durf het niet eerder 🥲

3 maanden geleden

Hier dezelfde angst, vorige keer miskraam na seks. Ook al "zou het niet daaraan kunnen liggen", toch is dat wel het enige overeenkomstige. We wachten af en better safe than sorry. 22 juli de eerste echo, wat spannend he... ik had toen trouwens ook lichte testen en nu knaltesten. Merk ook daarin verschil, al zou dat ook niks kunnen betekenen... spannend allemaal he. ❤️

3 maanden geleden

Reactie op lotte010820

Hi, ik zit in hetzelfde schuitje, ik heb sinds gisteren ook een positieve t ...
Ja wij hebben de 29e de eerste echo en als die goed is dan zal het vanzelf uiteindelijk wel goedkomen denk ik☺️ veel geluk en liefde voor jullie zwangerschap en hopen dat jullie over 9maand een wondertje in jullie armen hebben!

3 maanden geleden

Reactie op Nadia88

Hier dezelfde angst, vorige keer miskraam na seks. Ook al "zou het niet daa ...
Jaa bij de 2 miskramen waren de testen ook heel licht en nu echt wel heel duidelijk! Ja het is zeker spannend, duimen dat het allemaal goed gaat komen!

3 maanden geleden

Reactie op Shell_95

Ook een miskraam verleden en wij wachten met seks tot ik in tweede trimeste ...
Ja wij wachten ook tot na de eerste echo

3 maanden geleden

Ik heb meerdere miskramen gehad en toen is mij vertelt dat dit nooit door seks kan komen. Er is altijd een andere reden hiervoor. Seks kan er wel voor zorgen dat de bloeding sneller komt maar zorgt nooit voor het ontstaan van miskraam. Maar ook met deze info vind ik t ook spannend om seks te hebbem in de eerste weken🙈

3 maanden geleden

Ook 2 miskramen hier, nu weer positieve testen. Hartstikke blij, bang voor alles.. maar seks eigenlijk niet. Wat ik hier al lees is dat het misschien versnelt maar nooit de miskraam maakt. Dat doet jouw lichaam namelijk zelf. Die bepaalt of het wel of niet goed zit. Ik kreeg m’n eerste miskraam toen ik net wakker werd, mijn tweede tijdens een heftige buikgriep, dus waarschijnlijk ook versneld daardoor.