12 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb precies rond dezelfde periode blaasontsteking en antibiotica gehad. Ik begin altijd met cranberrysap, maar dat was dit keer niet voldoende. Heb je de pure en ongezoete cranberrysap? Dit is namelijk echt het beste tegen blaasontsteking. Cranberry zorgt ervoor dat bacteriën zich minder goed kunnen hechten. Je zou daarnaast nog cranberrycapsules kunnen proberen. En heel veel drinken! Ik heb het een weekend aangekeken en toen toch maar naar de huisarts geweest. Ik denk achteraf dat als ik maandag niet geweest was, het uiteindelijk toch over gegaan zou zijn, maar ik dacht: zekere voor het onzekere

3 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Ik heb precies rond dezelfde periode blaasontsteking en antibiotica gehad. ...
Ah wat vervelend! Ja, ik heb pure ongezoete cranberrysap van de groenteboer. Een fles van €9,- haha! Hoeveel drink jij ervan per dag? Ik twijfel of ik de HAP moet bellen, maar kan ook even afwachten tot maandag..

3 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Ik heb precies rond dezelfde periode blaasontsteking en antibiotica gehad. ...
En welke antibiotica heb jij gehad?

3 maanden geleden

Ah wat vervelend! Ja, ik heb pure ongezoete cranberrysap van de groenteboer ...
Nou dat zou een goede moeten zijn. Ik dronk 3x per dag een glaasje verdund met water. Had ik meteen een sloot water binnen gekregen en maakte de cranberrysap iets dragelijker. Ik deed dan half sap/half water. Ik ga even kijken welke antibiotica ik had. Ik had wel gekeken of deze ook tijdens zwangerschap mocht want toen wist ik nog niet zeker dat ik zwanger was.

3 maanden geleden

Ik raad je D mannose aan is op natuurlijke basis, werkt bij mij altijd perfect. Een natuurlijke antibiotica voor een blaasontsteking:)

3 maanden geleden

Ik heb antibiotica gekregen die je ook kan gebruiken tijdens de zwangerschap. Was er na 2 dagen vanaf (natuurlijk de kuur netjes afgemaakt😉)

3 maanden geleden

Reactie op LauraS1995

Ik raad je D mannose aan is op natuurlijke basis, werkt bij mij altijd perf ...
Ik ken dit wel inderdaad, maar helaas raadde de drogist dit af tijdens de zwangerschap..

3 maanden geleden

Reactie op hswb123

Ik heb antibiotica gekregen die je ook kan gebruiken tijdens de zwangerscha ...
Welke heb jij gebruikt dan? ☺️

3 maanden geleden

Welke heb jij gebruikt dan? ☺️
Dat was Furabid!

3 maanden geleden

Hmm.. vanmorgen urine laten testen op de HAP maar er kwam geen blaasontsteking uit. Ze zetten het weer op kweek. Vreemd dat ik toch een branderig gevoel bij het plassen heb en vaker moet plassen.

3 maanden geleden

Ik gok nu toch Bacteriële Vaginose of een schimmelinfectie.. iemand ervaring? Heb niet veel afscheiding en alleen een branderig gevoel in de vagina. Die is echt continu aanwezig. Sinds vanavond ook wat buikpijn en rugpijn.

3 maanden geleden

Ik gok nu toch Bacteriële Vaginose of een schimmelinfectie.. iemand ervarin ...
Tuurlijk, dat kan natuurlijk ook nog. Sorry geen ervaring met de klachten erbij🤷‍♀️