30 Reacties

3 maanden geleden

Dit is heel normaal, door de zwangerschap zijn je bloedvaten dunner. Helemaal bij een situatie zoals seks of ontlasting tijdens de eerste weken kan je veel sneller wat bloed krijgen. Dan is er een bloed vaatje gesprongen

3 maanden geleden

Reactie op Judith-Nl

Dit is heel normaal, door de zwangerschap zijn je bloedvaten dunner. Helema ...
Ik ben zo bang dat het mis gaat.. dit is de derde terugplaatsing🥹

3 maanden geleden

Zoals ik het lees heb je hard moeten persen, waarschijnlijk vanwege harde ontlasting? Dit kan scheurtjes hebben gegeven bij je anus (of als je altijd harde ontlasting hebt en altijd moet persen, kan je mogelijk ook inwendige aambeien hebben). Niks om je zorgen over te maken. Bruine afscheiding duidt op oud wat mogelijk kan passen bij innesteling. A

3 maanden geleden

Het kwam echt vanuit me vagina, had een uur na dat ik de grote boodschap had geveegd na het plassen en toen had ik dat licht roze/rode op mn wc papier..

3 maanden geleden

Reactie op Hoopvolll

Ik ben zo bang dat het mis gaat.. dit is de derde terugplaatsing🥹
Als je zo bang bent, even je verloskundige bellen misschien 🙏🏻🍀 Ik duim voor je

3 maanden geleden

Als je zo bang bent, even je verloskundige bellen misschien 🙏🏻🍀 Ik duim ...
Had ze gebeld, ze zei dat het door het persen komt. Baarmoedermond is goed doorbloed en door het persen kan er een bloeding ontstaan. Vind het nog steeds heel spannend. Heb af en toe een klein bertje bruin bij het vegen

3 maanden geleden

Ik had vandaag hetzelfde! Ben volgens eigen berekening 4+5. Had roodbruin bloed bij afvegen (na ontlasting), maar daarna niks meer. Maak me ook veel zorgen. Voel ook, sinds het begin, veel steken in mijn buik, met name aan de zijkanten. Afwachten en hopen dat het niks betekent 🤞🏼

3 maanden geleden

Reactie op Fennie92

Ik had vandaag hetzelfde! Ben volgens eigen berekening 4+5. Had roodbruin b ...
Ik hoop dat alles goed zit bij jou🙏.! Ik heb af en toe bruine afscheiding bij het vegen, het is niet veel maar vind het toch eng

3 maanden geleden

Reactie op Hoopvolll

Ik hoop dat alles goed zit bij jou🙏.! Ik heb af en toe bruine afscheiding ...
Jaa, we moeten maar blijven hopen 🙏🏼 Hoop voor jou ook dat het niks betekent!

3 maanden geleden

Reactie op Fennie92

Jaa, we moeten maar blijven hopen 🙏🏼 Hoop voor jou ook dat het niks betek ...
Dat klopt, blijft heel spannend dit! Hoe gaat het nu met jou?

3 maanden geleden

Reactie op Hoopvolll

Dat klopt, blijft heel spannend dit! Hoe gaat het nu met jou?
Ik heb tot nu toe geen bloed meer gehad. Wel buikkrampen, maar die heb ik al sinds het begin. En hoe gaat het bij jou?

3 maanden geleden

Hetzelfde geen bloed meer gezien, en alleen heel klein beetje bruin maar het is niet veel om van te schrikken.. af en toe van die lichte krampen

3 maanden geleden

Reactie op Fennie92

Ik heb tot nu toe geen bloed meer gehad. Wel buikkrampen, maar die heb ik a ...
Heb jij menstruatie krampen?

3 maanden geleden

Reactie op Chann23

Heb jij menstruatie krampen?
Ja dat heb ik sinds de dag dat ik heb getest.. heb t nog steeds, maar dat schijnt normaal te zijn werd me verteld😊! En jij ?

3 maanden geleden

Reactie op Chann23

Heb jij menstruatie krampen?
Jaa, eigenlijk sinds het begin. Niet heel heftig, met name steekjes op verschillende plekken. Ze zeggen inderdaad dat het normaal kan zijn omdat je lichaam hard aan het werk is :)

3 maanden geleden

Reactie op Fennie92

Jaa, eigenlijk sinds het begin. Niet heel heftig, met name steekjes op vers ...
Ja ik voel ook een beetje lichte menstruatie krampjes dus ik ben steeds bang dat ik ineens ga bloedden oid

3 maanden geleden

Reactie op Chann23

Ja ik voel ook een beetje lichte menstruatie krampjes dus ik ben steeds ban ...
Dat heb ik dus ook! Heb nog steeds last n beetje bruin na het vegen pff is echt spannend dit

3 maanden geleden

Reactie op Hoopvolll

Dat heb ik dus ook! Heb nog steeds last n beetje bruin na het vegen pff is ...
Gelukkig ben ik niet de enige! De onzekerheid tot eerste echo is echt killing

3 maanden geleden

Pff zag net een grote stip bruin in me inlegkruis, ben me rot geschrokken.. vind dit echt killing 🥹. Hoe gaat het bij jou?

3 maanden geleden

Reactie op Hoopvolll

Pff zag net een grote stip bruin in me inlegkruis, ben me rot geschrokken.. ...
Ik snap dat dat heel spannend is! Hoewel ik wel hoor dat het vaak voorkomt. Hoe gaat het nu? Ik heb geen bloedverlies meer gehad 🙏🏼 Maar heb verder ook niet echt klachten en dat kan me ook onzeker maken.