8 Reacties

3 maanden geleden

Ik wou ook vermelden dat ik ook geen last heb van buik krampen maar als ik een wc papiertje in me vagina zet zie ik wel hele hele licht roze druppels

3 maanden geleden

Jeetje wat vervelend en wat voel je je onzeker daardoor hè? Ik heb ongeveer vergelijkbaar hoeveelheid bloedverlies gehad (nog wel iets meer denk), maar wel maar voor 2 dagen en daarna was het over. Verder geen krampen of stolsels. In de dagen daarna liepen m’n zwangerstesten wel gewoon verder op en kreeg in ook last van allerlei kwaaltjes. Daardoor heb ik nog best een oké gevoel erover en duim dus dat alles goed is.. Ik moet van de verloskundige wachten tot de eerste echo toevallig ook op 20 juli. Het is al heel fijn dat ze het hebben nagekeken bij je en dat het vooralsnog goed is. Je kunt op dit moment niet veel meer doen. Probeer te vertrouwen op je lijf!

3 maanden geleden

Reactie op LS5236

Jeetje wat vervelend en wat voel je je onzeker daardoor hè? Ik heb ongeveer ...
Oeh spannend hoor en ja het maakt me inderdaad echt onzeker het enige wat ik kan doen is rustig afwachten :(

3 maanden geleden

T is echt 50/50. Zoveel % van de vrouwen bloed met geen verklaarbare reden en gaat het goed. Ik had ook zulk bloed verlies maar werd een MK. Sterkte met het wachten. Hopelijk valt het mee ❤️

3 maanden geleden

Misschien is het wel heel iets anders; namelijk een HPV virus of onrustige baarmoedermond. Ik heb dit in mijn eerste zwangerschap gehad; goede zwangerschap maar zo nu en dan wat bloedverlies. Oorzaak was een onrustige baarmoedermond door HPV. Kom je pas achter als er een uitstrijkje is gemaakt , meestal rond 30e jaar krijg je een oproep.

3 maanden geleden

Misschien is het wel heel iets anders; namelijk een HPV virus of onrustige ...
Wow jeetje klinkt wel heftig ben je al genezen van de HPV virus?

3 maanden geleden

Reactie op honeyblizz

Wow jeetje klinkt wel heftig ben je al genezen van de HPV virus?
Nee HPV virus zit er nog steeds. Tijdens mijn vorige bevalling waren de onrustige cellen weg. Daarna waren ze er weer. En nu moet ik in november opnieuw uitstrijkje. Kan gewoon tijdens zwangerschap. Risico met HPV en onrustige cellen is vroeggeboorte maar met de behandeling die ze kunnen doen, lip-excisie, is die kans er ook 😂 dus eerst maar weer afwachten. Zien na de bevalling wel weer.

3 maanden geleden

Nee HPV virus zit er nog steeds. Tijdens mijn vorige bevalling waren de onr ...
Je bedoelde lisexcisie denk ik😂. (Behandeling heb ik ook gehad)