16 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb op dit moment vanaf zaterdag al lichte bloedingen met lichte krampjes. Gynaecoloog zei dat het normaal is in een vroege zwangerschap en het niet altijd iets ergs hoeft te zijn. Ik heb ook een miskraam gehad in april en ergens stelde mij het wel gerust toen ze dat gisteren zei. Hoop dat dat jou ook een beetje gerust stelt😀

4 maanden geleden

Dank je wel voor je bericht! Hoe voel jij je verder??

4 maanden geleden

Dit heet innesteling van het eicel. Hoeft niet zoveel te betekenen en komt in 30% van de gevallen voor.

4 maanden geleden

Reactie op sunny13

Dank je wel voor je bericht! Hoe voel jij je verder??
Ik voel me qua symptomen opzich goed! Heb bijna geen symptomen terwijl dat de vorige zwangerschap juist bijna alles was dus dat is wel wennen. Het lichte bloedverlies en krampjes heb ik dan wel maar maak ik me op dit moment niet zo druk om :) En hoe voel jij je voor de rest?

4 maanden geleden

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap aan en af bloedverlies (tot wel helderrood) gehad tot 9 weken zwangerschap. Er was steeds niks aan de hand.

4 maanden geleden

Reactie op jra_s26

Ik voel me qua symptomen opzich goed! Heb bijna geen symptomen terwijl dat ...
Vanmorgen was ik was misselijk maar verder niet. Alleen wat vermoeid en dus wat buikpijn en die lichte bloedverlies. Hopelijk gaat alles goed 🤞🏼

3 maanden geleden

Hier ook lichtroze bloedverlies vanmorgen maar wel een knaller van een test. Dus ik ga er even vanuit dat het met de innesteling te maken heeft 🙌🍀

3 maanden geleden

Reactie op Rojeba2022

Hier ook lichtroze bloedverlies vanmorgen maar wel een knaller van een test ...
Hier ook een positieve test vanmorgen en nu sinds ontlasting vanmorgen heel licht bloedverlies. Ook de hele dag al buikpijn. Afgelopen week mega zere borsten en zelfs toeschietreflex terwijl mijn jongste als vijf is. Ik maak me zo’n zorgen om dat bloedverlies🥹 maar fijn om hier te lezen dat jullie denken dat het met de innesteling te maken heeft

3 maanden geleden

Vandaag ook lichtroze verlies, ben vandaag volgens berekening 4w3d zwanger

3 maanden geleden

Reactie op Eerste baby

Vandaag ook lichtroze verlies, ben vandaag volgens berekening 4w3d zwanger
Hier terug bloedverlies, mag morgen al gaan naar gynaecoloog. Toch spannend

3 maanden geleden

Hier gisteren een positieve test maar vandaag een beetje bruine afscheiding... Weet niet wat het betekend...

3 maanden geleden

Reactie op Eerste baby

Vandaag ook lichtroze verlies, ben vandaag volgens berekening 4w3d zwanger
Hoelang had je hier last van? Ik ben nu 4w2d en ook licht bloedverlies…. Ben zo bang voor weer een mk

3 maanden geleden

Reactie op Fleeeuurr

Hoelang had je hier last van? Ik ben nu 4w2d en ook licht bloedverlies…. Be ...
Heb sinds vrijdag aanhoudend 1a2x/dag lichtroze verlies bij afvegen. Mag vandaag naar gynaecoloog omdat ik toch erg ongerust begin te worden.

3 maanden geleden

Sinds 3 dagen wat zeurende buikpijn. Sinds vanmorgen roze bloed verloren wat verloop de dag al roder werd. Nu echt veel buikpijn… Ik vermoed weer een mk.. verloskundige gebeld, kan de 15de pas heen omdat ik nu 4w2d ben… Zooo kut dit

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Volgens mijn app zit ik nu op 4+2. Last van erge vermoeidheid. Niet misselijk maar wel een beetje “gammel”. Ook last van lichtroze bloedverlies, alleen zichtbaar op toiletpapier. Die is zo’n 3x per dag.. natuurlijk iets wat mega onzeker maakt al lees ik overal dat het vaker voorkomt. Hier nog meer die daar last van hebben?