4 Reacties

2 maanden geleden

Ja, ik heb met mijn vorige zwangerschap ook meerdere keren bloedverlies gehad. Echter niet zo groot als een tennisbal maar wel helderrood. Toen ook voor controle naar de Gynaecoloog geweest maar die zei niks te kunnen vinden. Waarschijnlijk was bij mij de oorzaak uiteindelijk ook een afwijkend uitstrijkje. Nu ook een mooi meisje van 1.5 jaar rondhuppelen en nu voor de tweede keer zwanger. Maak mij deze keer lang zo druk niet… zie het allemaal wel

2 maanden geleden

Ik heb vorig jaar een uitstrijkje af laten nemen, die was wel goed, maar na de bevalling van mijn jongste bleek ik bavteriele vaginose te hebben, en dat zorgt natuurlijk ook weer voor bloed verlies, dit is zo gekmakend

2 maanden geleden

Ik heb een miskraam gehad bij mijn eerste zwangerschap van 8 weken. Toen had ik een heel groot hematoom. Stuk groter dan het kindje. Bij mijn derde zwangerschap ook wat bloedverlies en een hematoom (stuk kleiner) en dat is goed gegaan 😊

2 maanden geleden

Ik heb vanmorgen een goede echo gehad geen bloedingen od te zien rondom mijn baarmoeder, mijn baarmoedermond is onwijs gevoelig, ga door naar de gynaecoloog om de vaatjes dicht te laten branden