3 Reacties

9 dagen geleden

Hoi, hoe groot is je hond? En zou die zomaar in de box kunnen springen? Wij hebben een redelijk formaat maar die ligt nu voornamelijk voor de box of op de bank ernaast. Wij hebben bij ons zoontje (geboren december 2023) ook bewust de box al vroeg in huis geplaatst zodat onze hond er aan kon wennen. Ook al speelgoed ingelegd en dergelijke. Wat goed dat je er al mee bezig bent!

9 dagen geleden

Voor mijn eigen gevoel zou ik de hond in dat geval niet alleen in de kamer laten met jou baby als jij even naar het toilet of iets dergelijks moet! Ik weet niet of jij je hond blindelings en voor 100 procent vertrouwt maar er steken ook wel eens beentjes handsje uit de box! En soms echt met het gezicht er tegenaan! Ik zou het mezelf nooit vergeven… maar jij kent jou hond het beste!

9 dagen geleden

Ligt eraan hoe groot jou hond is. Wij hebben maar een kleine hond dus ze kon er niet inspringen. Eigenlijk doet ze helemaal niks richting ons zoontje. Soms likken. Wij hadden de box ook al 2 maanden voor de uitgerekende datum staan, maar de hond heeft hier niet naar om gekeken🤣 Misschien kun je oefenen met een pop erin en of bewegend speelgoed met geluid