17 Reacties

3 maanden geleden

Kan oud bloed zijn van bijvoorbeeld de innesteling. Voor nu zou ik je geen zorgen maken en proberen te genieten! Het kan 2 kanten op. Probeer positief te blijven ook al weet ik hoe lastig het is ❤️

3 maanden geleden

Hi! Vrijdag had ik het ook een beetje en gister ook. Het stelt niets voor. Vrijdag VK gesproken en zei ook dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Krijg voor de zekerheid woensdag wel een echo 6+2 ter geruststelling. Het advies was doe even rustiger aan de komende dagen en heb vertrouwen. Deze geef ik door aan jou🌞 komt goed!!

3 maanden geleden

Ik heb dit helaas ook al sinds woensdag. Het is niet veel, maar maakt mij ook onzeker. Hoop dat het er gewoon bij hoort.

3 maanden geleden

Bruin is altijd oud bloed. Wanneer het helder is is het niet goed vaak. Maar wil nog niks zeggen

3 maanden geleden

Heb toevallig een vroege echo gehad afgelopen dinsdag en het zag er goed uit met al een heel licht flikkerend hartje ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Romytoet

Heb toevallig een vroege echo gehad afgelopen dinsdag en het zag er goed ui ...
Wat fijn. Verlies je nog steeds bloed of? Ik helaas nog steeds elke dag.

3 maanden geleden

Reactie op Lois93

Wat fijn. Verlies je nog steeds bloed of? Ik helaas nog steeds elke dag.
Ben ik ook benieuwd naar, ik ook nog elke dag

3 maanden geleden

Reactie op Nadia88

Ben ik ook benieuwd naar, ik ook nog elke dag
Ah wat vervelend zeg. Heb jij al een echo gehad? Ik wel afgelopen maandag, maar ‘nog’ geen kloppend hartje. Ik heb er niet heel veel vertrouwen meer in.

3 maanden geleden

Reactie op Lois93

Ah wat vervelend zeg. Heb jij al een echo gehad? Ik wel afgelopen maandag, ...
Alles kan nog hoor, een latere innesteling enzo! Wanneer mag je weer voor een echo? Ik heb het nog steeds. Al lijkt het iets minder, dat wel. 22 juli pas een echo en dan zou ik denk ik rond de 7wkn moeten zijn.

3 maanden geleden

Reactie op Nadia88

Alles kan nog hoor, een latere innesteling enzo! Wanneer mag je weer voor e ...
Ah ik mag 23 juli en zou dan rond de 8 weken moeten zijn. Hopelijk is het bij ons allebei goed. Bij mij lijkt het de laatste twee dagen ook steeds minder. Laat je weten hoe het was?

3 maanden geleden

Ik ben nu 5 wk en zag gisterenavond bij het afvegen wt bruine afscheiding, vanmiddag weer, geen bloed. Ben zo bang dat het niet goed is.. 3 mnd geleden ook een miskraam gehad met 7 wk. Heb verder geen extreme buikpijn of iets

3 maanden geleden

Reactie op Loemia

Ik ben nu 5 wk en zag gisterenavond bij het afvegen wt bruine afscheiding, ...
Ik heb dit, en soms meer, of als ik met m'n vinger wat meer 'dip' ook meer, al voor ik wist dat ik zwanger was. Al bijn 2,5 week dus. VK vindt hier niets spannends aan, maar zelf voel ik het wel zo. Oud bloed is lichaam is aan het opruimen, zo denk ik maar.

3 maanden geleden

Reactie op Loemia

Ik ben nu 5 wk en zag gisterenavond bij het afvegen wt bruine afscheiding, ...
Hii, ik heb het ook gehad. Bij mij duurde het een week lang en is daarna gestopt. Ik had ook helemaal nergens last van. Mijn vk had ook al gezegd dat ze zich geen zorgen maakt en moest afwachten gelukkig is er niks aan de hand.

2 maanden geleden

Reactie op Lois93

Wat fijn. Verlies je nog steeds bloed of? Ik helaas nog steeds elke dag.
Nee geen bloed meer gelukkig! Hopelijk komt het bij jou ook goed mama!

2 maanden geleden

Reactie op Nadia88

Ben ik ook benieuwd naar, ik ook nog elke dag
Nee gelukkig niet meer! Ook al een 2e echo gehad en het is goed gegroeid 🙏

2 maanden geleden

Reactie op Romytoet

Nee gelukkig niet meer! Ook al een 2e echo gehad en het is goed gegroeid 🙏 ...
Hier afgelopen maandag ook een goede echo, en heb toch zeker 2,5wk bruinverlies gehad!

2 maanden geleden

Wat fijn Romy en Nadia. Ik heb afgelopen dinsdag ook een goede echo gehad. Het waren er blijkbaar 2 en er zit er nu nog 1. Ik krijg volgende week een extra echo.