12 Reacties

5 dagen geleden

Hoeveel weken ben je ?

5 dagen geleden

Waarschijnlijk gewoon een gesprongen adertje, maar bruin is oud bloed. Geen zorgen door het hoesten en niezen kan er nog wel eens een adertje knappen, en bij twijfel kan je altijd je verloskundige even bellen he!

5 dagen geleden

Reactie op khadija bellie

Hoeveel weken ben je ?
16 weken

5 dagen geleden

Door het niezen zet je veel kracht, dus is de kans groot dat het gesprongen vaatjes zijn

5 dagen geleden

Reactie op Kleinbijtje

Waarschijnlijk gewoon een gesprongen adertje, maar bruin is oud bloed. Geen ...
Super dankjewel! Wil mijn verloskundige liever niet lastig vallen bij elke zorg haha. Daarom dacht ik even vragen aan jullie of het herkenbaar is

5 dagen geleden

Reactie op DaphneBoaz

Door het niezen zet je veel kracht, dus is de kans groot dat het gesprongen ...
Dankjewel! Het is ook niet heel veel, maar je schrikt toch als je het ziet

5 dagen geleden

Reactie op J2024J

Dankjewel! Het is ook niet heel veel, maar je schrikt toch als je het ziet
Ja dat snap ik heel goed 🥰

5 dagen geleden

Reactie op J2024J

Super dankjewel! Wil mijn verloskundige liever niet lastig vallen bij elke ...
Ik snap je heel goed hoor ik heb tot 14 weken bloedverlies gehad met stolsels, ik schrok me elke keer dood. Maar je moet niet denken dat je je verloskundige lastig valt hoor! Die van mij zei ik heb liever dat je een keer te veel belt als dat je je super zorgen gaat maken en daar weer stress van krijgt. Ook bij simpele zorgen zijn ze bereikbaar☺️

5 dagen geleden

Bruin bloed is meestal Oud bloed toch ik had ook gehad bij eerste kindje in begin meestal krijg je dat

5 dagen geleden

Reactie op khadija bellie

Bruin bloed is meestal Oud bloed toch ik had ook gehad bij eerste kindje in ...
Klopt, maar ik ben niet meer in het begin

5 dagen geleden

Ik heb net geprobeerd te bellen, maar ze zijn dicht alleen open voor spoed gevallen. Wat denken jullie? Wachten tot morgen?

5 dagen geleden

Reactie op J2024J

Ik heb net geprobeerd te bellen, maar ze zijn dicht alleen open voor spoed ...
Ja. Heeft totaal geen haast dit. Bruin bloed betekent oud bloed en kan door je verkoudheid danwel hoesten of niezen ontstaan. Hierdoor ontstaat druk op de vaten rondom je baarmoedermond en kan een klein adertje springen. Dus je hoeft hiervoor niet te bellen.