12 Reacties

3 maanden geleden

Ik denk dat het dan nog beide kanten op kan gaan..

3 maanden geleden

Krampen plus helderrood bloedverlies is vaak geen gunstig teken. Of je nu een miskraam hebt gehad is niet vast te stellen. Heeft je vk verder niks voorgesteld? Een echo met 6 weken ofzo?

3 maanden geleden

Krampen plus helderrood bloedverlies is vaak geen gunstig teken. Of je nu e ...
Ik moest het nog even afwachten.. ik ben zou nu 5+5 moeten zijn. Mijn eerste Echo staat gepland pas op 23 juli 😔

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem301

Ik moest het nog even afwachten.. ik ben zou nu 5+5 moeten zijn. Mijn eerst ...
Nou, dat vind ik met jouw klachten echt niet oke! Als mijn vk mij niet eerder zou willen helpen dan zou ik naar een pretecho centrum gaan met 6 weken. Dan desnoods maar voor betalen, maar ik zou niet nog weken in onzekerheid gaan zitten met deze klachten

3 maanden geleden

Nou, dat vind ik met jouw klachten echt niet oke! Als mijn vk mij niet eerd ...
Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik heb totaal geen ervaring..🙈 Ik heb ze vanmiddag gebelt. Ze willen het nog even afwachten. Maar zodra de bloeding is gestopt mag ik wel bellen en dan willen ze een inwendige echo gaan doen.

3 maanden geleden

Ik had zelf afgelopen vrijdag een positieve test in handen en zaterdagochtend verloor ik helder bloed met naar het toilet gaan (moest 2x afvegen voor het weg was). Ik dacht dat mijn menstruatie door kwam, maar het bleef daarbij. Helaas zondagochtend precies hetzelfde gehad, maar ook dat stopte weer. Daarna geen bloed verlies meer gehad. Een echte menstruatie blijft uit en mijn testen liepen op, ook begin ik meer kwaaltjes te krijgen afgelopen dagen dus ergens heb ik wel de hoop dat het goed zit. Buikkramp heb ik ook af en toe, maar dit kan ook van de groei van je baarmoeder zijn. De verloskundige denkt dat het innesteling geweest is of de baarmoedermond is die wat meer doorbloed is. Ook ik moet gewoon afwachten tot de echo van 20 juli helaas.. Vind het erg spannend en ben er ook niet helemaal gerust op.

3 maanden geleden

Hoihoi Ik heb 2 miskramen gehad en toen verloor ik echt bloed zoals menstruatie en stolsels. Misschien kun je een test doen om te kijken of deze niet lichter is geworden. Bloedverlies wil niet altijd zeggen dat t niet goed is. Ik ken genoeg mensen die bloedverlies hadden de eerste 3 maanden en alles was goed. Krampen kunnen ook zijn door de groei van je baarmoeder. Maar mijn vk zou bij bloedverlies de echo ook eerder inplannen. Je ziet nog geen hartje kloppen maar ze kan wel zien of er nog iets zit. Misschien kan dat al gerust stellen

3 maanden geleden

Hi! Wat vervelend dat je bloedverlies hebt, dat is zó onzeker. Ik heb dit exact zo gehad bij mijn eerste kindje met 6+1 denk ik. En toen met de vroege echo een kloppend hartje, was een mega opluchting. Bij mijn tweede kindje ook weer gehad en toen was ook alles goed. Waarschijnlijk heftige innestelingsbloeding gehad. En daarna ook nog wel last van spotting. Is mega shit, maar blijkbaar niet ongewoon. Dan knappen er soms gewoon kleine bloedvaatjes, zoals bij een bloedneus. Het hoeft dus niet een miskraam te zijn, maar niemand hier kan je die zekerheid geven. Zou aan je verloskundige vragen of ze volgende week een echo kunnen maken, misschien kan dat onzekerheid wegnemen. Sterkte en hopelijk zit het goed 🤞🏼

3 maanden geleden

Reactie op Bitterbal

Hi! Wat vervelend dat je bloedverlies hebt, dat is zó onzeker. Ik heb dit ...
Deze reactie. Stelt mij weer aardig gerust. Toch in achterhoofd houdende dat het wel ook mis zou kunnen zijn natuurlijk..Je googled veel en ziet van alles voorbij komen maar niks is het zelfde...

3 maanden geleden

Reactie op LS5236

Ik had zelf afgelopen vrijdag een positieve test in handen en zaterdagochte ...
Wat vervelend! Heel spannend idd! Ik hoop voor je dat het allemaal positief uit pakt!

3 maanden geleden

Helaas denk ik dat ik toch vanmiddag een miskraam heb gehad. Ik begon enorm bloed te vloeien ben toen direct naar het toilet gegaan en vond daar een bloedstolsel... 😔😭

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem301

Helaas denk ik dat ik toch vanmiddag een miskraam heb gehad. Ik begon enorm ...
Heel veel sterkte 😢