35 Reacties

3 maanden geleden

Wat een spannende periode voor jou mama 🤞🏻

3 maanden geleden

Wat knap dat je dit deelt en helemaal terecht dat je onzeker bent en je zorgen maakt. Maarrrr probeer positief te blijven en ik zou inderdaad niet die testen doen. Uiteindelijk is het altijd afwachten! Sterkte en succes ♥️

3 maanden geleden

Nou heee!! Dit lijkt wel op ons verhaal... een gezonde dochter van 2,5. Zonder aanwijzing 4 (vroege) miskramen verder..allemaal rond de 5 weken. Zwanger worden lukte dus elke ronde.... zwanger blijven daarentegen? Snap dit gevoel dus heel erg goed...... hoeveel weken ben je nu zwanger?

3 maanden geleden

Wat een spannende tijd dan! Hoe ver ben je nu? Hier ook 4 miskramen gehad en daardoor heel veel spanning deze zwangerschap. Ik probeer te vertrouwen dat dit kleintje echt bij ons mag blijven, maar soms zakt dat vertrouwen even helemaal weg. Ik denk dat het spannend blijft tot ik mijn baby levend in mijn armen heb…

3 maanden geleden

Ahhhw❤️ ik kan me dit zo goed voorstellen Hier ook al 3 miskramen gehad en 1 zoon van 2,5. Nu ook weer zwanger🩵🩷. Ik heb wel na 2 miskramen al onderzoeken gehad. Daaruit bleek dat ik een bloedstollingsziekte heb waardoor bij de aanleg van de baby het bloed niet goed genoeg stroomt naar de baby. Vandaar dat ik nu vanaf de eerste positieve test direct moest beginnen met bloedverdunners in prikvorm. Elke dag moet ik mezelf nu prikken om te zorgen (hopen) dat het dit keer niet in een miskraam eindigt. Heel veel succes en sterkte mama🙏🏽🤗

3 maanden geleden

Reactie op KimShasha

Ahhhw❤️ ik kan me dit zo goed voorstellen Hier ook al 3 miskramen gehad en ...
Wat fijn dat ze een oorzaak hebben kunnen vinden, ik hoop ontzettend voor je dat het deze keer goed mag gaan! Ik zou gisteren de onderzoeken hebben maar heb dat vanwege de prille zwangerschap af moeten zeggen. Uiteraard super blij dat ik zwanger ben, maar ook wel spannend want nu weten we nog niets en misschien heb ik wel medicatie nodig ofzo…

3 maanden geleden

Reactie op Evanna

Wat fijn dat ze een oorzaak hebben kunnen vinden, ik hoop ontzettend voor j ...
Ik hoop dat je zwangerschap goed zal verlopen🙏🏽🍀

3 maanden geleden

Reactie op tent

Nou heee!! Dit lijkt wel op ons verhaal... een gezonde dochter van 2,5. Zo ...
Ohh hier precies het zelfde!! Nu 4+2 ongeveer nu.. voor mijn dochter wel miskramen gehad met kloppende hartjes.. Maar nu wilde het steeds niet blijven plakken.. Hoop nu wel.. Al is mn vertrouwen wel weg 🤷🏼‍♀️ Zijn jullie nu ook weer zwanger?🍀

3 maanden geleden

Reactie op Evanna

Wat een spannende tijd dan! Hoe ver ben je nu? Hier ook 4 miskramen gehad ...
Ja het zal een lange tijd gaan worden mocht het goed gaan.. We zijn nu 4+2 .. Dus echt heel pril....

3 maanden geleden

Reactie op KimShasha

Ahhhw❤️ ik kan me dit zo goed voorstellen Hier ook al 3 miskramen gehad en ...
Ohh jij ook heel veel sterkte!! Hoe ver ben je nu?? Ook erg spannend voor jou!🍀

3 maanden geleden

Reactie op Mevrouwtje Theelepel

Ohh jij ook heel veel sterkte!! Hoe ver ben je nu?? Ook erg spannend voor j ...
Ik ben nu 5+2🍀🙏🏽 jij ook succes en sterkte🍀💚

3 maanden geleden

Spannend ! De testen lopen op! De vorige keren zag ik dit niet zo duidelijk...

3 maanden geleden

Hier in verwachting van de zesde zwangerschap, eerste kindje. Na onderzoeken bij Cuypers en Cuyprs blijk ik verhoogde NK cellen te hebben. Daar heb ik nu medicatie voor. Morgen weer een echo bij 8 weken. Het blijft alsnog zenuwslopend.

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Hier in verwachting van de zesde zwangerschap, eerste kindje. Na onderzoeke ...
Voor jou ook super spannend!🍀

3 maanden geleden

Reactie op Mevrouwtje Theelepel

Ohh hier precies het zelfde!! Nu 4+2 ongeveer nu.. voor mijn dochter wel mi ...
Poeh wat een weg he!! Spannende weken dus, ik zal duimen ❤️ hier een een goede echo met 6 weken, een klein kloppend hartje. Nu bijna 7 weken. Vrijdag weer een echo. Symptomen zijn er nu volop, in tegenstelling tot de miskramen nu al weken moe en misselijk en opgeblazen. Het geeft toch wat meer hoop ofzo...... krijg jij ook een vroege echo?

3 maanden geleden

Reactie op tent

Poeh wat een weg he!! Spannende weken dus, ik zal duimen ❤️ hier een een g ...
Wat fijn dat je echo goed was! Ik wacht eerst even af hoe het er volgende week uitziet.. Durf mijn afspraak niet af te bellen want als dit niet goed gaat, dan moet ik weer 13 weken wachten.. De verloskundige is wel op de hoogte. We hebben geen echo ingepland oid

3 maanden geleden

Reactie op Mevrouwtje Theelepel

Wat fijn dat je echo goed was! Ik wacht eerst even af hoe het er volgende w ...
Na een zwangerschap moet je toch sowieso 3 maanden wachten, omdat de onderzoeken anders niet betrouwbaar zijn? Dat is mij in elk geval verteld…

3 maanden geleden

Reactie op Evanna

Na een zwangerschap moet je toch sowieso 3 maanden wachten, omdat de onderz ...
Volgens mij ligt dat aan welk onderzoek ze willen gaan doen. Ik heb ook 2 miskramen gehad en toen een bbz. Ze gaan ervanuit dat ik een slechte eileider had waardoor hiervoor de zwangerschappen niet goed zijn gegaan. Maarja dat weet ik eigenlijk nog niet zeker. Maar elke keer als ik zwanger was zeide ze ja je word zwanger dus je lichaam weet hoe t moet. Verder konden ze niks vinden

3 maanden geleden

Reactie op Evanna

Na een zwangerschap moet je toch sowieso 3 maanden wachten, omdat de onderz ...
Ze hebben dat niet tegen mij gezegd.. Heb een afspraak bij de gynaecoloog. Dus misschien willen ze eerst andere onderzoeken doen? Heb geen idee...

3 maanden geleden

Nog donkerder 🍀🍀🍀