11 Reacties

3 maanden geleden

De hele dag kleine beetjes eten helpt mij tegen misselijkheid. Dat je altijd iets in je maag hebt

3 maanden geleden

Ja dat is ook het enige dat mij helpt, zorgen dat mijn maag nooit leeg is en ik eet waar ik op dat moment zin in heb.

3 maanden geleden

Kleine beetjes eten. En wanneer ik ergens naartoe ga pak ik 2 paracetamols. Maar dat probeer ik zo min mogelijk te doen

3 maanden geleden

Ik heb vandaag van die crackers gehaald (oranje verpakking, kost iets meer dan 1 euro) en die gaan er wel ok in. Daar zakt de misselijkheid iets van want een lege maag is nog erger 😂

3 maanden geleden

Ik heb er ook heel erg last van . Ik ben nu 6 weken zwanger en ik hou niks binnen, alles wat ik eet of drink komt er weer uit . Dus ik lees even mee want weet me ook geen raad meer

3 maanden geleden

Dankje iedereen voor de tips! Bij mij is er dus ook het probleem dat als ik eet ik misselijk blijf:-( maar ik wil niet teveel zeuren want ik geef gelukkig niet over tot nu. Maar ben echt 24/7 misselijk…

3 maanden geleden

Hier ook sinds 2 dagen de hele dag door misselijk. Bij m’n eerste zwangerschap begon het ook bij 6 weken en kort erna begon ik ook elke dag te braken.. hoop dat het kotsen mij dit keer bespaard blijft 😞

3 maanden geleden

Als je ergens wel zin in hebt, gewoon aan toe geven (behalve de echte risico dingen bij zwangerschap natuurlijk). Beter iets dan niets. Vorige zwangerschap kwam ik uiteindelijk uit op kant en klaar pannenkoeken met kaas nadat ik eerst ging voor crackers met roomkaas (die kreeg ik na 2 weken helaas niet meer binnen dus dan maar ongezond). En groente en fruit gewoon steeds in beetjes toch naar binnen werken.

3 maanden geleden

Ik heb bij de vorige zwangerschap het eerste trimester nix anders gegeten dan witte puntjes (met kaas en tomaat) en naturel chips. De rest kwam er met vliegende vaart weer uit

3 maanden geleden

Wat vervelend.. hoelang ben je al misselijk? Wat mij de vorige zwangerschap hielp was om de 2 uur iets kleins eten, al is het maar een cracker. Ook naturel chips. En als het echt niet gaat, kun je reflexzonetherapie of medicatie zoals Emesafene overwegen.. Sterkte 😘

3 maanden geleden

Bij mij hielp het om een uur voor m’n wekker ging suprimal pilletje in te nemen. Dan werd ik niet misselijk wakker en dan kon ik iets van een cracker eten. Als ik elk uur een halve cracker at dan kwam ik de dag wel redelijk door. Ohja en vooral niet te koud drinken. Lauw water of lauwe ranja met suiker (voor een beetje extra energie in je lichaam)