30 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben 13 juli een truckersweekend, en hadden inderdaad ook afgesproken met vrienden. Dochter gaat logeren, dan kunnen wij drinken. Mijn smoes is: paar dagen van tevoren een appje sturen, heel sad zovan, ik heb blaasontsteking heb antibiotica etc etc etc. Gezien ik ook vaak moet plassen nu😂😂😂 win win situatie

3 maanden geleden

Die is leuk! 😂

3 maanden geleden

Ziek melden en niet gaan. Als je naar een drinking game night gaat en de hele avond appelsap drinkt dan val je gelijk door de mand

3 maanden geleden

Ik had een zwarte wijn glas gekregen van mijn vriendin daar deed ik zogenaamd al mijn drank zelf in de keuken hihi was met oud en nieuw 2018/2019

3 maanden geleden

“Ik krijg de laatste tijd zo een last van maagzuur als ik alcohol drink” of “ik heb nog een kater van gisteren”

3 maanden geleden

Reactie op brittje1997

“Ik krijg de laatste tijd zo een last van maagzuur als ik alcohol drink” of ...
Vooral die: ik heb een kater van gisteren haha! Die heb ik ook al klaar liggen om te gebruiken 🤣

3 maanden geleden

Antibiotica voor een blaasontsteking is een classic!

3 maanden geleden

Met de blaasontstekings smoes zou ik opletten. Als je meer vrienden in de groep hebt met kinderen valt die misschien sneller op. Ofja dat zou ik hebben want de meeste drinken er met antibiotica toch soms wel 1. Ik zou me ziekmelden of zeggen dat je ziek bent maar wel even wil komen. Eventueel zelf je drinken gaan halen en inschudden. Je vriend kan je ook helpen. Of je moet een beste vriendin in het complot nemen dat ze ook kan helpen

3 maanden geleden

Oehh, een drinking game is wel een lastige. Maar wat ik goed vond werken is een alcohol break vanwege gezonde voornemens. Heel veel mensen zijn nu bewust bezig met gezondheid en stappen even van de alcohol af. En dan erbij zeggen ‘laatste tijd iets te vaak laten gaan, vandaar even lichaam detoxen ofzo’ 😉 ik had geluk tijdens mijn eerste zwangerschap dat na carnaval er 100 dagen challenges waren haha. Niemand die er iets achter zocht 🤣

3 maanden geleden

Voor wie thuis is organiseren, wat hier gisteren heeft gewerkt. Had achterin de koelkast een 0.0 wit biertje verstopt. Toen er niemand in de keuken was dat in een speciaal bier glas geschonken en dat gedronken. Vervolgens rest van de avond cola gehad. Wanneer je zoiezo maar 1 “drankje” hebt gehad denken mensen er niet meer snel wat achter

3 maanden geleden

Ik vier dit weekend mijn verjaardag en ik zit hier dus ook heel erg mee😂. Ik denk maar stiekem 0.0 bier in een gewoon bierblikje gieten hahahaha. Normaal als we ergens heen gaan ben ik sowieso vaak de Bob, plus kan als excuus gebruiken dat we sowieso niet allebei drinken met ons andere kindje erbij. 😂

3 maanden geleden

Ik geef nog borstvoeding aan onze zoon van 10 maanden en heb meerdere behoorlijke borstontstekingen gehad. Wij hebben aankomend weekend 4 dagen kermis en volgende week het hele weekend zwarte cross, ik ga dus vrijdag zeggen, my god weer een verschrikkelijke borstontsteking, heb een hele zware ab kuur gekregen en advies van lactatiekundige om absoluut niet te roken en te drinken. (Ik rookte op feestjes als ik toch door de alcohol de gekolfde melk moest weg gooien)Dan is t zowel voor de kermis als de zwarte cross gedekt 🤣

3 maanden geleden

Ik heb gezegd dat ik probeer zwanger te raken en daarom ben gestopt. Wat ik heel vervelend vind is de timing. Ik wil zo absoluut niet denken.. over 3 weken gaan we trouwen.. niet dat ik zo'n drinker ben, maar ik wilde graag drinken en ook geen smoesjes hoeven bedenken.. of ik ga het zeggen ook al is het vroeg🤔

3 maanden geleden

Reactie op Essieeee

Ik vier dit weekend mijn verjaardag en ik zit hier dus ook heel erg mee😂. ...
Je hebt ook best goede 0.0 gin tegenwoordig. Weet niet of je dat drinkt, maar als het bij je thuis is zou je voor jezelf ook steeds een lekker vol glas alcohol vrije kunnen maken zonder dat iemand het ziet? Ik heb afgelopen weekend steeds 0.0 bier gedronken thuis en de gasten speciaal bier. (Volgens mij) niemand die het door had 😅

3 maanden geleden

Reactie op joanna44

Je hebt ook best goede 0.0 gin tegenwoordig. Weet niet of je dat drinkt, ma ...
(0.0) gin tonics bedoel ik

3 maanden geleden

Zeggen dat je aan een kuur zit of medicatie slikt voor iets, waarbij alcohol is afgeraden of eerder verkeerd bij je is gevallen… Zeggen dat je aan het Killerbody dieet zit en super gedisciplineerd bent en daar geen alcohol bij past 😂?

3 maanden geleden

Ik had bij poging 3/4 een kerstfeest met werk en was me gek aan het piekeren hoe ik niet kon opvallen met geen alcohol drinken. Hele avond 0.0 bier gedronken. Eindstand, Niemand zag of vroeg überhaupt iets… 😁

3 maanden geleden

Ik heb net een 2x bruiloft en een familiedag gehad gehad en niemand had iets door! 1. Champagnes of andere niet te ontwijken drankjes gewoon aannemen. Nep slok nemen. Rondcirkelen en ergens lozen - of aan je vriend geven. 2. 0.0 bier bestellen en in normaal bierglas laten doen (bruiloft) 3. Groene ice t in wijnglas 4. ‘Nee neem ff colaatje anders gaat het te snel’ 5. Iedereen is dronken en let niet meer op. 6. Aan tafel wijnglas en waterglas, vriend uit jouw wijnglas laten drinken - niet leeg maar altijd bodempje houden.

3 maanden geleden

Oh jaa vorige zwangerschap met kerst, ik liet mn vriend telkens uit mijn wijnglas drinken (zat naast me) met het kerstdiner en ik nam nepslokjes 😂 niemand had wat door! En t is dat m’n vriend niet heel snel dronken/aangeschoten wordt

3 maanden geleden

Ik giet 0.0 biertjes over in een normaal bierflesje. Je kan er zelfs weer een dop op drukken. Dit kan natuurlijk wel alleen als je thuis bent en zelf het drinken uit de koelkast haalt. Vorige week had ik een feestje en nam regelmatig een biertje aan en deed alsof ik slokjes nam en ging deze vervolgens op de wc legen en vullen met water. Met wijn zou je, je eigen wijn mee kunnen nemen, waar je dan 0.0 in doet.