104 Reacties

één maand geleden

M'n schoonfamilie en m'n vriend dus ook zweren er bij dus voor de fun geprobeerd m'n eerste is een meisje klopte. De 2de is een jongen klopt en mijn derde zou dan een meisje worden dus ben heel benieuwd 🤗

één maand geleden

Reactie op Mamavane1

M'n schoonfamilie en m'n vriend dus ook zweren er bij dus voor de fun gepro ...
Jaaaa!! Wij ook geloven hier echt in en vooral omdat het altijd klopt en ook de volgorde!

één maand geleden

Hoe doe je dit dan precies?

één maand geleden

Reactie op FabjeN

Hoe doe je dit dan precies?
Je moet een ring die je draagt aan een ketting hangen en dan stil boven je hand hangen uiteindelijk gaat de ring een rondje of een streepje maken, zodra hij 1 van de 2 heeft gemaakt haal je hem boven je hand weg en doe je precies het zelfde opnieuw! Dit net zo vaak totdat de ring stil hangt boven je hand en geen rondje of streepje meer maakt. Zo weet je hoeveel kindje je krijgt en het geslacht.

één maand geleden

Bij de andere niet gedaan.. maar als ik de ring moet geloven wordt dit een jongen. Ben benieuwd.

één maand geleden

Reactie op soccermom

Bij de andere niet gedaan.. maar als ik de ring moet geloven wordt dit een ...
Ik geloof hier echt in! Ahahaha maar meer ook omdat het altijd klopt in iedergeval bij iedereen die ik ken en dus met de eerste bij mezelf dus ook!

één maand geleden

Geinig, ik heb het uitgetest en bij mij zegt ie 3x een jongen en daarna een meisje. Heb inderdaad 3 jongens en de 4e is onderweg. Ben benieuwd!

één maand geleden

Reactie op BrittvLK

Geinig, ik heb het uitgetest en bij mij zegt ie 3x een jongen en daarna een ...
Jaaa zie!!! Hahahaha maakt mij ook benieuwd

één maand geleden

Ik krijg het niet helemaal voor elkaar… heb geen kettinkje dus heb het aan een armbandje gedaan misschien is dat het probleem? Maar er komt niet echt duidelijk iets uit. Geloof hier wel 100% in!

één maand geleden

Wat leuk om te lezen! Mijn moeder deed dit vroeger ook altijd met ons omdat ze zei dat het bij haar precies klopte. Als het klopt krijgen wij 2 dochters, en dat wel overeen met wat we allebei los van elkaar altijd hebben gedacht/gezegd dus ben heel benieuwd of dit uit zal komen 🤗

één maand geleden

Grappig! Ik doe dit inderdaad vaak bij vriendinnen. Het klopt dus altijd😂 Ik heb het ook bij mijn moeder gedaan, die dus 3 dochters heeft, dat klopt ook. Ook bij tantes en bekende die al kinderen hebben geeft hij exact het juiste aan. Vind het ook altijd zo bijzonder. Bij mij zegt hij meisje jongen meisje. Al hoewel heb ik heel sterk dat ik zwanger ben van een jongen 😂🙈 maar goed we gaan het zien 12 maart wat het wordt.

één maand geleden

Ik krijg het niet helemaal voor elkaar… heb geen kettinkje dus heb het aan ...
Je kan het ook aan een draadje hangen!

één maand geleden

Reactie op lois94xxx

Grappig! Ik doe dit inderdaad vaak bij vriendinnen. Het klopt dus altijd😂 ...
Oh wat spannend!!!! Ga je wachten tot de geboorte? Extra spannend!

één maand geleden

Ik heb het net uitgeprobeerd en de 1e was het recht en de 2e x rond 🫢 de 3e x geen beweging.... Betekent dit een jongen en een meisje? Tweeling? Of nu een jongen en later een meisje?

één maand geleden

Ik heb het net uitgeprobeerd en de 1e was het recht en de 2e x rond 🫢 de 3 ...
Betekend jongen daarna meisje en daarna geen kinderen meer

één maand geleden

Super leuk! Bij mij kwam er uit: Jongen, meisje, meisje. 1e is idd een jongen, nu zwanger van de 2e. Heel benieuwd🥰

één maand geleden

Betekend jongen daarna meisje en daarna geen kinderen meer
En als je zwanger bent van een tweeling wat gebeurd er dan?

één maand geleden

En als je zwanger bent van een tweeling wat gebeurd er dan?
Dan geeft hij het tegelijk aan en hangt die intussen niet stil, dan gaat hij van rondje gelijk over naar streepje of anders om, dan moet je de ring boven je hand houden en niet weg halen en daarna opnieuw

één maand geleden

Wauw dit is wel heel bijzonder… Dat hij vanuit stilstand opeens beweegt en dan opeens de derde poging niet meer. De eerste poging is bij ons een rondje; en wij hebben een meisje. Nu heb ik een mega sterk voorgevoel voor een jongen, en hij gaat dus ook op en neer. En de derde poging hangt die volledig stil en wij hebben hierna ook geen kinderwens meer. Ik ga hier toch wel in geloven hoor zo ☺️❤️ we gaan het zien!

één maand geleden

Reactie op Suuskexx

Wauw dit is wel heel bijzonder… Dat hij vanuit stilstand opeens beweegt en ...
Wauw jaaa dit is echt iets zo apparts! Ik snap ook niet hoe dit werkt en ook nog eens stopt😍