104 Reacties

茅茅n maand geleden

Wat leuk, ik wil dit ook proberen maar heb geen sieraden, kan het ook met iets anders dan een ring? Of met een ring van iemand anders?

茅茅n maand geleden

Ik krijg gewoon continu streepjes 馃

茅茅n maand geleden

Reactie op Lvandep

Wat leuk, ik wil dit ook proberen maar heb geen sieraden, kan het ook met i ...
Jaa zeker met een naald en draad! Zo werd dit vroeger gedaan

茅茅n maand geleden

Reactie op simone3

Ik krijg gewoon continu streepjes 馃
Allemaal jongetjes ahahah

茅茅n maand geleden

Vind het zo spannend! Zaterdag hebben wij de geslachtsecho!馃槏馃┓馃挋

茅茅n maand geleden

Haha bij mij klopt het tot nu toe, eerst een meisje dan twee keer een jongen en de voorspelling is nog een meisje en dan klaar, ben heeel benieuwd!

茅茅n maand geleden

Reactie op Annette19901

Haha bij mij klopt het tot nu toe, eerst een meisje dan twee keer een jonge ...
Spannenddd!!!!

茅茅n maand geleden

Ahhh heel bizar dit inderdaad! Ik had twee keer heen en weer (heb al 2 zoontjes) daarna hele grote cirkeltjes dus nu zwanger van een meisje dan馃挄馃挄 en daarna ging de ketting nog zachtjes heen en weer鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Babiesams

Ahhh heel bizar dit inderdaad! Ik had twee keer heen en weer (heb al 2 zoon ...
Spannend!!!!!

茅茅n maand geleden

Ohh wat een gaaf idee, ik ga het straks thuis ook eens proberen馃ぉ

茅茅n maand geleden

Dit is super interessant! :) Weten jullie of miskramen/sterrenkindjes ook meegeteld worden?

茅茅n maand geleden

Toch wel erg benieuwd 馃檴 Wij hebben al een dochter en nu zwanger van de tweede. De ring ging eerst rondjes draaien (meisje, klopt), hing stil & ging daarna heen en weer (wellicht in verwachting van een jongetje 馃ぉ) en daarna bleef hij stil!! Zooooo benieuwd 馃槏

茅茅n maand geleden

Reactie op KL88

Dit is super interessant! :) Weten jullie of miskramen/sterrenkindjes ook m ...
Bij mijn moeder wel.

茅茅n maand geleden

Bij mijn moeder wel.
Bijzonder. Ik heb het twee keer getest en de eerste keer was het 3 kindjes (nu in verwachting van de 3e), en bij de tweede keer was het 5 kindjes (ik heb ook 2 miskramen gehad). De geslachten klopten ook! Mega bijzonder 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op KL88

Bijzonder. Ik heb het twee keer getest en de eerste keer was het 3 kindjes ...
Het is ook echt iets heel bijzonders, en het aparte is het klopt altijd!馃グ

茅茅n maand geleden

Het is ook echt iets heel bijzonders, en het aparte is het klopt altijd!馃グ
Benieuwd of t ook dit keer weer klopt bij jou (en bij mezelf natuurlijk haha), laat je het weten na je geslachtsecho zaterdag?:)

茅茅n maand geleden

Reactie op KL88

Benieuwd of t ook dit keer weer klopt bij jou (en bij mezelf natuurlijk hah ...
Jaaa dat ga ik zeker doen!! Kijken of het echt weer een meisje is zoals de ring zegt!馃グ

茅茅n maand geleden

Jaa zeker met een naald en draad! Zo werd dit vroeger gedaan
Oooo ja staat ook in de titel van het topic haha sorry馃. Ik heb het geprobeerd met naald en draad. 2 jongens, 2 meisjes en nog een jongen. Ik hoop niet dat ik 5 kinderen krijg en ook niet dat ik miskramen krijg 馃槄 Kan ik dit dan een andere keer nog eens proberen om te checken of ik het goed heb gedaan? Ik heb volgens mij 1 of 2 keer de draad weggehaald voordat ie zelf stopte, ben een beetje moe en warrig momenteel haha

茅茅n maand geleden

Ik heb dit ook bij mezelf gedaan met naald en draad De 1e is een jongen en dit klopt. Bij de 2e een meisje! Ben heel benieuwd!!

茅茅n maand geleden

Hoe is dit als je de eerste een miskraam hebt gehad bij 9 weken? Reken je die dan ook mee?