104 Reacties

één maand geleden

Reactie op Pinkielady

Hoe is dit als je de eerste een miskraam hebt gehad bij 9 weken? Reken je d ...
Bij mij niet! Bij een vriendin ook niet.

één maand geleden

Oh wat spannend!!!! Ga je wachten tot de geboorte? Extra spannend!
Jaaa wij gaan wachten tot de geboorte🙈 is ons eerste kindje. Ik hoef ook niet iets specifieks te kopen voor meisjes of jongens. Vind het eigenlijk wel leuk nog zo🙈🤗

één maand geleden

Reactie op Lvandep

Oooo ja staat ook in de titel van het topic haha sorry🫣. Ik heb het geprob ...
Idd eerst wachten tot hij stopt😂

één maand geleden

Reactie op Pinkielady

Hoe is dit als je de eerste een miskraam hebt gehad bij 9 weken? Reken je d ...
Jaa bij mijn moeder worden ze meegerekend

één maand geleden

De eerste klopt (jongetje) en daarna gaat ‘ie heel hard draaien! Who knows, wel heel leuk deze methode en grappig om te lezen dat het voor heel veel dames ook echt klopt.

één maand geleden

Idd eerst wachten tot hij stopt😂
Oh dit had ik ook niet gedaan haha! Maar vandaag komt er wel weer heel consequent hetzelfde uit! Super bizar 😃 en heel leuk, zou het echt, een meisje na 2 jongens? Mn voorgevoel zegt heel sterk van wel, de ring dus nu ook hihi. Nog even geduld!

één maand geleden

Reactie op KL88

Oh dit had ik ook niet gedaan haha! Maar vandaag komt er wel weer heel cons ...
Bij mij blijft hij ook het zelfde!

één maand geleden

Is er ook een filmpje hihi. Ik snap het niet helemaal.. maak je hem zelf iedere keer weer stil? Ik heb een jongen en een sterrenmeisje.. nu opnieuw zwanger.. maar ik weet niet of ik de ring steeds opnieuw stil moet leggen🙈

één maand geleden

Reactie op AMol

Is er ook een filmpje hihi. Ik snap het niet helemaal.. maak je hem zelf ie ...
Na elke keer dat je de ring boven je hand houd maakt hij een rondje of een streepje, de ring gaat vanzelf ook weer stil hangen als de ring van zelf stil is gaan hangen haal je hem boven je hand weg en doe je het daarna opnieuw precies het zelfde tot dat de ring op een gegeven moment niks meer doet als je hem terug hangt boven je hand , zo weet je hoeveel kindje je krijg en wat het geslacht is dit is vaak ook in volgorde.

één maand geleden

Reactie op AMol

Is er ook een filmpje hihi. Ik snap het niet helemaal.. maak je hem zelf ie ...
Update! Geprobeerd.... 1x jongen (klopt die hebben we), 1x meisje (sterrenkindje), 1x meisje en daarna niets meer.... ik heb te horen gehad dat ik de 5e ziekte gehad heb en de vraag is of deze zwangerschap goed zal komen of niet.. extra spannend voor ons nu... feit dat er 3e keer een meisje uitkomt zou betekenen dat er nog een 3e kindje komt. Ik hoop het zo!

één maand geleden

Bij mij zegt hij 1x meisje en dan een meisje en een jongen achter elkaar! heel benieuwd

één maand geleden

hoe kan je het bij andere doen? moeten zij het zelf doen of kan jij het ook voor hun doen?

één maand geleden

hoe kan je het bij andere doen? moeten zij het zelf doen of kan jij het ook ...
Nee hoor je kan het ook bij anderen doen op de zelfde manier! Alleen wel met die gene hun ring!

één maand geleden

Bij mij zegt hij 1x meisje en dan een meisje en een jongen achter elkaar! h ...
Hoe dan achterelkaar? Stopt hij dan niet ofzo?

één maand geleden

Reactie op AMol

Hoe dan achterelkaar? Stopt hij dan niet ofzo?
Jawel, je moet de ring boven je hand hangen ( de ring stopt vanzelf met draaien of een streepje maken ) daarna haal je de ring boven je hand weg en doe je precies het zelfde opnieuw tot de ring niks meer doet

één maand geleden

Reactie op AMol

Hoe dan achterelkaar? Stopt hij dan niet ofzo?
nee hij stopte niet bij jongen en meisje dus dat zou betekenen tweeling

één maand geleden

nee hij stopte niet bij jongen en meisje dus dat zou betekenen tweeling
Oeh spannend!

één maand geleden

Wow wat eng! Eerst ging hij heen en weer, klopt ik heb een zoon. Toen nog een keer gedaan en bleef tijdje stil en ineens rondjes. Bizar. Dat zou dan een meisje zijn, wat mijn gevoel ook zegt. We gaan het meemaken over paar weken bij de geslachtsecho!

één maand geleden

Reactie op LanaAa

Wow wat eng! Eerst ging hij heen en weer, klopt ik heb een zoon. Toen nog e ...
Spannend hoor! Wij hebben de echo zaterdag dus ik ben heeeel erg benieuwd of dit weer een meisje gaat zijn zoals de ring zegt!

één maand geleden

Volgens dit zou m’n eerste een jongen zijn (was een miskraam), de tweede (ben nu zwanger) ook een jongen en bij de derde nog een jongen. Al vond ik de derde keer twijfelachtig want hij ‘probeerde’ eerst rond te draaien, maar ging toen toch heen en weer. Bij de vierde poging bleef ie stil hangen. Ik deed dus met een ring aan een ketting en liet ‘m stil boven m’n hand hangen. Als ie weer stil hing na het bewegen, hield ik ‘m even vast en daarna opnieuw boven m’n hand gehouden. Tot ie bij de laatste keer niets deed. Dat klopt toch?