104 Reacties

één maand geleden

Reactie op Macy92

Volgens dit zou m’n eerste een jongen zijn (was een miskraam), de tweede (b ...
Jaa dit klopt!

één maand geleden

Jaa dit klopt!
Nou, ben benieuwd! M’n eigen gevoel zegt ook een jongetje. Nub is voor mij nog onbetrouwbaar. Dussss nog even afwachten. 😁

één maand geleden

Jaa dit klopt!
Ik had wel wel een ketting en ring die ik jaren geleden van m’n oma heb gekregen. Maar draag ze zelf.

één maand geleden

Bij mij zegt hij een jongen en een meisje. Maar heb ook een x een miskraam gehad in een vroeg stadium. Telt dit ook mee?

één maand geleden

Ohh wat eng dit. Eerst een zoontje, zijn sterren twin is een meisje volgens de ketting (dit was nog een kindje van 10 weekjes in de buik) en nu geeft die weer een jongetje aan. Ben heel benieuwd over een paar weekjes 😅

één maand geleden

Reactie op lonny1985

Bij mij zegt hij een jongen en een meisje. Maar heb ook een x een miskraam ...
Daar lees ik wisselde berichten over.. vraag het me ook af!

één maand geleden

Reactie op lonny1985

Bij mij zegt hij een jongen en een meisje. Maar heb ook een x een miskraam ...
Bij mij leek het niet mee te tellen, want kreeg eerst een meisje en toen een tweeling (jongen en meisje) volgens deze methode maar ik ben nu niet zwanger van een tweeling dus bij mij lijkt het niet meegenomen :)

één maand geleden

Omg haha eerste ging heen en weer: jonge, 2e maakte een rondje, voorgevoel zegt ook een meisje en daarna hangt zo goed als stil.. Volgens de Chineze kalender is het ook een meisje, heeeel benieuwd haha

één maand geleden

Reactie op Icelandbaby

Omg haha eerste ging heen en weer: jonge, 2e maakte een rondje, voorgevoel ...
Dan is/word je eerste kindje een jongen en de 2e een meisje!

één maand geleden

Dan is/word je eerste kindje een jongen en de 2e een meisje!
Precies dat, onze eerste is een jongen en nu bij de tweede een voorgevoel dat het een meisje is. We gaan het zien 😉

één maand geleden

Reactie op Icelandbaby

Precies dat, onze eerste is een jongen en nu bij de tweede een voorgevoel d ...
Oohhh wat spannend!!! Wij hebben de echo aankomende zaterdag

één maand geleden

Ben benieuwd, meisje geeft die aan als eerste en heb vanaf het begin al heel sterk dat gevoel!🩷 En daarna 2 jongens. Ook bij mijn hond uitgeprobeerd die twee nesten heeft gehad en precies de hoeveelheid pups en de geslachten geeft die aan, de ene hond blijft die stil hangen wat klopt, en de andere is nu als het goed is drachtig voor het eerst en daar staat ons wat te wachten als ik het moet geloven 😅

één maand geleden

Reactie op N95-

Ben benieuwd, meisje geeft die aan als eerste en heb vanaf het begin al he ...
Appart ik wist zelfs niet dat het bij dieren kon!!!

één maand geleden

Reactie op Icelandbaby

Omg haha eerste ging heen en weer: jonge, 2e maakte een rondje, voorgevoel ...
Chinese kalander zegt bij ons ook meisje!

één maand geleden

Reactie op Icelandbaby

Omg haha eerste ging heen en weer: jonge, 2e maakte een rondje, voorgevoel ...
Hoe werkt dat met de Chinese kalender?

één maand geleden

Chinese kalander zegt bij ons ook meisje!
Bij mij chinese kalender ook een meisje en deze methode ook een meisje! zo spannend

één maand geleden

Reactie op Mimaw200

Hoe werkt dat met de Chinese kalender?
Je moet even op internet zoeken en dan de maand van de bevruchting en dan jou leeftijd + 1 jaar erbij optellen, dus ik ben 25 maar moet op de chinese kalender kijken bij 26 en dan de maand van conceptie

één maand geleden

Bij mij chinese kalender ook een meisje en deze methode ook een meisje! zo ...
Jaaaaaaa bij ons ook!!

één maand geleden

Jaaaaaaa bij ons ook!!
Hier ook!! Spannend!

één maand geleden

Chinese kalander zegt bij ons ook meisje!
Ben zo benieuwd nu of het klopt? Zaterdag heb je de echo toch? Ik moet nog wachten tot begin oktober haha. Hier bij de Chinese kalender ook jongen en het klopt bij m’n eerste ook, dat is een jongen.