42 Reacties

één maand geleden

Reactie op Lulu26

Prenatal! Een zwarte flared met klein ribje erin.
Deze heb ik ook! Zit top!

één maand geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Swan and the people heeft een mooie flared, wel met subtiele print. Studio ...
Studio Anneloes is normaal ook echt mijn favoriete! Maar ik zie geen maternity broeken, welke broeken bedoel je dan? Of gewoon een maatje groter?

één maand geleden

Reactie op Evanna

Oh dit lijkt me wel wat! Heb jij het idee dat stof (en kattenhaar in mijn g ...
Ik heb die van Studio Anneloes ook, in mijn vorige zwangerschap gekocht en super tevreden over. Blijven heel mooi, goede kwaliteit stof. Ik heb zelf een hondje en die haren blijven niet plakken! TS: Ik heb de broeken na de zwangerschap ook nog gedragen, gewoon als normale broek. Je kan de band dan dubbelvouwen en dan is het een normaal model, dus dat zou je in het begin ook nog kunnen doen om een trui oid in te stoppen.

één maand geleden

Reactie op GERDA93

Studio Anneloes is normaal ook echt mijn favoriete! Maar ik zie geen matern ...
Als je Googlet op studio Anneloes maternity vindt je ze wel!

één maand geleden

Zwarte flared legging van de H&M zitten super lekker en zacht stofje!

één maand geleden

Reactie op Hel1J

Als je Googlet op studio Anneloes maternity vindt je ze wel!
Top! Dankjewel.

één maand geleden

Ik woon sinds een week in deze broek. Dit is mijn derde zwangerschap maar dit is de eerste keer dat ik een comfortabele broek heb gevonden die niet afzakt. Hij is ook perfect voor de winter met een fleece binnenkant.

één maand geleden

Reactie op Josy-24

Ik woon sinds een week in deze broek. Dit is mijn derde zwangerschap maar d ...
Is dit qua looks echt een sportbroek of ook netjes te dragen naar werk bijvoorbeeld?

één maand geleden

Reactie op Evanna

Is dit qua looks echt een sportbroek of ook netjes te dragen naar werk bijv ...
Ik draag deze broek ook als nette broek naar m’n werk. Ik heb de wide leg variant, maar ze hebben ook een flared.

één maand geleden

Bij halara heb je elastische jeansbroeken. Volledig elastisch ik gebruik zo voor werk en ze kunnen nog wel meer uitrekken

één maand geleden

Reactie op Josy-24

Ik woon sinds een week in deze broek. Dit is mijn derde zwangerschap maar d ...
Hoelang is deze? Ik ben namelijk wel lang..

één maand geleden

Ik ben wat klaar met flared.. jullie niet..?

één maand geleden

Reactie op san1236

Ik ben wat klaar met flared.. jullie niet..?
Ja ik ben over naar broeken met helemaal wijde pijpen (wide leg). Van asos fijne!

één maand geleden

Reactie op san1236

Ik ben wat klaar met flared.. jullie niet..?
Ik hou er ook echt niet van. Alleen dat maakt de zoektocht nog wat moeilijker..

één maand geleden

Reactie op san1236

Hoelang is deze? Ik ben namelijk wel lang..
Ik ben 1.73 en hij had van mij een centimeter korter gemogen. Maar met schoenen aan raakt hij net de grond niet.

één maand geleden

Reactie op san1236

Ik ben wat klaar met flared.. jullie niet..?
De topic starter niet, want ze vraagt er specifiek om.

één maand geleden

Reactie op Toetie23

Ik heb een zwarte pantalon van...ja echt.. de lidl online! Zit heerlijk, sc ...
Deze heb ik gister ook besteld, nu zelfs €6,99! Goed te horen dat hij niet doorschijnt, ben heel benieuwd. Ik dacht ook een perfecte broek voor thuis, werk, en eventueel zelfs de zwangerschapsyoga 😊

één maand geleden

Reactie op Toetie23

Ik heb een zwarte pantalon van...ja echt.. de lidl online! Zit heerlijk, sc ...
Mag ik vragen hoe de lengte valt? Ik ben vrij lang (1.76) dus pantalons vallen soms net iets te kort..

één maand geleden

Reactie op ellenrose

Mag ik vragen hoe de lengte valt? Ik ben vrij lang (1.76) dus pantalons va ...
Pfoe... lastige vraag.. ik ben 1.65 maar had nog wel wat ruimte aan de onderkant. Met laarsjes aan zit hij perfect en ik kan hem event ook nog hoger optrekken dus ik zou het voor die prijs zeker proberen! Vooral omdat ik net las dat hij 6,99,- is!

23 dagen geleden

Ik heb de twee zwangerschapsbroeken van studio Anneloes, zowel de flared als de andere zwangerschapsvariant. Het is misschien wat duurder, maar echt het geld waard. Zit echt heerlijk! Ik heb liever twee broeken van goede kwaliteit die ik vaker draag dan broeken die het net niet zijn. Dikke vette tip dus!