25 Reacties

één maand geleden

Probeer eens celenes is een deodorant roller zonder geur, werkt voor mij echt perfect 👌

één maand geleden

Je stinkt niet meer dan normaal maar je reuk is sterker. Dus iemand anders zal het waarschijnlijk niet zo merken

één maand geleden

Je hebt van de zout deo rollers, als het de bacteriën dood moet de stank ook wegblijven. Ik vind ze persoonlijk fijn. Ik heb ze gekocht bij de kruitvat.

één maand geleden

Je stinkt niet meer dan normaal maar je reuk is sterker. Dus iemand anders ...
Dit is niet per se waar. Door hormonen kan je zweet echt anders gaan ruiken en kun je veel meer zweten. Ik ben sinds mijn vorige zwangerschap fan van Loveli, die is echt zo fijn!

één maand geleden

Ik gebruik sinds kort de natuurlijke deodorant van Tallow Cosmetics. Vind hem zelf erg fijn! Mijn vriend vindt dat ik naar een citronella kaarsje ruik 😂 maar hij vindt dit niet vies/storend!

één maand geleden

Bij mij doet de mannendeodorant van Incia wonderen 😀

één maand geleden

Loveli - Power of Zen. Gebruik ik sinds mijn vorige zwangerschap, echt een aanrader.

één maand geleden

Ik gebruik al jaren for ever shield aloë vera deodorant stick. Van mijzelf al heb ik een hele penetrante lucht als ik zweet maar met deze heb ik daar helemaal geen last van!

één maand geleden

Reactie op Melissa_93

Loveli - Power of Zen. Gebruik ik sinds mijn vorige zwangerschap, echt een ...
Deze werkt echt top!

één maand geleden

Ik ruik helaas sinds pubertijd echt heel sterk … enige deo die bij mij werkt is van rexona, zit in een doosje, een soort stick dat je aan de onderkant moet draaien. Geur is neutraal ik heb de stress variant. Daarna gebruik ik nog een deo van rituals voor de geur 😊

één maand geleden

Deze is heel fijn! Wel alleen het potje. De spray en roller zijn weer niet sterk genoeg

één maand geleden

Ik gebruik de deo van Loveli en daar ben ik heel tevreden over!

één maand geleden

Ik gebruik de deodorant zalfje van Nuud. Enige die echt goed werkt bij mij.

één maand geleden

Deze van Ben en Anna vind ik top! Nu in de aanbieding bij Kruidvat en hier zit geen zooi in. Ik stonk ook harder, overgestapt en nu ruik ik de hele dag weer fris 😜

één maand geleden

Loveli✨ Echt een game changer

één maand geleden

Loveli!

één maand geleden

Nuud werkt bij mij beste. Heb ook Loveli geprobeerd, maar ben meer tevreden over Nuud.

één maand geleden

Wild deodorant!

één maand geleden

Rexona en dan de soort van crème. Draaien aan onderkant en dan komt het eruit. Werkt fantastisch en echt hele dag geen stank of zweet.

één maand geleden

Ik heb deodorant van lekker. Deze is op natuurlijke basis en ik vindt hem zeer prettig in gebruik😃