11 Reacties

2 maanden geleden

Ik denk dat je vooral moet doen waar jij je prettig bij voelt! Je kan hun zo toch niet vertrouwen en het gaat uiteraard om je kindje 🤭 Who cares als je nog een keer overstapt! 🩷

2 maanden geleden

Ik vind wel dat je een fijn gevoel en vertrouwen moet hebben bij je verloskundige. Als je dat bij deze 2 praktijken niet hebt, zou ik persoonlijk verder zoeken.

2 maanden geleden

Mijn harde gedachten zou zijn; Niemand die er wakker van ligt of je wel of niet naar een verloskundige gaat en naar welke. Sterker nog, we zijn allemaal maar een nummertje en onze kindjes ook. Er zijn genoeg mensen en praktijken die je in werkelijk wel nog gewoon mens laten voelen en dat jouw mening ertoe doet. Ik zou zeggen stap over en voel je zo prettig mogelijk tijdens je zwangerschap. Je hebt niet alles in de hand maar naar een andere verloskundige gaan wel. Het zijn de kleine dingen die het hem doen en die kunnen soms groots aanvoelen. Succes 🙏🏼❤️

2 maanden geleden

Ik zou ook overstappen. Ga anders voordat je een afspraak maakt eerst even langs de praktijk. Even binnen gluren, hoe ziet het eruit etc. Dan je niet weer tussen de afhaaltenten staat haha.

2 maanden geleden

Ik zou zeker adviseren om over te stappen. Lijkt me ook niet prettig om er telkens met zo'n gevoel naar toe te moeten gaan als je het zo hebt ervaren.

2 maanden geleden

Hahahahha jullie zijn geweldig! 🙏🏻 ik zou ongetwijfeld hetzelfde advies geven … alleen dit keer ging het over mijzelf en dat is toch een stukje lastiger merk ik. Mijn dank is groot! 🙏🏻

2 maanden geleden

Reactie op Roxy22

Mijn harde gedachten zou zijn; Niemand die er wakker van ligt of je wel of ...
Interessante gedachte!

2 maanden geleden

Gewoon weer verder kijken. Ik heb een super fijne praktijk en zou mij heel ongemakkelijk en onzeker voelen als dat niet het geval was. Besef dat deze mensen je straks door de bevalling gaan helpen. Als je daar een naar gevoel aan over houdt krijg je echt spijt..

2 maanden geleden

Reactie op Paula29

Gewoon weer verder kijken. Ik heb een super fijne praktijk en zou mij heel ...
Ja echt! Dankjewel voor je reactie ✨

2 maanden geleden

Zeker verder kijken!