14 Reacties

2 maanden geleden

Ik zou het morgen even overleggen met je verloskundige. Het is wel fijn om een echo te hebben na die tijd, dan weet je of je baarmoeder goed schoon is.

2 maanden geleden

Veel sterkte natuurlijk, vergeet ik er helemaal bij te zeggen 🙈

2 maanden geleden

Wat verdrietig. Een echo is niet nodig, ik zou ook even bellen en overleggen: ik verwacht dat ze aangeven om het even aan te kijken en als dit echt doorzet om over 2 weken een echo te doen om te kijken of je ‘schoon’ bent. Ook dat is niet noodzakelijk hoor. Ik zou wel dat dus enkel doen als dit doorzet en overduidelijk een miskraam is. (Ik heb zelf een MA gehad die met 8.5 week doorzette en je verliest dan zoveel bloed en hebt pijn waardoor er geen twijfel meer is). Liefs voor jou de komende dagen 💜

2 maanden geleden

Bedankt voor jullie steun! Ik heb het vandaag al overlegd met de verloskundige. Die geeft aan dat de echo door mag gaan, maar dat het kan zijn dat ze door het bloed niet alles kunnen zien. Nu heb ik in mijn vorige zwangerschap een hematoom gehad en daardoor veel bloedverlies, maar dat was zonder stolsels en pijn. Maar dat is de reden dat het me wel fijn lijkt om ook te kunnen zien dat ik een miskraam heb.. vandaar dat ik twijfel over de echo

2 maanden geleden

Weet je al zeker dat het een miskraam is? Ik ken namelijk een paar mensen die weken bloedverlies hebben gehad met stolsels en daar was niks aan de hand. Nu wil ik je geen valse hoop geven, maar ik zou altijd gaan voor een echo. Ook gewoon voor jezelf om te kijken hoeveel er nog zit. En dan moet je denk ik na een paar weken terug om te kijken of alles weg is

2 maanden geleden

Reactie op Iris0311

Bedankt voor jullie steun! Ik heb het vandaag al overlegd met de verloskund ...
Ik snap het hoor! Pijn en kramp is niet een heel positief signaal helaas en bloedverlies door hematoom is heel vaak inderdaad zonder enige pijn. Het is misschien voor je eigen rust wel ‘fijn’ om het zeker te weten bedenk ik me nu… maar dus wel met kans dat ze morgen niet veel kunnen zien door het bloed en over x aantal dagen beter.

2 maanden geleden

Hi, ik heb 1,5 week geleden, bij 6.3 weken flinke buikkrampen en bloedverlies gehad. Met veel helderrood bloed. Ik dacht dat het klaar was maar bleek een hematoom onder de vruchtzak. Hartje klopte wel mooi en zag er voor de termijn goed uit! Het zou dus kunnen!! Een hematoom is niet altijd pijnloos 🍀

2 maanden geleden

Reactie op AB061996

Hi, ik heb 1,5 week geleden, bij 6.3 weken flinke buikkrampen en bloedverli ...
Had je daar wel ook stolsels bij?

2 maanden geleden

Reactie op Iris0311

Had je daar wel ook stolsels bij?
Ja wat kleine stolsels. Die werden al snel donkerrood

2 maanden geleden

Reactie op Iris0311

Had je daar wel ook stolsels bij?
Ik moet nu wel zeggen… ik had al een echo gehad toen ik op mn miskraam zat te wachten dus ik wist al zeker dat elk soort bloed de miskraam was en niet onschuldig. Misschien toch echt sowieso morgen kijken voor de zekerheid 💜. Wie weet!!

2 maanden geleden

Ik ben zojuist een leeg vruchtzakje verloren. Merk dat ik er echt enorm door in de war ben... Blijkbaar al heel vroeg gestopt met groeien want ik zie er helemaa niks in zitten.

2 maanden geleden

Reactie op Iris0311

Ik ben zojuist een leeg vruchtzakje verloren. Merk dat ik er echt enorm doo ...
Wat verdrietig! Sterkte ❤️ (En ik zou wel naar de echo gaan om te checken voor de zekerheid)

2 maanden geleden

Reactie op Iris0311

Ik ben zojuist een leeg vruchtzakje verloren. Merk dat ik er echt enorm doo ...
Ach wat verdrietig 😢 sterkte!

2 maanden geleden

Ik zou toch wel naar de echo gaan, al is het maar om te kijken of je “schoon” bent. Het is niet goed als er iets achter blijft namelijk.. Ik heb zelf een miskraam gehad een paar jaar geleden en moest toch voor een echo komen want soms kan er ook een andere reden zijn dat je bloed verliest. Veel sterkte in ieder geval… hopen op het beste😔