9 Reacties

2 maanden geleden

Havermoutpap met (geprakte) banaan, stukjes fruit zoals aardbei, appel, blauwe bes. Ik doe er vaak nog een paar kleine stukjes chocola in of cacao nibs en dan kaneel erbij! Heerlijk en vullend

2 maanden geleden

- Havermoutpap met geraspte appel, blauwe bessen, hennepzaad en (klein beetje) kaneel. - Yoghurt met fruit, pecannoten, amandelen en suikervrije muesli - Omelet met tomaat, spinazie, champignons en eventueel wat kaas - Plak zuurdesem met gekookt ei en avocado

2 maanden geleden

Cracker met hüttekase en komkommer

2 maanden geleden

Oh of pannenkoekjes van volkoren meel, amandelmeel, melk, ei en banaan of rode biet. Met wat notenpasta eroverheen.

2 maanden geleden

- Havermout: - met banaan pindakaas lijnzaad - met aardbei kaneel chiazaad - met gebakken appel kaneel rozijntjes (Ik merk dat iets kouds me beter afgaat dus ik maak er nu overnight oats van) Verder lukt een smoothie me ook goed en deze combi krijg ik altijd weg (ook als ik misselijk ben): - banaan, spinazie, frambozen, avocado Een açai-bowl is ook echt heel lekker nu vind ik! Elke topping er op doen die je wilt

2 maanden geleden

Ik eet elke ochtend overnight oats met blauwe bessen, framboos, cacao, chiazaad, hennepzaad en ceylon kaneel (veiliger dan normale kaneel)

2 maanden geleden

Beschuitje met aardbeien!

2 maanden geleden

Ik eet elke ochtend griekse yoghurt met blauwe bessen, walnoten en muesli (ongezoete). En soms als toetje nog een lepel pindakaas erdoorheen.

2 maanden geleden

Ik heb alleen maar zin in hartig. Maak vaak (volkoren) brood met omelet met kaas. Of brood met avocado en tomaatjes.