16 Reacties

één maand geleden

Mijn collega voelde het bij haar tweede al met 11wk! Dus dat is heel vroeg.. 🙃

één maand geleden

Ik voelde met mijn eerste zwangerschap (placenta voor) het ook al met 13 weken. Nu denk ik dat ik wat gevoeld heb, maar heb ook echt nog al die tijd fantoomschopjes gehad dus ik trek mezelf nog wel eens in twijfel 😂 Weet eigenlijk nog niet hoe m’n placenta nu ligt! Anyway, het verschilt echt per persoon en per zwangerschap, ongeacht hoe de placenta ligt. Een echte richtlijn geloof ik niet in😅

één maand geleden

Reactie op Liesje17

Mijn collega voelde het bij haar tweede al met 11wk! Dus dat is heel vroeg. ...
Zo wat bijzonder! Ik ben nu 13 weken maar nog niks gevoeld

één maand geleden

Reactie op MelanieBabyB

Ik voelde met mijn eerste zwangerschap (placenta voor) het ook al met 13 we ...
Nee he lees ik ook verschillende dingen over!

één maand geleden

Hier van de week s’nachts voor het eerst gevoeld (was wakker geworden om te plassen) ben 12+2. Tweede kindje overigens, bij Emma voor het eerst met 16 weken gevoeld

één maand geleden

Bij mij precies het tegenovergestelde haha! Bij mijn eerste voelde ik hem rond de 14 weken! Nu ligt mijn placenta voor dus verwacht ik dat het iets langer zal duren🙈

één maand geleden

Reactie op Judith-Nl

Hier van de week s’nachts voor het eerst gevoeld (was wakker geworden om te ...
Ik hoop ook dat ik de kleine man binnenkort mag voelen

één maand geleden

Hier is het nummer 4 en ik voel het sinds gisteren zo heel af en toe. Ben nu ruim 11 weken. Ik heb wel 4x de placenta achter gehad en voelde het steeds eerder, waarschijnlijk ook om dat je beter weet wat je kan voelen.

één maand geleden

Hoe weet je wanneer het je kindje is wat je voelt? Wat voel je als je het voor het eerst voelt? Ik kan me er nog niets bij voorstellen hoe dit moet voelen..

één maand geleden

Bij mijn zoontje voelde ik het vanaf 16 weken en bij ons sterrenkindje vanaf 11 weken al! Hoop het nu dus weer vroeg te voelen maar weet nog niet of mijn placenta weer achter ligt (nu 9+4) 🤞🏻

één maand geleden

Reactie op Positiefzwanger

Hoe weet je wanneer het je kindje is wat je voelt? Wat voel je als je het v ...
Soort plopjes/luchtbelletjes in je buik. Haha.

één maand geleden

Reactie op Liesje17

Soort plopjes/luchtbelletjes in je buik. Haha.
Vroeg in de zwangerschap kan dit ook nog darmen zijn. Bij een eerste is het meestal pas met 18 weken

één maand geleden

Ik ben nu 12 weken en heb de beeb 2 x gevoeld. Alsof er een veertje heel lichtjes aan de binnenkant van je onderbuik kietelt. Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik pas veeel later iets ivm placenta die aan de voorkant lag.

één maand geleden

Eerste zwangerschap rond de 20 weken, tweede zwangerschap rond de 13 weken. Ben benieuwd wanneer het nu gaat komen 🍀

één maand geleden

Ik voel mijn darmen altijd heel goed ivm PDS. Maar ik voel nu ook totaal iets anders een paar centimeter onder mijn navel dan mijn darmen. Dit is echt heel af en toe en vooral als ik op mn rug lig in bed. Ben morgen 13 weken. Zou leuk zijn als dit de baby al is, maar ik weet echt niet wat ik moet verwachten haha

één maand geleden

Reactie op femmiex98

Ik voel mijn darmen altijd heel goed ivm PDS. Maar ik voel nu ook totaal ie ...
Hmmm volgens mij kan dit eigenlijk niet omdat je baarmoeder (fundushoogte) eigenlijk nog niet of nét boven je schaambot uitkomt met 12/13 weken. Dat is natuurlijk nog veel lager dan een paar centimeter onder je navel… helaas 😅. Je darmen verplaatsen natuurlijk wel al volop dus het kan zijn dat het op een plek is die je normaal niet hebt, dat is bij mij ook zo. Is dit je eerste of tweede kindje? Bij mijn eerste voelde ik het rond 16 weken, ik ben nu 13 weken en heb een paar keer een soort veegje gevoeld, maar dan wel ter hoogte van mn blaas. Of dat de baby was? Tja misschien… maar het lijkt me toch ook onwaarschijnlijk.