6 Reacties

3 maanden geleden

Toevallig precies het zelfde gehad vandaag ik zou volgens mijn berekening 7 weken en 3 dagen zijn, maar ook twee weken terug gezet. Ook een mooi klopend hartje gezien. Hiervoor een miskraam gehad en zag er heel anders uit toen ik te horen kreeg dat het niet goed was. Ik vind het zelf ook een uitdaging, maar denk dat we mogen genieten dat we ieder geval een kloppend hartje zagen. Gaan er van uit dat alles goed komt 🥰 Verder mocht ik wel nog extra komen, omdat 5 weken wachten inderdaad wel lang is.

3 maanden geleden

Reactie op RomyW27

Toevallig precies het zelfde gehad vandaag ik zou volgens mijn berekening 7 ...
Gelukkig dat je ook een kloppend hartje hebt gezien ! Hoe zag het er uit met de miskraam als ik vragen mag ? En mijn volgende echo staat pas gepland op 22 augustus ze hebben niks over nog een tussen echo gezecht helaas 😩

3 maanden geleden

Hoi! Heel herkenbaar (vooral de onzekerheid en verwarring na het gebruik van ovulatietesten) ik had afgelopen vrijdag m’n eerste echo, en dacht 8 + 1 te zijn, maar ben teruggezet naar 6 + 5, gelukkig met een kloppend hartje! Ik heb nog steeds geen symptomen/kwaaltjes, en ook al bijna 2 weken bloedverlies .. Dit is ook besproken tijdens m’n echo vorige week, maar met de goede echo hoef ik me volgens mijn VK niet druk te maken.. Nu 3 weken wachten tot de volgende echo.. 😬

3 maanden geleden

Je kan ook zelf een vitaliteitsecho ergens boeken hè? Betaal je gewoon zelf 50 euro. Misschien iets om te overwegen als je je zorgen maakt.

3 maanden geleden

Je kan ook zelf een vitaliteitsecho ergens boeken hè? Betaal je gewoon zelf ...
Ik heb deze echo ook zelf betaald omdat het sws niet meer vergoed word omdat er geen medische indicatie is was 47 euro idd

3 maanden geleden

Reactie op x_kirst_

Ik heb deze echo ook zelf betaald omdat het sws niet meer vergoed word omda ...
Ik zou dan idd gewoon nog een echo doen over twee weken hoor. Al is het om jezelf gerust te stellen over de groei! Ik las wel ergens dat het soms zo lastig te bepalen is en dat de daarom officieel pas meten vanaf de eeesye termijn echo. Dus maak je zelf niet te gek.