503 Reacties

3 maanden geleden

Als 29 mei je laatste menstruatie startte, dan ben je 25/7 toch al ruim 8 w ...
Dit was afgelopen maandag

3 maanden geleden

Reactie op D-D010

Dit was afgelopen maandag
Ja precies. Dus dan ben je toch ietsje langer zwanger dan je denkt denk ik haha

3 maanden geleden

Ja precies. Dus dan ben je toch ietsje langer zwanger dan je denkt denk ik ...
Maandag 4/5 Aanstaande maandag is dan 5/6 Dinsdag zou de echo zijn en dan wie weet nog niet eens 6 weken . Dus wacht gewoon netjes af tot 25 ... heb liever een duidelijke echo, dan een echo met nog geen 6 weken en nog langer in onzekerheid moeten zitten 😊

3 maanden geleden

Als 29 mei je laatste menstruatie startte, dan ben je 25/7 toch al ruim 8 w ...
Dat hangt toch heel erg van de lengte van je cyclus af? :-) 29 mei is ook de eerste dag van mijn laatste menstruatie, maar omdat mijn cyclus 32 dagen is ben ik aanstaande zondag pas 6 weken zwanger..

3 maanden geleden

Wij hebben 31 juli de eerste echo met 8 weken. Ik hoorde alleen gister dat de eerste echo een inwendige echo is, en sta daar niet echt om te springen.. Ik ben daar een beetje preuts in en is een beetje uit me comfort zone.. Hebben meer mensen hier daar last van?

3 maanden geleden

Reactie op LS5236

Dat hangt toch heel erg van de lengte van je cyclus af? :-) 29 mei is ook d ...
Mijn cyclus is idd ook 33 of soms langer / onregelmatig . Als ik aanstaande dinsdag zou gaan ben ik misschien net 5.5 week en weet ik nog niets, mag ik 3 weken wachten voor volgende echo. Het is ook vakantie tijd. Dus liever even geduldig afwachten tot de 25ste en wat meer zekerheid , dan een te vroege echo en nog niets weten.

3 maanden geleden

Reactie op ToBeOrNotToBe

Wij hebben 31 juli de eerste echo met 8 weken. Ik hoorde alleen gister dat ...
Bij ons doen ze alleen een inwendige echo als ze het uitwendig niet goed kunnen zien. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik nooit een inwendige echo gehad, want ze konden met 6.4 weken al een kloppend hartje gezien met uitwendige echo. Als je je er niet fijn bij voelt kun je altijd vragen of ze het eerst gewoon uitwendig proberen?

3 maanden geleden

Reactie op ToBeOrNotToBe

Wij hebben 31 juli de eerste echo met 8 weken. Ik hoorde alleen gister dat ...
Hoeft niet perse hoor. Ze proberen het altijd eerst uitwendig en alleen indien noodzakelijk is het inwendig. Ik heb endometriose en heb heeeeel veel inwendige echo's gehad. Het is misschien wat ongemakkelijk , maar tijdens je bevalling straks moeten ze er ook allemaal bij 💪🏼🤣

3 maanden geleden

Reactie op LS5236

Bij ons doen ze alleen een inwendige echo als ze het uitwendig niet goed ku ...
Oo beter! Ik wist niet dat ze dat ook gewoon eerst kunnen proberen. Dan ga ik dat zeker eerst vragen ja. Ik ben wel stevig weet niet of het uit maakt met een echo dat je dan minder ziet?

3 maanden geleden

Reactie op D-D010

Hoeft niet perse hoor. Ze proberen het altijd eerst uitwendig en alleen in ...
Oo gelukkig hahaha, ja snap je helemaal! Jij bent het onderhand wel gewent dus. Ja me vriendin zei dat ook, van dan moeten ze er ook bij. Misschien maar gewoon aan toe geven hahaha

3 maanden geleden

Reactie op ToBeOrNotToBe

Wij hebben 31 juli de eerste echo met 8 weken. Ik hoorde alleen gister dat ...
Je hoeft niet inwendig hoor! Ik had bij 6.2 weken ook gewoon uitwendig. Zolang je blaas maar vol genoeg zit. Dus lekker veel drinken van te voren dan kan het gewoon uitwendig.

3 maanden geleden

Reactie op Rojeba2022

Je hoeft niet inwendig hoor! Ik had bij 6.2 weken ook gewoon uitwendig. Zol ...
Oo top, goeie tip trouwens!

3 maanden geleden

Maandag 15/7 heel spannend! Geen idee hoe ver ik dan ben (volgens m’n cyclus 4w 2d) maar ik test dan al twee weken positief.

3 maanden geleden

Reactie op ToBeOrNotToBe

Oo beter! Ik wist niet dat ze dat ook gewoon eerst kunnen proberen. Dan g ...
Ik hoefde ook niet inwendig

3 maanden geleden

Ik ben 6 weken. Vandaag een inwendige echo gemaakt en We zagen een leeg zakje. De gyn zegt of een miskraam of we moeten nog even wachten. Afgelopen woensdag wat bloed gezien en 2 kleine bloedstolsels. Ik moet over 2 weken weer gaan. Ik ben zo onrustig en gestresst. Ik heb nl al 2 vroeggeboortes gehad en 1 miskraam. Ik ga de 2 langste weken van mijn leven tegemoet.......zucht

3 maanden geleden

Wij mogen 19-07 voor de eerste afspraak. En vind het toch wel heel erg spannend. Het is ook bij de gynaecoloog in het ziekenhuis ivm medische geschiedenis, dus extra spannend. Ik ben dan als het goed is 6 +5

3 maanden geleden

Reactie op Brenda 24

Ik ben 6 weken. Vandaag een inwendige echo gemaakt en We zagen een leeg z ...
Mjah, dat is precies waarom ik mijn ego verzet heb. Als je vroeg gaat en je ziet nog niets dan is het nog langer in onzekerheid. Maar als het goed is zou er wel iets te zien moeten zijn toch in het vruchtzakje met 6 weken ? Wat naar zeg die onzekerheid

3 maanden geleden

Reactie op D-D010

Mjah, dat is precies waarom ik mijn ego verzet heb. Als je vroeg gaat en je ...
Ik heb de reacties gelezen en ook via het net dat je bij 6 weken al iets zou moeten zien. De meeste zwangeren hier hebben bij 6+ al een hartslag

3 maanden geleden

Reactie op Brenda 24

Ik heb de reacties gelezen en ook via het net dat je bij 6 weken al iets zo ...
Mjah rot hoor die onzekerheid , ze geven toch aan dat je nog even moet wachten ?

3 maanden geleden

Hier aftellen tot aan de echo op 2 augustus. Dan ben ik volgens eigen berekening 7+2 🤞