503 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben as dinsdag de eerste echo, vind het spannend, qua eerste dag van laatste menstruatie zou ik dan 7 weken zwanger zijn, echter ben ik nog onregelmatig ongesteld door het geven van borstvoeding dus misschien wijkt het wel heel erg af.

3 maanden geleden

Reactie op D-D010

Mjah rot hoor die onzekerheid , ze geven toch aan dat je nog even moet wach ...
Jawel. Ik moet over 2 weken weer gaan. Dan ben ik 8 weken

3 maanden geleden

Reactie op Brenda 24

Ik ben 6 weken. Vandaag een inwendige echo gemaakt en We zagen een leeg z ...
Wat gek dat ze je dan 2 weken laten wachten. Als er wel een vruchtje in zit zouden ze dat toch volgende week ook al moeten zien? Hebben ze wel de grootte van de vruchtzak opgemeten?

3 maanden geleden

Reactie op Ardm

Hier aftellen tot aan de echo op 2 augustus. Dan ben ik volgens eigen berek ...
Ik heb hem ook op 2 augustus! Het duurt nog zo lang…

3 maanden geleden

Ik kan echt niet wachten!! We mogen as dinsdag 16 juli nr zkh voor vroege echo. Ik ben dan wss 6+1 weken zwanger. Hoop zo op mooi kloppend hartje & dat het goede plek zit. Heb al eerder miskraam en bbz gehad. Dus echt genieten van zwangerschap gaat nu lastig. Maar vertrouw erop dat toch buiten mijn cirkel van invloed ligt. En dat het vaker WEL goed gaat dan niet..

3 maanden geleden

Ik heb 7 augustus gepland staan, dan ben ik 7+6 maar het was een beetje lastig ivm werk, zomervakantie en de tijd die de verloskundige heeft om de echo te doen.

3 maanden geleden

Ik ben momenteel 4 weken 3 dagen zwanger. Ik ben via IUI zwanger geworden, het ziekenhuis gaf aan dat ik eerste echo bij hun heb. Die staat gepland op vrijdag 26 juli.

3 maanden geleden

Mijn echo staat op 31 juli. Dan ben ik 7+5 weken. Voelde me afgelopen week best onzeker, maar heb dit weekend lekker afleiding gezocht en voel me nu weer super lekker. Dat helpt dus wel echt :)

3 maanden geleden

Reactie op Ardm

Hier aftellen tot aan de echo op 2 augustus. Dan ben ik volgens eigen berek ...
Same, ook op 2 augustus 7+2. Duimen voor een goede echo 🍀

3 maanden geleden

9 augustus 🥰 dan ben ik 7+3

3 maanden geleden

Ik mag op 30 juli, vanwege IVF-traject in het ziekenhuis. Ben dan 7+3 😊

3 maanden geleden

Ik 1 augustus met 7+4. Ohh wat een geduld moeten we hebben 🥹

3 maanden geleden

Ik op 2 augustus en dan ben ik 8 weken😅 na een missed abortion afgelopen maart met 6.3 vind ik het erg lang duren🥲

3 maanden geleden

Ik ben nu 6 weken zwanger. Ik weet het al 2 weken en ik moet nu nog twee weken wachten op de echo. De tijd gaat zooo langzaam ik word gek 😂 ik wil ook gewoon zo graag de echo zien omdat ik nog in een soort ontkenningsfase zit.

3 maanden geleden

5 augustus

3 maanden geleden

Ik mag pas bij 8+3 dus 12 augustus..:(

3 maanden geleden

Heb 23 juli eerste echo ben dan 8 week🥰

3 maanden geleden

Net onze eerste echo gehad ! 6+4 en een mooi kloppend hartje ❤️ Na 2 miskramen zo dankbaar voor nu 🙏✨

3 maanden geleden

Reactie op Cottie

Ik kan echt niet wachten!! We mogen as dinsdag 16 juli nr zkh voor vroege ...
Spannend! Laat je wat weten na morgen? 😊 Ben ook wel heel benieuwd naar wat er te zien is op zo'n vroege echo! Ik heb zelf op 25 juli en zal dan 6 + 2 of 6 + 3 zijn :)

3 maanden geleden

Wij hebben 30 juli de eerste echo en dan ben ik 7+3 🥰🥰