503 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Cottie

Ik kan echt niet wachten!! We mogen as dinsdag 16 juli nr zkh voor vroege ...
Zo herkenbaar! Ik mag ook morgenmiddag en na 2 miskramen is het mega spannend. Ik zie er daarom juist tegenop 😊 het voelt allemaal zo goed nu en ik ben juist doodsbang dat morgen die ballon weer wordt doorgeprikt… Terwijl ik nu nog aan het dromen ben ☺️Succes morgen! Ga duimen voor een mooie echo voor ons beiden ✨

3 maanden geleden

Ik mag 1 augustus, denk dan tussen de 6/7 weken te zijn❤️ daarna ging de gynaecoloog op vakantie, dus vandaar wat eerder.

3 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Zo herkenbaar! Ik mag ook morgenmiddag en na 2 miskramen is het mega spanne ...
Heel veel succes dames ! Ik snap heel goed hoe jullie je voelen dat had ik vandaag ook . Ik duim voor jullie 🙏✨ en hoop op een goede echo voor jullie beide 💜

3 maanden geleden

2 augustus hier, ben dan 8 weken 🥰

3 maanden geleden

Wij pas 19 augustus. Dat is met ruim 10 weken, ivm de vakantie. Duurt nog even maar heb me er al wel op ingesteld. Het is ons 4e kindje. Bij de andere 3 was ik er meer mee bezig maar nu gaat de tijd sws al heel snel en straks veel afleiding op vakantie dus we wachten het maar rustig af 😊

3 maanden geleden

Ik ben 4+6 maar datum voor de eerste echo is nog onbekend. Vanwege mijn diabetes ben ik doorverwezen en is het nu wachten op de beoordeling van een arts. De huisarts deed vrij moeilijk over mijn wens doorverwezen te worden naar een ziekenhuis waar ze normaal niet naar doorverwijzen. Ik ga verhuizen en het leek mij het fijnst om vanaf het begin onder controle te staan in het ziekenhuis waar ik ook zal bevallen, de huisarts dacht hier anders over dus ik heb flink moeten drammen om de verwijzing te krijgen. Ik hoop nu vooral dat ik zsm een datum ontvang voor een afspraak. Ik tast nu een beetje in het donker met alles en dat maakt me toch wel onzeker, vooral omdat het me eerste zwangerschap is.

3 maanden geleden

Wij hebben 9 juli onze eerste echo gehad en was precies 6 weken! En 6 augustus onze termijn echo. Vandaag alweer 7 weken🤍 merk toch wel dat ik het dan weer spannend vind om die 4 weken tot de termijn echo te wachten!🙈vooral omdat je nog niks voelt en kwa klachten bijna niks tot geen klachten hahaha

3 maanden geleden

23 juli, met 8 weken

3 maanden geleden

Eerste echo is na 8 weken. Van mijn ziekenhuis moet ik eerst bloed laten trekken bij de huisarts voor de HCG levels te laten controleren alvorens ik een afspraak mag maken.

3 maanden geleden

Eerste echo op 1 augustus dan ben ik 7+3 weken 🤗

3 maanden geleden

Zojuist zijn we naar het zkh geweest voor vitaliteitsecho. Vind dat heel spannend na miskraam en bbz. Embryo is nu ongeveer 4 mm groot. En zit op de goede plek. Het hartje klopt mooi😍 zoo blij en opgelucht!! Huilde van blijdschap tijdens de inwendige echo . Ik ben nu ook zoals verwacht ongeveer 6 +1 wkn zwanger

3 maanden geleden

Reactie op Cottie

Zojuist zijn we naar het zkh geweest voor vitaliteitsecho. Vind dat heel sp ...
wat goed!! ❤️ hoe zag de echo er uit?

3 maanden geleden

5 augustus de eerste echo, ik ben dan 7 weken

3 maanden geleden

Eerste echo op 7 augustus, dan ben ik 8+3!

3 maanden geleden

Reactie op Cottie

Zojuist zijn we naar het zkh geweest voor vitaliteitsecho. Vind dat heel sp ...
Ah zo mooi om te lezen! ❤️ Gefeliciteerd! Wij hebben hetzelfde meegemaakt, miskraam in januari en in april een bbz met verwijdering rechter eileider. In de eerste ronde weer zwanger, zo spannend! We hadden 9 juli een eerste echo en het zit gelukkig op de goede plek. Dat was al zo'n opluchting! We hopen aanstaande vrijdag (6+4) een kloppend hartje te zien. Geniet van je zwangerschap! 🥰

3 maanden geleden

Zojuist de eerste echo gehad met 6+2, maar bleek in werkelijkheid pas 5+4/5+5 te zijn. Waarschijnlijk een vrij late innesteling. Wel al een kloppend hartje gezien! Dus na een miskraam in mei nu behoorlijk gerustgesteld. Het garnaaltje was pas 0.18 cm :p

3 maanden geleden

Ik ben 4+6 maar datum voor de eerste echo is nog onbekend. Vanwege mijn dia ...
Hey, ik stuur je even een vriendschapsverzoek! Hier ook 1e zwangerschap en diabetes

3 maanden geleden

Omg ik heb mijn echo op 12 augustus en dan ben ik 9 weken... duurt nog zoooo lang 🫣🫣 maar het is best druk op de praktijk en ik kan vrijwel alleen op de maandagen ivm werk... Ik hoop zo dat alles goed zit 🙏🏼 dit is mijn allereerste zwangerschap, en het voelt nog niet helemaal echt (op de kwaaltjes na dan🤣)

3 maanden geleden

Hier de eerste echo op 13 augustus, zou dan ongeveer 7+6 weken zijn

3 maanden geleden

Vandaag een echo gehad met 7 weken. Het was even zoeken en heeft een paar pogingen gekost (door dat mijn baarmoeder iets naar achtergekanteld is is het zo vroeg lastig te zien) Maar we hadden een kloppend hartje.❤️ Nu hoef ik eigenlijk 27 augustus pas weer termijnecho(daarvoor zijn we op vakantie). Maar omdat de verloskundige me niet zolang wil laten wachten mogen we 2 augustus weer komen voor een echo.🥰❤️