503 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb hem 30 juli, ben dan 5+4. Nog te vroeg voor een kloppend hartje dan ben ik bang, maar dan mag ik een week later terugkomen 🤞🏻

3 maanden geleden

Ik heb bij alle kinderen de echo gehad na acht weken en was een uitwendige echo. Morgen zeven weken en ga morgen bellen voor een afspraak, spannend weer

3 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad, mooi kloppend hartje te zien. Volgens berekeningen zou ik vandaag 6+6 zijn. Maar met meten verwacht ze 6+5. Daarom iets later in de week de termijnecho gepland over 3 weken, 8 augustus. Zo nieuwsgierig of we het dan al wat beter kunnen zien.

3 maanden geleden

De echo is vervroegd op mijn verzoek. 31 juli! Met 7+3 waarschijnlijk.

3 maanden geleden

Reactie op D12345D

Ik heb bij alle kinderen de echo gehad na acht weken en was een uitwendige ...
Mijn echo staat gepland met 8w + 6. Nog twee weekjes wachten en ik hoop zo dat alles goed zit. Heb deze keer weinig zwangerschapsklachten

3 maanden geleden

Ik krijg m’n eerste echo bij 7 weken op 6 aug

3 maanden geleden

Net echo gehad maar blijk nog niet zo ver als gedacht (dacht 6+6, maar volgens metingen is het 6+1). Wel een dooierzakje te zien alleen geen hartje. Beetje balen, maar verloskundige is niet ongerust. Het sloot allemaal mooi aan. Volgende week maar weer een nieuwe. Maar het gevoel van balen overheerst wel een beetje. Had gehoopt om het te mogen gaan vertellen, maar nu nog een week liegen tegen mensen en stomme smoezen bedenken om naar die echo te kunnen wss...

3 maanden geleden

Reactie op lalala1995

Net echo gehad maar blijk nog niet zo ver als gedacht (dacht 6+6, maar volg ...
Ahh vervelend zeg :( maar fijn dat verloskundige zich geen zorgen maakt

3 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad met mijn eigen berekening 6+4. Kloppend hartje en alles zag er keurig uit. Verloskundige heeft het opgemeten en de schatting is nu 6+6. Dit was een echo op eigen verzoek. Volgende week vrijdag de 2de echo die al gepland stond ! 😊

3 maanden geleden

Reactie op Sarafebr25

Vandaag eerste echo gehad met mijn eigen berekening 6+4. Kloppend hartje en ...
Wanneer was de 1e dag van uw llaatste menstruatie

3 maanden geleden

Reactie op Sarafebr25

Vandaag eerste echo gehad met mijn eigen berekening 6+4. Kloppend hartje en ...
Hoe heeft u de berekening gemaakt?

3 maanden geleden

Gister de 1e echo gehad. Mooi kloppend hartje en een overeenkomende schatting van 7w+3d.🩵🩷

3 maanden geleden

Vandaag 6+1 vroege plaatscontrole ivm eerdere niche zwangerschap. Het kindje zit op de juiste plek en er was al lichten hartactie zichtbaar 🙏

3 maanden geleden

Reactie op Brenda 24

Wanneer was de 1e dag van uw llaatste menstruatie
3 juni eerste dag laatste menstruatie.

3 maanden geleden

5 weken echo maar nog niks te zien, we dachten dat ik verder was (7 weken)! Iemand die dit meegemaakt heeft? Ze zegt kan 2 kanten op, hebben woensdag weer een echo dan zou ik 5+6 moeten zijn volgens deze echo. Heb wel echt zware borsten

3 maanden geleden

Reactie op k1995j

5 weken echo maar nog niks te zien, we dachten dat ik verder was (7 weken)! ...
Hier precies hetzelfde! En ook woensdag weer een echo. Hoe zeker ben je van het termijn? Bij mij is het termijn lastig omdat ik direct zwanger ben geworden na een miskraam, maar dacht ook stuk verder te zijn. Verschrikkelijk die onzekerheid hè 😕 ik ga voor ons beiden duimen!

3 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Hier precies hetzelfde! En ook woensdag weer een echo. Hoe zeker ben je van ...
Ja niet… ik heb een mega ingewikkeld verhaal 🙈 23/6 was mn NOD. 24/6 heeel licht positief 28/6 nog steeds dus ik dacht is niet goed en die middag begon ik te bloeden. Ik ging uit van een miskraam, vond het de helft van een menstruatie zo weinig. Verloskundige ging met een echo kijken of dus alles wel weg was op 06/07 en zagen we een witte vlek, restweefsel misschien zei ze? Vervolgens werden mn testen donkerder, hcg geprikt 10/07 was zoals een prille zwangerschap. Ik vertrouwde het niet testen werden nog donkerder.. weer voor een echo en toen zagen we dus dit!! En gokte ze op 5 weken, daarom woensdagavond terug komen dan (volgens nieuwe berekening 5+6 ipv 8+2). Ik heb normaal een redelijk stabiele cyclus wel kort van 26/27 dagen. Als er dan nog niks te zien is dan wil ik echt medicatie wat het duurt nu al zo lang.. ondertussen.. echt een mindfuck steeds!

3 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Hier precies hetzelfde! En ook woensdag weer een echo. Hoe zeker ben je van ...
Mijn hcg eerste keer was 291 en met die 5 weken was het 1328

3 maanden geleden

Vanmorgen eerste echo gehad met 7+3 weken. Alles zag er goed uit en het hartje kon je al goed zien kloppen. 🥰🩵🩷 Heel bijzonder om te zien, zeker na ons traject van 5,5 jaar. Heel erg dankbaar 🍀🙏

3 maanden geleden

Reactie op k1995j

5 weken echo maar nog niks te zien, we dachten dat ik verder was (7 weken)! ...
Bij mij was dit de eerste keer uitgelopen in een missed abortion. Ik ga voor je duimeb