503 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op NeverLoseHope

Vk gaf aan dat ze rond 8 a 9 weken pas een echo maken. Ik ben nu 5 weken Ga ...
Tussen de 8 en 10 weken is ook normaal hoor. Je mag vaak eerder wanneer hier reden voor is. Zoals eerdere miskramen of medisch

3 maanden geleden

Ik ben vanavond voor mijn eerste echo geweest. Alles was goed, ik verwachtte precies 8 weken te zijn maar werd zelfs op 8+3 gemeten. En nog een verrassing, het zijn er twee....! Allebei even groot, eigen placenta. We zijn blij maar moet ook wel even landen. Ik word morgen door het ziekenhuis gebeld, vanaf nu gaat de zwangerschap via gynaecoloog en vaker op controle. Zijn hier meer tweeling mama's? Wie kan me wat meer vertellen hoe zo'n zwangerschap verloopt , hoe vaak de controles zijn en eventuele complicaties of aandachtspunten? Ben heel benieuwd, ga morgen eens inlezen. Nu eerst maar proberen te slapen!

3 maanden geleden

Hier 12 augustus een eerste echo en word nu al gek. Is er iets wat ik er aan kan doen voor een eerdere echo🤣🤣🤣🤣

3 maanden geleden

Reactie op Chann23

Ik hoop het ook, laat je morgen iets weten?
Ja zeker!

3 maanden geleden

Vanavond eerste echo gehad, alles zit goed en het hartje klopt. Helemaal voor niks ongerust geweest 🥴. Ik dacht zelf 7+3, werd geschat op 7+2 🤗

3 maanden geleden

Reactie op Nadia88

Vandaag eerste echo gehad! Vond het zo spannend, maar we zagen al gauw een ...
Bij mij exact hetzelfde! Vandaag precies 7 weken (via iui zwanger dus weten het vrij precies) en afmetingen is 6+5. Maar alles ziet er goed uit en kloppend hartje! Wat bijzonder, ben de hele dag ontroerd gebleven

3 maanden geleden

Reactie op femmiex98

Morgen ochtend de eerste echo met precies 8weken ahhh spannend😅
Succes🍀

3 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Hier 12 augustus een eerste echo en word nu al gek. Is er iets wat ik er aa ...
Je kan een pretecho laten maken maar het kan zijn dat je nog niets ziet en je je dan ongerust gaat maken. Daarom doen ze het pas 12 augustus.

3 maanden geleden

Reactie op 3489

Bij mij exact hetzelfde! Vandaag precies 7 weken (via iui zwanger dus weten ...
Gefeliciteerd! Wij weten de datum ook echt wel precies, dus dan is het vast de innesteling die 1 a 2 dagen heeft geduurd. Zo bijzonder!

3 maanden geleden

Reactie op Nadia88

Gefeliciteerd! Wij weten de datum ook echt wel precies, dus dan is het vast ...
Op deze termijn is het ook gewoon nog heel moeilijk te meten. Het ligt er maar net aan waar ze beginnen en eindigen met het meten van het vruchtje en hoe het vruchtje precies in beeld is op dat moment. Vorige keer had ik bij mijn eerste echo op de ene foto 5+6 staan, op een andere 6+2 en weer een andere 6+3. Terwijl dat dus allemaal van dezelfde echo was. Net een mm verschil is zo een paar dagen met deze termijn. Dit is ook waarom ze pas bij de termijnecho rond 10 weken de termijn bepalen, omdat het nu echt nog te klein is om accuraat te kunnen meten.

3 maanden geleden

Mijn echo is verplaatst naar morgen ipv vrijdag.... Ik heb vanmorgen namelijk een bloeding gehad.... 😔

3 maanden geleden

Reactie op iirrssjjee

Mijn echo is verplaatst naar morgen ipv vrijdag.... Ik heb vanmorgen nameli ...
Ik heb vanochtend ook een bloeding gehad en mag vandaag komen ... Heel spannend en onzeker.

3 maanden geleden

Ik vertrek nu naar de eerste echo. Spannend!

3 maanden geleden

Reactie op Macy92

Ik vertrek nu naar de eerste echo. Spannend!
Succes! Laat je even weten hoe het gegaan is?

3 maanden geleden

Net eerste echo gehad bijna 8 week en een kloppend hartje🥰

3 maanden geleden

Vandaag na bloedverlies een echo gehad. Ik was 6+3, maar ben teruggezet naar 6+0. Het hartje klopte mooi en ze zag verder geen stolsels. Garanties geven kunnen ze natuurlijk nooit, maar voor nu lijkt alles goed 🥰

3 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad, alles was perfect en een mooi kloppend hart. Precies 8 weken ❤️

3 maanden geleden

Zojuist de eerste echo gehad. Ben nu 6+5. Alles was goed met onze kleine frummel. 🥰 Lengte en grootte helemaal volgens termijn en een mooi kloppend hartje. ♥️

3 maanden geleden

Prachtig die echo’s! 🤍

3 maanden geleden

Reactie op Macy92

Zojuist de eerste echo gehad. Ben nu 6+5. Alles was goed met onze kleine ...
Wat fijn!!