503 Reacties

2 maanden geleden

Ook ik had vandaag mijn 1e echo en er was een klein prulleke te zien met zelfs al 2 armpjes en 2 beentjes. Zelfs een heel klein beetje beweging gezien bij de kleine springboon! Volgens eigen berekening ben ik 8+1 en dit klopte ook precies met de meting🥰

2 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Oh jeetje. Dus het was in eerste instantie een tweeling? Wel fijn dat je ee ...
Lief! Vruchtzakje was heel klein, dus er heeft waarschijnlijk nooit wat in "geleefd". Het heeft iig zeker geen kloppend hartje gekend. Dus dat maakt het voor mij goed te verwerken 😊

2 maanden geleden

Vandaag onze eerste echo gehad. We dachten precies 8w te zijn, meting kwam uit op 7+6. Alles zag er goed uit en direct een kloppend hartje te zien 🫶🏼

2 maanden geleden

Volgens mij is 7/8 wk ook de norm en krijg je meer zekerheid dan met een 6 ...
Spannend hoe is het gegaan en kon je al wat zien met 7 weken

2 maanden geleden

Reactie op Fzd

Spannend hoe is het gegaan en kon je al wat zien met 7 weken
Ligt er heel erg aan wat de verloskundige praktijk doet. Ik heb zelf geen voorgeschiedenis maar ik kreeg met 6+4 ook een echo aangeboden. Er was al een vruchtje en een kloppend hartje zichtbaar

2 maanden geleden

Vandaag een echo gehad met 6+3 en er was een kloppend hartje te zien! 🤍 Nu 'gewoon' verder bij de verloskundige en op 7 augustus de intake en eerste echo (8 weken)!

2 maanden geleden

Eerste echo gepland op 9 weken, gister gebeld of er misschien wat afspraken waren uitgevallen , en nu een weekje eerder terecht! Over 1,5 week nu dus, spannendd!

2 maanden geleden

Vandaag 1e echo gehad kloppend hartje jeej 🥳 8 weken dachten we maar volgens de meting 8+5 :)

2 maanden geleden

Vanochtend 1e echo gehad, kloppend hartje gezien, de meting geeft ook aan 8 weken en 1 dag! Zoals het nu lijkt 6 maart uitgerekend, 13 augustus termijnecho❤️

2 maanden geleden

Mijn shock is compleet, ik krijg een tweeling.🙈

2 maanden geleden

Reactie op Stephanie 1991

Mijn shock is compleet, ik krijg een tweeling.🙈
Waaah wat een verrassing! Hoe ben je er onder?😄 Gefeliciteerd!

2 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Waaah wat een verrassing! Hoe ben je er onder?😄 Gefeliciteerd!
Dank je wel! Het is wel grappig, ik maakte bij deze zwangerschap bij vrienden een grapje van "als er meer dan een is, dan krijgen jullie er een". 😅

2 maanden geleden

Reactie op Brenda 24

Ik ben 6 weken. Vandaag een inwendige echo gemaakt en We zagen een leeg z ...
Kom net van de gyn. Volgens berekening 7+5w. Nu is er wel een dooierzakje, maar nog steeds geen hartslag. En het dooierzakje ligt aan de onderkant. Dat is geen goed teken volgendls de gyn. Zoooo teleurgesteld. Ik moet over 1 week de echo herhalen.

2 maanden geleden

Reactie op Brenda 24

Kom net van de gyn. Volgens berekening 7+5w. Nu is er wel een dooierzakje, ...
Sterkte met het wachten❤️❤️ Heb je eerder bloed verlies gehad ?

2 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Sterkte met het wachten❤️❤️ Heb je eerder bloed verlies gehad ?
Ja heel weinig. 3 dagen Bruin bloed bij het vegen na het plassen. Ook 2 kleine stolsels gezien. Toen was ik 5+5w Daarna is het het zelf gestopt

2 maanden geleden

Gisteren eerste echo gehad bij (dacht ik) 7+3, bleek 7+0 te zijn! Alles was goed en er was een kloppend hartje te zien ♥️♥️♥️

2 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad, een week teruggezet. Maar een kloppend hartje ❤️❤️❤️

2 maanden geleden

Morgen eerste echo met 8+5, medisch ivm pcos en septum. Zo zenuwachtig. Nu een week naast oud bloed soms ook helderrood bloed gehad. Stopte dan wel weer snel. Vandaag niet.. maar geen stolsels gehad. Bereid me voor op slecht nieuws, heel lastig om een goede mindset neer te zetten voor zo’n eerste echo, die altijd spannend is.

2 maanden geleden

Vandaag de eerste officiële echo gehad! Een mooi kloppend hartje en 7+1 weken 🥰

2 maanden geleden

Reactie op sk123456789

Morgen eerste echo met 8+5, medisch ivm pcos en septum. Zo zenuwachtig. Nu ...
Succes vandaag! 🍀