503 Reacties

2 maanden geleden

Echo op 7+3d

2 maanden geleden

Vandaag een goede eerste echo gehad met 7+3! Echt opgelucht, heb verder weinig klachten dus je gaat je dan toch afvragen of het nog wel goed zit allemaal…

2 maanden geleden

Gisteren eerste echo, en wat geweldig om dat kleine hartje te zien en horen❤️ helemaal verliefd. En was al iets verder dan verwacht dus datum 4 dagen naar voren gehaald

2 maanden geleden

Reactie op Sabinels95

Gisteren eerste echo, en wat geweldig om dat kleine hartje te zien en horen ...
Wat fijn! En met 8 weken ook a gehoord?

2 maanden geleden

Reactie op Danaste

Vandaag een goede eerste echo gehad met 7+3! Echt opgelucht, heb verder wei ...
Ahh fijn om te horen dat ik niet de enige ben met weinig klachten en dat jij toch een goede echo hebt gehad vandaag!😍

2 maanden geleden

Heb morgenochtend de eerste echo. Begin nu toch wel beetje zenuwachtig te worden. 🫣

2 maanden geleden

Reactie op sk123456789

Morgen eerste echo met 8+5, medisch ivm pcos en septum. Zo zenuwachtig. Nu ...
Laat je even weten hoe je echo was? 🥰 Ik heb sinds vandaag ook wat oud bloed en krampen. Het bloeden wordt nu net wat minder. Hoop zelf ook op goed nieuws!

2 maanden geleden

9 weken vandaag!🥹❤️ kleintje was al lekker aan het bewegen

2 maanden geleden

Zo mooi al jullie echo's te zien en goed nieuws te lezen! 😍 Woensdag 14 augustus bij 7 weken de eerste echo in het Erasmus MC 🤞.

2 maanden geleden

Reactie op Leni93

Heb morgenochtend de eerste echo. Begin nu toch wel beetje zenuwachtig te w ...
Hier het zelfde haha

2 maanden geleden

Vanmiddag dan eindelijk de echo gehad. Ze gokte 5w5d maar het is niet helemaal zeker, want hij zit heel erg naar achter en ze kon het niet mooi en goed op beeld krijgen. Nu 2 september de termijnecho

2 maanden geleden

Reactie op Sierra-ashley

Vanmiddag dan eindelijk de echo gehad. Ze gokte 5w5d maar het is niet helem ...
Wel een kloppend hartje gezien gelukkig

2 maanden geleden

Reactie op Leni93

Heb morgenochtend de eerste echo. Begin nu toch wel beetje zenuwachtig te w ...
Wij hebben ook morgen om 10:30 de eerste echo...begin ook wel zenuwachtig te worden☺️ succes alvast! 🍀

2 maanden geleden

Wij hadden vandaag de eerste echo, met (waarschijnlijk) 8+1. Alles leek voor nu goed, kloppend hartje gezien 🥰 heel fijn.

2 maanden geleden

Eerste echo net gehad 🎉 kloppend hartje en 6+6 nu

2 maanden geleden

Ik tel af naar 16 augustus. Dan volgens menstruatie 8+1. Heel spannend!

2 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad. Wel teruggezet van 8-5 naar 7-2. Mooi kloppend hartje gezien en alles zag er voor nu goed uit! Helemaal gelukkig 🥰

2 maanden geleden

Niet de meest duidelijke echo, maar wel een kloppend hartje 🤍. Zo blij mee na onzekere tijd. Vk zei dat mk ging worden. Wel ong weekje teruggezet.

2 maanden geleden

Reactie op HdHD

Niet de meest duidelijke echo, maar wel een kloppend hartje 🤍. Zo blij mee ...
Hoeveel weken ben je nu?

2 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien! Wel ongeveer een weekje terug gezet door een late eisprong maar dat is niet erg. Het kloppend hartje vond ik het belangrijkst!