503 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben 15 juli onze eerst echo. Ik ben dan ongeveer 7+1 weken. Volgens berekeningen is de uitgerekende datum 2 maart ♡ Vind het heeel spannend en lang duren! Hahaha

3 maanden geleden

Reactie op saraak

Ik heb een vroeg positieve test. Nu zelf uitgerekend 3+5. Denken jullie dat ...
Volg je eigen gevoel

3 maanden geleden

Reactie op AJ1990

Woooh ik ook 19 juli ! Dan ben ik 7w +4 🥰 zo spannend !
Ooh ik ook 19 juli, ben dan 7w 3d

3 maanden geleden

Reactie op Eerste baby

Ooh ik ook 19 juli, ben dan 7w 3d
Ooooh leuk !! Zo soannend

3 maanden geleden

Bij 7 weken! Daarna vakantie en kan niet tot week 10 wachten

3 maanden geleden

Reactie op saraak

Ik heb een vroeg positieve test. Nu zelf uitgerekend 3+5. Denken jullie dat ...
Ik heb vandaag gebeld, met 3+6. Verloskundige vond het juist fijn dat ik vroeg was gezien ze het druk hebben. Dus kan best🙈

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Ik heb vandaag gebeld, met 3+6. Verloskundige vond het juist fijn dat ik vr ...
Ahh oke! Spannend 🥹

3 maanden geleden

Heb ik gisteren gehad met 5+5, morgen weer 1 om een mogelijke bbz uit te sluiten. Er was niet meer te zien dan een zwarte vlek in mijn baarmoeder gisteren. Hcg was wel netjes

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem19958

Wij hebben 15 juli onze eerst echo. Ik ben dan ongeveer 7+1 weken. Volgens ...
Wij lopen gelijk!

3 maanden geleden

Wij mogen 24 juli, dan ben ik precies 8 weken zwanger! Ik vind het nu al heel spannend. 🥹

3 maanden geleden

Bij mij is het toch anders gelopen dan gedacht. De verloskundige heeft aangeraden om week 8 of 9 te komen voor een echo, maar dan ben ik op vakantie! Ze adviseerde toen om in het buitenland een echo te doen. Nou dubbel zo spannend nu 😅

3 maanden geleden

Wij mogen 17 juli. Verwacht dan 7 weken te zijn, aftellen! 🥰

3 maanden geleden

Reactie op saraak

Bij mij is het toch anders gelopen dan gedacht. De verloskundige heeft aang ...
Ohhhh huh echt! Wat spannend! Ben je met wk 7 ook al op vakantie?

3 maanden geleden

Ohhhh huh echt! Wat spannend! Ben je met wk 7 ook al op vakantie?
Jaa helaas wel.. ik had gehoopt om een kloppend hartje te kunnen horen voor vertrek. In principe zou het wel moeten kunnen volgens eigen berekening ben ik voor vertrek 6+3 🤷🏻‍♀️

3 maanden geleden

Reactie op saraak

Jaa helaas wel.. ik had gehoopt om een kloppend hartje te kunnen horen voo ...
Ja kan het proberen. Ik mag met 6+2 komen. Ik neem aan dat ze snappen dat in het buitenland toch niet je voorkeur heeft.. En als ze het echt niet eerder doen, heb je dan niet liever je eerste echo als je terug komt gewoon in NL?

3 maanden geleden

Ik ga met 5.2 naar de gynaecoloog vanwege 3 eerdere miskramen en 1 vermoedelijke bbz. Puur voor plaatsbepaling. Ik blijf ook bij de gynaecoloog totdat we zeker weten dat het goed zit en weer naar de verloskundige kan.

3 maanden geleden

Wij mogen 11 juli. Ben dan 7 weken zwanger.

3 maanden geleden

Ja kan het proberen. Ik mag met 6+2 komen. Ik neem aan dat ze snappen dat i ...
Ja met de spanning die ik op dat moment had ben ik niet gaan doorvragen. Heb binnenkort weer een afspraak, dan zal ik het weer proberen idd. En zo niet ben ik met terugkomst (hopelijk) rond 12/13 weken. Dus dan zou het wel kunnen, maar dan vind ik het weer te dicht bij elkaar met de 13 weken echo. Of alleen een 13 weken echo mogelijk is ipv een termijnecho zal ik ook navragen. Wil ook niet te vaak en heel dicht op elkaar echo’s. Dilemma is groot 🥲

3 maanden geleden

Ik ga ook 11 juli maar ben dan net 6.2 waarschijnlijk. Maar anders pas na de vakantie rond 5 augustus. Dus om zeker te weten dat het iig op de juiste plek zit toch maar voor de vakantie gepland. En wie weet is er een kloppend hartje. Bij onze dochter was dit wel al zo met 6 weken.

3 maanden geleden

Ik heb 26 juli mijn eerste echo, ik ben dan waarschijnlijk 8 weken