503 Reacties

3 maanden geleden

16 juli. Dan ben ik ongv 7 weken. Vroege echo ivm 2 miskramen de afgelopen maanden ( april en mei)

3 maanden geleden

Hier 22juli. Zou dan 8/9weken zijn ze zei je mag ook wel eerder komen maar door dat ik een langere cyclus heb wil ze niet dat we net op de grens zitten wel of niet kloppend hartje. Dus we moeten even geduld hebben de eerste zwangerschap is al zo rollercoaster geweest die is uitgelopen in een miskraam dus ja we twijfelen nog wel even of we niet eerder moeten gaan 🫣

3 maanden geleden

10 juli bij exact 6 weken🤞🏻🍀

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

10 juli bij exact 6 weken🤞🏻🍀
Wat fijn zo vroeg al!

3 maanden geleden

Reactie op XesmeeX

Ik heb 26 juli mijn eerste echo, ik ben dan waarschijnlijk 8 weken
Ahhh zo spannend! Ik precies dezelfde dag 🩷💙

3 maanden geleden

Ik heb 23 juli mijn eerste echo ben dan 8weken,. bij de gynaecoloog omdat we ook in het icsi traject hebben gezeten 🥰

3 maanden geleden

1 augustus eerste echo en gelijk de intake. Ben heel benieuwd.

3 maanden geleden

Reactie op Bluebell

Wij mogen 24 juli, dan ben ik precies 8 weken zwanger! Ik vind het nu al he ...
Hier ook 24 juli! Dan ook ongeveer 8 week. Erg spannend🍀

3 maanden geleden

17 juli duurt zo lang he, zou zo graag nu al willen ben zo nieuwsgierig!!! Maar weet dat het nu vrij weinig nut zou hebben

3 maanden geleden

Ik mag 22 juli! Ben dan precies 7 weken.. kan niet wachten gaha

3 maanden geleden

Wij hebben onze eerste echo op 7 juli bij de gynaecoloog, dan ben ik 6+1w. Spannend.

3 maanden geleden

Wij hebben onze echo onverwachts vandaag al gehad. 4+5. Testen liepen niet om en door ervaring met een innesteling op de verkeerde plek mocht ik eerder komen. Er was een vlekje te zien in mijn baarmoeder wat goed een beginnend vruchtzakje kan zijn op dit moment. Toch een beetje gerustgesteld. 🤞🏼

3 maanden geleden

Testen liepen niet op*

3 maanden geleden

Wij hebben onze echo onverwachts vandaag al gehad. 4+5. Testen liepen niet ...
Spannend hè ik mocht vandaag ook ineens komen ivm bloed verlies en buikpijn (eerste miskraam) en daar zagen we dat we waarschijnlijk een tweeling krijgen over 1,5wk terug komen om te zien of het 2de kindje ook is gegroeid of dat het toch een gedeeltelijke miskraam wordt (ff schrikken vanmorgen) maar zo ontzettend dankbaar voor dit wonder nu hopen dat alles goed blijft gaan

3 maanden geleden

Spannend hè ik mocht vandaag ook ineens komen ivm bloed verlies en buikpijn ...
Zo spannend! Hoe ver schatte ze jou op de echo?

3 maanden geleden

Ik ben er afgelopen woensdag achter gekomen dat ik zwanger ben. Tweede zwangerschap de eerste was helaas een miskraam met 7 weken. M’n laatste ongesteldheid de eerste dag was 3 juni. De verloskundige gebeld en ik heb 13 augustus de eerste echo want dan ben ik 8 weken zei ze. Klopt dit dan wel? Ik zou heel graag eerder een echo willen, maar ze zegt dat dat bijna niet kan. Ook om angst te voorkomen als het baby’tje nog te klein is voor het hartje. Hoe vinden jullie dit ?🥰

3 maanden geleden

Reactie op Fleeeuurr

Ik ben er afgelopen woensdag achter gekomen dat ik zwanger ben. Tweede zwan ...
Huh? Ben je dan niet laatste week van augustus al 8 weken? Je moet gewoon vanaf 3. juni tellen dan. De meeste verloskundige doen een echo tussen de 8 en 10 weken. Ik krijg er een met 5-6 weken om te kijken of t vruchtje in de baarmoeder zit ivm een eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap. T hartje zul je pas rond 7 weken zien kloppen

3 maanden geleden

Huh? Ben je dan niet laatste week van augustus al 8 weken? Je moet gewoon v ...
Bedoel je de laatste week van juli 8 weken? Ow fijn dat je al vroeg mag ❤️ Bij mij kozen ze ervoor om echt heen te gaan wanneer het hartje zou moeten kloppen om spanning te voorkomen

3 maanden geleden

18 juli de eerste echo en 22 juli de eerste afspraak bij de verloskundige praktijk

3 maanden geleden

Zo spannend! Hoe ver schatte ze jou op de echo?
5wk en 1 dag