503 Reacties

3 maanden geleden

22 juli, dan ben ik 8 weken

3 maanden geleden

Reactie op kiki1996m

Wij hebben de eerste echo bij 7+3, en dan bij 10+2 intake en termijnecho!
Leuk! Dus het kan zijn dat we twee echo’s hebben? Ik hoop het! 🤗

3 maanden geleden

Reactie op Fleeeuurr

Mijn eerste echo verplaatst naar 25 juli, ik kan niet wachten!!
Wat fijn!

3 maanden geleden

16 juli. Spannend 😬

3 maanden geleden

Reactie op Kiwinasje

16 juli. Spannend 😬
Leuk! Ik ook. Hoe ver ben jij dan?

3 maanden geleden

Hier ook 16 juli! Extra vroeg na 2 miskramen. Super spannend dus. Maar hoop wel dat we ook echt iets kunnen zien. Die onzekerheid is echt verschrikkelijk ☺️ Crossed fingers 🤞🏼😊

3 maanden geleden

Volgende week dinsdag al de eerste echo gepland 😍😍😍 hopelijk is het een positieve echo want dan willen we het gelijk aan onze ouders vertellen! Cant wait.

3 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Hier ook 16 juli! Extra vroeg na 2 miskramen. Super spannend dus. Maar hoop ...
Bij mij ook om die reden vroeger (1 miskraam en 1 biochemische zwangerschap). Vind t enerzijds fijn en anderzijds ook extra spannend. Gaan ze wel wat kunnen zien dan? Ik duim voor ons!!

3 maanden geleden

Ik ga ze vandaag bellen, spannend! Ik weet niet zeker of ik bij de gynaecoloog moet of bij de verloskundige. In verband met een vleesboompje adviseerde de gynaecoloog om wel bij hun in controle te komen bij een zwangerschap, maar ik weet niet of dat dan alleen af en toe een controle is en de rest bij een verloskundigenpraktijk. Heeft iemand daar misschien ervaring mee? Is het of de gynaecoloog of verloskundige, of kan dit ook naast elkaar lopen?

3 maanden geleden

Reactie op Nana33

Ik ga ze vandaag bellen, spannend! Ik weet niet zeker of ik bij de gynaecol ...
Je kan ze allebei bellen!☺️ Ik heb een hoog risico zwangerschap en loop daarom in het ziekenhuis, maar alsnog loop ik bij een verloskundige praktijk. Het ziekenhuis maakt bij mij de eerste echo, verloskundige praktijk weer de termijn echo en zij regelen de 13 en 20 weken echo. Tussendoor ga ik extra controles krijgen in het ziekenhuis. Shared care ofzo noemden ze het.

3 maanden geleden

Gister mijn eerste echo gehad met 5.2/5.3, omdat ik bij de vorige miskraam mogelijk een bbz heb gehad. Na 3 miskramen gister een mooie echo gehad waarbij we gelukkig wat konden zien in de baarmoeder (vruchtzakje met dooierzakje) waren er zo ontzettend blij mee. Met 2 weken mogen we terug naar het ziekenhuis voor een nieuwe echo. Mocht die ook goed wezen(🤞🏻) dan morgen we weer naar ons verloskundige praktijk

3 maanden geleden

Reactie op Ikzelf 1985

I.v.m. vakantie pas 29 juli, ik ben dan 8 + 2.
Ik heb ook mijn eerste echo op 29 juli! Dan ook 8 weken!

3 maanden geleden

Mijn eerste echo is 31 juli. Bij 7 weken en 3/4 dagen

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Je kan ze allebei bellen!☺️ Ik heb een hoog risico zwangerschap en loop daa ...
Bedankt voor je reactie en informatie 😃! Ik ga ze dan inderdaad allebei bellen

3 maanden geleden

Reactie op Anniekkkkk

Leuk! Dus het kan zijn dat we twee echo’s hebben? Ik hoop het! 🤗
Dat denk ik wel :)

3 maanden geleden

Ik mag 29 juli dan ben ik 8 weken. Duurt mij veels te lang😂

3 maanden geleden

20 juli dan ben ik precies 7 weken. Zo spannend

3 maanden geleden

Reactie op Fleeeuurr

Ik ben er afgelopen woensdag achter gekomen dat ik zwanger ben. Tweede zwan ...
Ik had m'n laatste menstruatie vanaf 9 juni en mag 29 juli komen, met 7 wkn, 1dag. Dus dat klopt niet bij jou denk ik idd

3 maanden geleden

Reactie op MotherofDragons22

Ik mag 29 juli dan ben ik 8 weken. Duurt mij veels te lang😂
Ik ook 29 juli.... poh, duurt idd lang

3 maanden geleden

Ik heb mijn eerste echo 18 juli. Ben dan volgens de online berekeningen 6+4. Kei vroeg maar vanwege de vakanties van degene die de echo's maken zou het anders rond de 9-10 weken zijn. Hoop dat we dan al een hartje kunnen horen 🤞