503 Reacties

3 maanden geleden

Ik ook 29 juli.... poh, duurt idd lang
Ik herken het, ik mag pas 2 augustus 😭

3 maanden geleden

Ik mijne op 19 juli en direct in het ziekenhuis icm een eerdere longembolie. Helaas niet bij een verloskundige.

3 maanden geleden

Ik heb op 23 juli de eerste echo gepland staan. Zoals ik het nu bereken ben ik dan 7+3. Erg spannend 😊

3 maanden geleden

Nog heeel even. Woensdag 10 juli echo bij 6 weken. Vind het zo zo spannend. De tijd kan niet snel genoeg gaan!

3 maanden geleden

Ik heb net gebeld. Ze doen vanaf 6-7 weken een echo (heel kort, 15 minuten) om te zien of er een hartje klopt. Dus ik heb al een afspraak op 19 juli! :) dan ben ik 6+5 ongeveer. Vind ik heel fijn want ben toch een beetje bezorgd. Al probeer ik er ook van te genieten natuurlijk!

3 maanden geleden

Wij hebben 24 juli de eerste echo. Ik ben dan ruim 7 weken.

3 maanden geleden

Wij hebben 31 juli echo. Rond de 8/9 weken tegen die tijd

3 maanden geleden

Hier 26 juli de eerste echo. Ik heb geen menstruatie gehad, dus weet niet precies hoe lang ik dan ben, maar ik gok rond de 7 a 8 weken. Clearblue vandaag gaf 2-3 weken aan, dus werkelijk 4 a 5.

3 maanden geleden

Eerste echo 18 juli bij de gynaecoloog in het AMC ivm eerdere niche zwangerschap. Zo spannend. Ben dan ook 6 +2!

3 maanden geleden

De eerste echo heb ik op 16 juli in t ziekenhuis. Ik ben dan denk ik 6+3 weken. Heel spannend en hoop op kloppend hartje en goede plek. Had al eerder miskraam en bbz gehad

3 maanden geleden

22 juli de eerste echo, dan ben ik bijna 8 weken 🤞🏻❤️

3 maanden geleden

Reactie op saraak

Ahhh ik heb precies hetzelfde! 😣 die onzekerheid is zo slopend. En vooral ...
Ik ga een case-load verloskundige zoeken, dat was vorige keer heel goed “bevallen” 😂

3 maanden geleden

Wij hebben 16 juli de eerste echo, denk dat ik dan 7+3 ben( als ik het goed heb ) maar hoe ziet deze echo uit? Wordt hier ook al de "verwachte" datum in verteld of wat kan ik mij erbij voorstellen?

3 maanden geleden

Wij hebben 16 juli de eerste echo, denk dat ik dan 7+3 ben( als ik het goed ...
Hier ben ik ook benieuwd naar! Ik heb 29 juli de eerste echo met 7+3. Ivm met eerdere miskraam mag ik een week eerder komen. Maar ik vraag me ook af of er nog een extra echo tussen de 13 weken echo en deze vervroegde echo zit. Of zou er dan gewoon langer tussen zitten?

3 maanden geleden

Reactie op SleepingBakery

Hier ben ik ook benieuwd naar! Ik heb 29 juli de eerste echo met 7+3. Ivm m ...
Bij mijn vorige zwangerschap zat er nog een echo tussen de eerste echo en de 13 weken echo namelijk; de termijnecho. Deze wordt tussen de 10-12 weken gedaan en dan kunnen ze zien hoever je daadwerkelijk bent en wordt je uitgerekende datum bepaald. Ik weet natuurlijk niet of dat overal zo is..

3 maanden geleden

18 juli eerste echo bij verloskundige , ben dan 6+4 weken zwanger. Eerdere echo ivm miskraam verleden. Ontzettend spannend die eerste weken weer...

3 maanden geleden

Reactie op LS5236

Bij mijn vorige zwangerschap zat er nog een echo tussen de eerste echo en d ...
Toen ik vanmorgen de verloskundige belde werd dit inderdaad aangegeven. Ik heb 29 juli een echo (dan bijna 8 weken). Dit noemen ze de “wens”-echo en deze moet ik zelf betalen. Daarna inderdaad met 10-12 weken de termijnecho welke wel vergoed wordt.

3 maanden geleden

2 aug eerste echo. Eerst nog even op vakantie.

3 maanden geleden

Reactie op saraak

Bij mij is het toch anders gelopen dan gedacht. De verloskundige heeft aang ...
Ik heb in december een bbz gehad en krijg daarom normaal gesproken mijn eerste echo met ongeveer 6 weken. Dat is alleen midden in onze vakantie en ik wil echt heel graag de bevestiging dat het nu goed zit (heb echt flink wat angst voor inwendige bloedingen gekregen 😅). Ga jij inderdaad op vakantie een echo doen? En hoe heb je dit geregeld? Heb je eerst je zorgverzekering gebeld en via daar iets uitgezocht?

3 maanden geleden

Ik heb 25 juli mijn eerste echo. Dan ben ik wrs iets meer dan 8 weken. Ik wilde wel eerder (gezien eerdere miskraam) maar vanwege vakanties mindere beschikbaarheid ☹️