503 Reacties

3 maanden geleden

Ik mag volgende week vrijdag met 5+1 mijn eerste echo. Is extreem vroeg dus geen garantie dat er al iets te zien is, maar mocht een vervroegde echo ivm eerdere bbz en de dag erna ben ik voor 2 weken op vakantie 🤞🏻

3 maanden geleden

Het is mijn eerste dus oooooh wat spannend allemaal. Ik mag 8 augustus voor de vitaliteitsecho bij de verloskundige langs. Dan zit ik op 8+3.

3 maanden geleden

22 juli dan ben ik 6+6, kan niet wachten 🍀

3 maanden geleden

Ik heb 19 juli de eerste echo het is ook mijn eerste ik ben zo zenuwachtig kan echt niet wachten.. als ik buikpijn heb ben ik bang dat het niet goed zit en als ik niks voel ben ik ook bang dat het niet goed zit de dagen lijken voorbij te kruipen…..

3 maanden geleden

Ik zou mijn eerste echo maandag hebben, maar omdat ik vanmorgen bloed verlies had heb ik morgen de eerste echo. Ben heel benieuwd

3 maanden geleden

Ik heb vandaag de verloskundige gesproken en ik mag 24 juli. Ik zal dan rond de 8 weken zwanger zijn.

3 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Ik zou mijn eerste echo maandag hebben, maar omdat ik vanmorgen bloed verli ...
Wat spannend zeg. Heel veel succes morgen 🍀

3 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Ik mag volgende week vrijdag met 5+1 mijn eerste echo. Is extreem vroeg dus ...
Ik had gisteren ook een echo op 5+1. We konden al een vruchtzak en dooierzak zien. De embryo zelf was nog te klein om te kunnen zien. Ik duim mee voor jou!

3 maanden geleden

Ik heb 23-7 de eerste echo super spannend! Als ik mn laatste menstruatie afga wat de verloskundige wilt ben ik 7+4 maar omdat ik een cyclus van 35 dagen heb kan het ook zijn dat ik iets minder ver ben. Hopelijk is er iets te zien op de echo

3 maanden geleden

Ik met 10 weken pas door geplande vakantie. Spannend!

3 maanden geleden

Reactie op NikitaDB

Ik had gisteren ook een echo op 5+1. We konden al een vruchtzak en dooierza ...
Dankjewel, lief van je! Fijn dat er iets te zien was! Ik ga er niet vanuit dat er een embryo te zien is maar zou heel erg opgelucht zijn als er iets in mijn baarmoeder te zien is ipv erbuiten. Wanneer mag jij terug voor de volgende echo?

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Vandaag precies 6 weken. Kleine uk heeft een hartslag🥹🥰
Wat fijn! Zelfs zo’n klein vlekje is al lief 🥰

3 maanden geleden

Wij hebben 16 juli onze eerst echo! 7+4 😍

3 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Ik zou mijn eerste echo maandag hebben, maar omdat ik vanmorgen bloed verli ...
En? Is de echo goed gegaan?

3 maanden geleden

En? Is de echo goed gegaan?
We hebben de echo straks om 16:00 uur 🙈🤞

3 maanden geleden

Mijn 1e echo is 30 juli 🥰 dan ben ik 7/8 weken

3 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Ben nu ongeveer 6+2! We hebben het hartje zien kloppen, dus nu met een gerust gevoel op vakantie 🥰

3 maanden geleden

Woensdag 17 juli eerste echo, 7+3🥰

3 maanden geleden

Maandag 15 juli mogen wij voor de eerste echo langskomen. Ik ben dan 6+5. Heel spannend na miskraam in februari 🙏

3 maanden geleden

Vandaag eerste echo! Geschat op 6.1 en een mooi kloppend hartje! Super fijn