12 Reacties

3 maanden geleden

Ja herkenbaar, wij zijn na 18 maanden zwanger geraakt. Dit was onverwachts spontaan gelukt, voordat we zouden gaan starten met IUI. Ook op vakantie erachter gekomen en vooral heel erg gefocust daarop geraakt, bang om iets verkeerds te doen of te voelen. Uiteindelijk met de verloskundige telefonisch hierover gesproken en dat gesprek heeft wel goed gegaan. Het enige dat nu helpt is ontspannen en te genieten van dit moment dat je zwanger bent en van je vakantie natuurlijk. Misschien kun je ook je vragen en onzekerheden bespreken met je verloskundige?

3 maanden geleden

Juist genieten van de vakantie.. dat komt de zwangerschap alleen maar ten goede Ik snap en herken je gevoel helemaal hoor!!! Maar heel eerlijk - het ligt buiten je invloed Als het om wat voor reden dan ook niet goed gaat komt dat niet door iets wat jij hebt gedaan dus je kan het niet voor zijn of tegenhouden Genieten met elkaar is het enige dat je nu kan doen 😊😘

3 maanden geleden

Je kan als je je daar goed bij voelt toch ook blijven testen? Je moet geen clearblue testen doen die zijn erg duur. Je hebt er ook 2 voor 10 euro ofzo. Dan zie je een lijntje kun je zien of die mooi oploopt. En verder kan je toch niks doen. Ik had bij mijn zoontje totaal 0 klachten en alles is goed. Nu ben ik wel misselijk. Nou dan heb ik liever geen klachten😜

3 maanden geleden

Reactie op sevbaby 🧡

Ja herkenbaar, wij zijn na 18 maanden zwanger geraakt. Dit was onverwachts ...
Ik heb net gebeld, ze gaf aan dat zij zich pas zorgen maakt zodra ik echt buikkrampen krijg en helderroodbloed verlies. Afscheiding kon ook komen door de utrogestan. Ik probeer het gewoon een beetje los te laten, bedankt 🩷

3 maanden geleden

Ik ben op vakantie en de testen zijn hier erg duur! 😜

3 maanden geleden

Je kan als je je daar goed bij voelt toch ook blijven testen? Je moet geen ...
Je hebt helemaal gelijk, er valt ook niets te doen dan afwachten, bedankt! 🩷

3 maanden geleden

Reactie op Skydorus

Ik heb net gebeld, ze gaf aan dat zij zich pas zorgen maakt zodra ik echt b ...
Heel fijn! En nu lekker geniet van je vakantie 🥰

3 maanden geleden

Reactie op sevbaby 🧡

Heel fijn! En nu lekker geniet van je vakantie 🥰
Ga ik doen 🥰

3 maanden geleden

Heel herkenbaar, ik had zelf ook weinig klachten na zwanger te zijn van ivf. Misschien wel juist door de utrogestan? Geen idee. Nu weer zwanger en veel meer klachten in elk geval. De bruine/roze afscheiding had ik ook tot voor kort. Stopte bij 4+3 ongeveer. Kan ook van innesteling komen en inderdaad van utrogestan ook. De onzekerheid blijft tot de eerste echo, er is altijd iets om onzeker over te zijn ook daarna. Probeer een positief mantra voor jezelf te bedenken. Wat mij ook helpt is bedenken dat het goed moet zijn tot het tegendeel bewezen is door bijvoorbeeld helderrood bloed. Oftewel: geen bloed? Het is goed! 💪🏻

3 maanden geleden

Oh meis, Ik begrijp je compleet en deel je bezorgdheid ook.. ik denk jammer genoeg dat dit het stuk is waar ze ons 'niet' op voorbereiden.. Hoe om te gaan met de angst en zorgen als het WEL is gelukt.. bij ons ook na 4,5 jaar gelukt en ik ben vreselijk bang en zenuwachtig de gehele dag door.. 😭 ik denk aan je. Je bent niet alleen 💜

3 maanden geleden

Reactie op veraleoni

Heel herkenbaar, ik had zelf ook weinig klachten na zwanger te zijn van ivf ...
Ja ik denk dat het voor mij ook gewoon de eerste ervaring is met, het is inderdaad gewoon zwanger tot het tegendeel bewezen is. Aan de ene kant probeer je jezelf alvast voor te bereiden op wéér het negatieve. Anderzijds ben ik blij dat ik eindelijk een positieve zwangerschapstest in handen heb!

3 maanden geleden

Reactie op Vsuarezz

Oh meis, Ik begrijp je compleet en deel je bezorgdheid ook.. ik denk jammer ...
Lief 🩷 Ja we hebben wat te voortduren he? Het is allemaal niet makkelijk en had inderdaad niet verwacht dat ook deze periode zoveel stress en angst met zich meebrengt!