4 Reacties

één maand geleden

wat vervelend zeg dat je steeds bloedverlies hebt en dit je zoveel stress geeft. Ik begrijp je gevoel van je een “zeur voelen”, maar bij mijn praktijk zeggen ze: liever bel je ons elke dag met zorgen dan dat je zit te piekeren of gaat googelen. Dus gewoon bellen en je zorgen uiten. En praat er veel over met je partner. Sommige mensen hebben hun hele zwangerschap wat bloedverlies. Erg vervelend. Ik hoop voor je dat het snel ophoudt 💜

één maand geleden

Vervelend dat je constant bloedverlies is… Hoeveel is het? Is het maximaal 2 euromunt groot? Eenmalig elke keer? Misschien kun je afspreken met je verloskundige dat als het meer dan 1 maandverbandje halfvol of vol dat je dan belt… ook om jezelf wat geruster te kunnen stellen. En minder dan dat met je afspreken te vertrouwen op je lichaam… Het is namelijk niet heel gek als je een beetje bloedverlies hebt. Je baarmoedermond is namelijk erg doorbloed, zitten veel kleine vaatjes. Hoe oud ben je? Anders advies of vragen om een uitstrijkje in verband met hpv (risico voor baarmoederhalskanker). Kan namelijk ook bloedverlies geven… dit was bij mij het geval.

één maand geleden

Misschien heb je een infectie? Die had ik wel kreeg een kuur en nu is het gestopt,

één maand geleden

Bespreek gewoon dat je je een zeur voelt en of ze een pragmatische aanpak voor dit probleem kunnen bedenken. Jouw vertrouwen in je lichaam en kindje is het belangrijkste en wat is daar voor nodig? Wanneer maken zij zich pas echt zorgen en kun jij je daar ook in vinden. Als je het niet bespreekbaar maakt heb je er zelf het meeste last van.. zij worden ervoor betaald om jou zorg te verlenen dus voel je niet bezwaard