11 Reacties

3 maanden geleden

Heel heel herkenbaar, 8 weken zwanger, maar al weken dat ik gewoon overdag mn ogen niet meer open kan houden, ze branden mn hoofd uit. Om 19.00 moet ik gewoon ook echt naar bed want dan trek ik het niet meer. Overdag idd ook duizelig van vermoeidheid. Bij mijn 1e zwangerschap kan ik me niet herinneren dat ik dit zo erg had. Mijn zoontje is bijna 15 maanden. En die moet ik ook de hele dag entertainen dus ik weet hoe je je voelt 🤭

3 maanden geleden

Ik ben nu 4w+6 en ook echt mega vermoeid. Normaal over de kermis lopen is makkelijk maar gister had ik er heel veel moeite mee

3 maanden geleden

Ik heb ook een zoontje van 3 rondlopen, ben ook echt helemaal uitgeput. Ook vooral omdat ik niet net als mijn eerste zwangerschap veel dutjes kan doen. Nu lukt dat niet met een 3 jarige 😂 koffie drinken in de middag helpt wel een beetje… mijn zoontje slaapt om 19:00, dan lig ik ook nog met hem in bed.

3 maanden geleden

Ik ben ook ontzettend moe, heb 2 zoontjes 1 van 8 maanden en 1 van 2,5, ik moet eigenlijk echt in de middag een dutje doen maaar de kinderen denken daar niet hetzelfde over😅

3 maanden geleden

Ik ook zo mega moe ik ben nu 4 weken en 3 dagen ik gaap de hele dag en kan ook mijn ogen niet meer open houden dit is mijn eerste zwangerschap nog aardig wat weken te gaan maar hopelijk wordt de vermoeidheid tegen de loop van de weken minder ☺️

3 maanden geleden

Zo herkenbaar met m'n 1e zwangerschap! Nu dus weer zwanger en daar echt stukken minder last van. Een tip! Goeie omega 3 en vitamine D. Ik gebruik die van Ecology en voel me echt zo top. Heb al 2 jaar gebroken nachten door m'n zoontje maar wordt alsnog uitgerust wakker. Maakt niet uit welk tijdstip. 🙈 probeer hier niks te verkopen maar wil dit gewoon delen omdat t mij dus echt helpt.

3 maanden geleden

Heel herkenbaar. Al mijn zwangerschappen last van gehad tot de 14e week. Gelukkig nu zomervakantie en als het goed is 11 weken zwanger als ik weer voor de klas moet. Met 3 kinderen van 6,4 en bijna 2 was dit voor mij wel een van de dingen waar ik van tevoren al tegenop zag. Ik weet dat ik nog 8 weken moet, dat was bij de andere kinderen ook zo, dus dat duurt nog best lang. Rust nemen waar het kan en als het je 1e is lekker extra slapen!

3 maanden geleden

Reactie op Joleintje

Zo herkenbaar met m'n 1e zwangerschap! Nu dus weer zwanger en daar echt stu ...
Mag ik vragen of je de visolie goed weg krijgt als je al misselijk bent?

2 maanden geleden

Reactie op Positiefzwanger

Mag ik vragen of je de visolie goed weg krijgt als je al misselijk bent?
Echt goeie visolie ruikt niet . Ik denk dat je hem prima weg krijgt. Is een mini shotje wat je neemt. ( geen capsules dat is troep)

2 maanden geleden

Ik ben vandaag 6 weken en ik ben na 2 uur alweer dood op, maar helaas moet ik toch nog de hele dag door…

2 maanden geleden

Hier hetzelfde loop gwn jankend en als een zombie op het werk elke dag omdat ik zo extreem vermoeid en misselijk ben